Appartement Belcasa Family Suites & Lofts

Appartement Belcasa Family Suites & Lofts

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag14°5°

We hebben een aantal aanbieders voor Belcasa Family Suites & Lofts voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Belcasa Family Suites & Lofts in het Nederlands

appartementen met hotelservice

De Roeck Gerda,
3-7-2017

mooie, nieuwe appartementen - degelijk ingericht. TV in living en in slaapkamer, 2 balkons en ruime inloopdouche. Dagelijks gekuist en propere handdoeken. Zeer goede ligging voor mensen met hond nl vlakbij het strand waar honden heel het jaar toegelaten zijn

Gereisd met partner in juni 2017

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Belcasa Family Suites & Lofts in Westende, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Belcasa Family Suites & Lofts zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.