Géén boekingskosten

Casa Dunas

Vakantiehuis
BelgiëWest VlaanderenWestende

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Casa Dunas voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 2 reviews

8.5FantastischScore uit 2 reviews
  • 9Ruimte

Vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2 Reviews over Casa Dunas

• 8K. Globig23-05-2010

Keine zweite Chance dank Makler

Nettes Haus in guter Lage. Leider jedoch in keinem sehr sauberen Zustand (Staubflocken, klebrige Treppengeländer, schimmeliger Kühlschrank). Hinzu kommt, dass die zuständigen Makler, ImmoBC, sich von unserer Kaution 60 EUR einbehielten mit dem Hinweis auf erfolgte Endreinigung, obwohl wir diese selbst vorgenommen und zu keinem Zeitpunkt eine solche gebucht haben. Bis heute, uns dies ist nun 2 Monate her, weigert man sich, uns das zu Unrecht einbehaltende Geld zu erstatten.

Alles in allem kann man das Haus wohl empfehlen, nicht jedoch eine Buchung über ImmoBC, da man davon ausgehen muss, sein Geld nicht zurück zu bekommen.

• 9Karin27-12-2009

We gaan hier zeker nog een keer naar toe

Ontvangst was erg hartelijk en het huisje was goed schoon. Het huisje is echt een perfect huisje! Niet zomaar een vakantiehuisje, het is net een woonhuis. Heel veel ruimte, goede bank, grote tv, ruime keuken, garage, goed bed en een heerlijk bad. Alles wat je nodig hebt voor een paar daagjes relaxen. Klein minpuntje was het gebrek aan begroeiing in de tuin waardoor er niet veel privacy was. Maar het is nog erg nieuw, dus ik ga er vanuit dat dat nog komt. We gaan hier zeker nog een keer naar toe. Aanrader om te eten: 't Hoeveke, Steenstraat 13 in Westende.

Vakantiehuis Casa Dunas info

• Adresgegevens