Géén boekingskosten

Belcasa Suitehotel

BelgiëWest VlaanderenWestende

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Belcasa Suitehotel voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 19 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 19 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

19 Reviews over Belcasa Suitehotel

• 8Driessen29-08-2016

Net verblijf dicht bij zee

Simpele en nette kamers met keuken in een kleinschalig hotel. Ligging ideaal; dicht bij tramstation en strand. Ontbijt goed verzorgd en met name de bediening tijdens het ontbijt erg behulpzaam en vriendelijk. De parkeerplaats die je moet reserveren is duur en krap. Wij hebben de auto 500 meter verder gratis geparkeerd. Centrum niet groot maar leuk om 's avonds eventjes doorheen te lopen. Er was braderie toen wij er waren met kermis en podia op verschillende plekken met muziek. 23 uur was echter alles rustig.

• 6Anna14-10-2015

De locatie maakt veel goed.

Dag tevoren werden wij gebeld dat er bij onze aankomst niemand aanwezig zou zijn, we moesten zelf de sleutel uit een kluis halen naast de ingang. Later bleek dat de hele week niemand van het hotel aanwezig zou zijn. Ook op emails met klachten werd niet gereageerd .Parkeergarage bijna onvindbaar, is niet gemarkeerd als zodanig. Parkeren is overigens buiten het zomerseizoen gratis langs de straat. De hele week geen wifi gehad, op de laatste dag bleek dat de router stuk was. Ontbijten moet je op tijd doen want op = op. Thee smaakt naar koffie, de koffie zelf ziet eruit als thee (slap). De ontbijtzaal is in de etalage van een makelaar. Met tape dichtgeplakt raam, roest aan een stang in de badkamer. Ingang is klein en smal, lift is klein. Savonds is het hotel helemaal donker. Als je met 4 personen op een kamer verblijft is dit erg krao en het balkon heeft maar 3 stoelen. Locatie is goed. Op 50 meter van de tram en in het centrum. Handig keukentje met eettafel in de kamer en apart toilet.

• 8Francis07-11-2014

Een van de betere plekken aan de Belgische kust

Een van de betere plekken aan de Belgische kust omdat je er ruimte hebt en veel privacy. Het ontbijt word zonder meer kost op de kamer gebracht en voor 8 euro een geweldig ontbijt . Zeer vriendelijk personeel.

• 9Dee Pee05-06-2014

Een heerlijk rustig verblijf

Wij hebben bewust voor een suite-hotel gekozen vanwege de keuken en woonkamer. Het hotel was erg makkelijk te vinden en in de nabije omgeving was veel gratis parkeerruimte. De tram was op 500 m afstand, dus je kon alles vandaar uit per tram doen. Het appartement was redelijk ruim, iets kleiner dan de foto deed vermoeden. De bedden waren heel redelijk. Jammer, dat er maar 1 zachte stoel was. De ander kon gewoon 4 dagen op een houten stoel zitten. Vanwege het geringe aantal gasten, werd het ontbijt op de kamer geserveerd, nadat we de dag ervoor onze wensen kenbaar hadden kunnen maken. Dit werkte voor ons perfect. Keurig om 8 uur kregen wij ontbijt, al was niet de hele bestelling uitgeleverd. Het een ontbrak, terwijl er iets anders ongevraagd bij zat. Al met al hebben wij ons hier prima vermaakt!

• 7flowerke28-10-2013

Mooi op de foto's ,maar wel paar mankementen.

Het hotel is heel goed gelegen ,dicht tegen dijk en winkels. Het personeel aan onthaal vriendelijk maar weinig aanwezig. Op de site van Belcasa leek het perfect maar hier kwamen toch paar minpunten naar voor : Terras lag aan brandtrap (geen privacy) , Vochtprobleem aan het raam ( zelf regendruppels op ook wel de grond) , ook redelijk veel lawaai van bovenburen en buren . Het is wel goed dat het méér is dan een gewone kamer. Bedden waren ook niet erg comfortabel ( wiebelbed omdat één poot oneven was ) . Boven ons is er een rookdetector ,maar pinkte wel om de 2 sec. rood lampje . De kamer is gedurende 3 dagen niet gepoetst geweest wel de bedden opgeschikt ,niet echt een werkje.

• 1Een zwaar ontgoochelde regelmatig terugkerende klant14-08-2011

Houd geen rekening met de klant

Wij zijn een regelmatige terugkerende klant en hadden 4 maand geleden een suite gereserveerd voor het zomerseizoen voor 2 opeenvolgende dagen. We hebben direct de overschrijving betaald (160 euro) Wij vragen altijd een suite of juniorsuite aan de voorkant. Een suite met een groter terras werd vastgelegd aan de voorkant door de recepioniste.Wij keken volop uit naar ons weekend en werden onmiddellijk ontgoocheld doordat we, zonder enige vermelding, een sleutel kregen van een klein appartementje met een kapot terras aan een noodtrap, waar iedereen zo je "suite" kon binnenstappen als je schuifdeur openstond. Tevens waren er grote scheuren in de muren van de badkamer. Buiten zitten leek onmogelijk door verschillende soorten lawaai en een 2e terasstoel was reeds door de buur die zomaar op je terras kan weggenomen. De suite rechtover (voorkant) was de dag erna vrij en de receptioniste heeft dit ook niet gemeld, ze wist zelfs niet dat er die dag avondmarkt was aan zee. Wat een rotdag !

• 5Sven28-07-2011

betwijfel of we nog terug gaan

we zijn ondertussen al verschillende keren in dit hotel geweest, meestal hebben wij dezelfde kamer gehad en was er geen probleem. maar deze kamer die we gekregen hebben was gene vette, echt zijn geld niet waard. als je binnen komt kijk je op een muur waar een deel geen tegels meer hangen, een staanlamp waar bruine plakband aanhangt want anders valt ze uit elkaar, bruine plakband tegen de rookmelder, een zetel die eigenlijk te klein is en waar een gat in zit. ... (zie foto's) dus moet ik nog zeggen dat we niet tevreden zijn met de kamer ... !!!! de ligging van het hotel is wel perfect, vlakbij de trams en centrum. geen last van lawaai. we zijn deze keer gaan ontbijten op het pleintje (brasserie het pleintje) dit raad ik iedereen aan. als we nog eens terug gaan naar dit hotel zal het de kamer moeten zijn die we altijd gehad hebben anders zien ze ons daar niet meer terug.

• 7A.04-07-2011

niet goed meegevallen

eten goed, personeel vriendelijk, kamers niet erg comfortabel

• 8Eduard24-03-2011

aanrader

ga niet voor het uitzicht, wél voor de ligging. Centraal in Westende, vlak bij het centrum, de halte van de Kusttram, 5 minuten wandelen van de zeedijk.

• 8Hermans27-02-2011

valt mee.

Wij waren hier een weekend en vonden de bedden niet zo goed,het ene maakte veel lawaai,het stond niet vast genoeg. Als je niet weet dat je van de zetel een bed moet mùaken weet je het niet. je kan ook maar van bepaalde uren in het hotel aankomen,wij kwamen met trein en receptie was niet open. zondags kan je ook je bagage niet kwijt,je moet om 11uur de kamer verlaten. ontbijt is lekker maar sober. personeel wel vriendelijk.

Hotel Belcasa Suitehotel info

• AirconditioningBeschikbaar