Bed and Breakfast Villa O Parfum

2 reviews over Bed and Breakfast Villa O Parfum in het Nederlands

absolute aanrader !

Anoniem
31-7-2013

B&B Villa-o-parfum is gelegen in een rustige buurt op ca 300m van het strand en de winkelstraat en 100m van de tennis. Hartelijke ontvangst door de super vriendelijke gastvrouw en haar man. Wij hebben geslapen in de "Magnolia" kamer, aan de straatzijde, maar zelfs met open raam 's nachts was het zeer rustig. Zeer verzorgd en netjes ! Lekker ontbijt met voldoende afwisseling en lekkere huisbereide confituren, - choco en - toetjes.

Rondleiding gekregen door de gastvrouw in haar Parfum-museum.

echte aanrader

peter
15-9-2010

De villa ligt goed gelegen in Wenduine, 300 meter van het strand, zeer hartelijk ontvangen door de gastvrouw, hebben twee nachten overnacht en het ontbijt was 2 keer iets anders, zeer uitgebreid en vers, de kamers waren perfect in orde, zeer goed onderhouden, ruime bedden, gratis parfum in de lade van de kasten en wanneer je overnacht, krijg je gratis rondleiding in het Parfum museum dat in de garage gevestigd is. Een klein minpuntje is de zware parfumlucht die in de gang hangt, kan misschien iets minder.

Dus een echte aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa O Parfum in Wenduine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa O Parfum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.