Tijdelijk €25 aanbetaling

Appartementenhotel Zon en Zee

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Appartementenhotel Zon en Zee voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 101 reviews
+16

6.9VoldoendeScore uit 101 reviews

Aparthotel info

• Rolstoel toegankelijk
Meer aparthotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

101 Reviews over Appartementenhotel Zon en Zee

• 9Bas en Astrid02-09-2017

Heerlijk hotek

Vriendelijk ontvangen, nette kamers, slaapbank kan comfortabeler.

• 8Brigitte Kers27-07-2017

Relaxed plekje met veel mogelijkheden

Een breed strand dat een parel is, mogelijkheden voor spelen, drinken, eten, schoon strand en je kunt zelf mogelijkheden creëren, bijzonder verrast door t mooie maar ook relaxte strand ( juli)Parkeren kost bijna niks aan t strand, enige is dat de restaurants /winkeltjes vrije sluitingsdag hebben en in de middag veel dicht gaat en om 18.00 u weer open gaat In het Aparthotel zijn alleen mogelijkheden voor ontbijt en een drankje maar in de omgeving is genoeg voor een hapje.....

• 9Camphens Nicolaas07-07-2017

Mooie locatie om op vakantie te gaan.

Westende is top , vroeger een studio gehuurd nu hebben wij dat ontdekt. Super locatie.

• 9Lissy Luykx26-05-2017

Prima te doen!

Wij hadden een overnachting in combinatie met bezoek aan Plopsaland. Het hotel is netjes en schoon en vooral het ontbijt was zeer verzorgd. Ook mooi ingericht in de Rivèra Maison-stijl. We kregen echt een vakantiegevoel.... Vriendelijke mensen achter de receptie. Prijs kwaliteit vond ik prima in orde.

Kan geen redenen bedenken waarom ik er de volgende keer niet zou slapen! Ga zo verder!

• 9Borms paul05-05-2017

om zeker nog naar terug te gaan

ligt wel niet pal aan zee maar zeer rustig en het ontbijt is top , en dat is de service ook , ze zijn er zeer vriendelijk en behulpzaam

• 9Nico26-01-2017

Heel leuk er even tussenuit geweest.

Mooi verzorgde kamer met ook vooral heel vriendelijke personeel aan de receptie!!! Voor herhaling vatbaar.

• 7Johan14-11-2016

Vriendelijk onthaal

Dikke pluim voor de mensen aan de receptie, heel vriendelijk ontvangen, gezellig daar in de zeteltjes aan het vuur, leuke speelhoek voor kinderen.

De familiekamer is een beetje aan vernieuwing toe, de slaapbank ik echt niet aan te raden voor 2 volwassenen, pijnlijk , probleem opgelost, wij in het stapel bed en de kids op de slaapbank. Verduisteringsgordijn in de ruimte waar de slaapbank staat was afgebroken.

Het ontbijt was super super lekker, alleen de man aan het ontbijt was volgens ons iets te streng naar kinderen toe, ook naar meerdere volwassen klanten vond ik het soms op het randje met zijn manier van doen, nog nooit meegemaakt dat we bijna bang hadden dat we bv het verkeerde glaasje zouden nemen : voor water of yoghurt, een eitje bakken aan het toestel dat er warm stond mag niet, dan krijg je de reactie : Wat is meneer van plan ? Daar staan de gebakken eitjes ! Sorry zet dan je toestel in de keuken dan komen we daar ook niet aan, Meerdere mensen hadden dit voor, telkens een botte reactie van deze heer,etc ..., klanten onderling spraken er mekaar ook over aan. We zijn op vakantie hé !

.Wij komen zeker terug maar hoe jammer voor het lekker ontbijt ...dat gaan we volgende keer overslaan.

• 9Hans en Ellen09-09-2015

Prima!

De buitenkant van het hotel doet niet vermoeden dat het er binnen zo verzorgd en leuk ingericht uitziet (alles Riviera Maison)! Als je de lobby en zeker als je de kamer instapt word je aangenaam verrast. Heel gezellig en superschoon! En ook niet onbelangrijk: een bed (boxspring) dat erg lekker ligt! Kortom een prima verblijf voor korte of langere tijd! Doen!

• 8Els17-08-2015

Een aanrader, wel in een gerenoveerde suite!

Mooi ingericht door Riviera Maison, grote slaapkamer met goede boxspring! Alles keurig schoon en woonkamer met open keuken en groot balkon. Leuk ingericht met leren slaapbank en leuke leren fauteuils met bijpassende decoratie en tafels. Gratis Wifi!

• 6geertjehorst15-10-2014

mooie plek aan de kust.

indruk van het aparthotel was goed. omgeving, je kon mooi een wandeling maken langs het strand. we hadden een reis met h.p. het ontbijt was heel goed, maar het diner was waardeloos, wat ik niet verwacht van een zo'n mooi hotel.De kalkoenrollade was dik gesneden vleeswaren en ook het gehaktbrood dat op de kaart stond was dik gesneden beleg dat je normaal op brood doet ! Op de balie stond ook een menukaart, die las ik en dat zag er prima uit, lekker allemaal, maar dat kregen we niet. Volgens mij kwam dat omdat de reis door een touroperator afgesproken was om zo de reis goedkoop aan te bieden. Ik mag deze niet noemen maar ik maak geen gebruik meer van. Wel naar het hotel maar dan buiten de deur eten.

Aparthotel Appartementenhotel Zon en Zee info

Het complex