Géén boekingskosten

Hotel Langhof

BelgiëWest VlaanderenWenduine

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Langhof voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 15 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.3FenomenaalScore uit 15 reviews

• Rolstoel toegankelijk

15 Reviews over Langhof

• 9Geeraerts21-08-2018

Leuk verblijf met kinderen. Prima gastvrouw.

Erg kindvriendelijke gastvrouw die steeds voor de kinderen en iedereen klaarstaat. Fijn gevarieerd ontbijt met iedere dag een andere keuze aan beleg en vers fruit.

• 9Familie Nulens31-07-2016

Gezellige Kindvriendelijke B&B

Vriendelijk gastvrouw! Mooi, verzorgde kamers met s'morgens een lekker ontbijt! Mooie buitentuin, waar kinderen naar hartenlust kunnen ravotten en vertoeven! Er is speelgoed binnen en buiten voorhanden, en de diertjes worden lekker verwend door de kinderen! Kortom, we hebben genoten van ons verblijf in Langhof!

• 10Herman27-07-2016

Zeer goed onthaal en vriendelijke mensen.

Zeer propere kamers, de nodige faciliteiten aanwezig, behulpzame eigenaars. Superlekker ontbijt. Gemeenschappelijke leefruimtes, waar je zelf kan kokkerellen; alles is voorzien. Zeer ruime praktische en veilige parking. Goede bereikbaarheid naar Wenduine centrum en dijk, mits je een fiets wil huren, dat qua prijs heel goed meevalt. Kortom, een aanrader. Misschien een tip: geen logé's mengen met jonge gezinnen met kinderen. Misschien de benedenruimte voorbehouden voor koppels met kinderen?

• 10Mon en betty07-02-2016

Super verblijf!!!!

We hebben met zen allen genoten de hoeve was ruim,mooi,proper zeer kindvriendelijk. Fijn ontbijt gehad met zeer vriendelijke bediening. Bedankt voor het thuisgevoel hoor👍👍👍

• 9Hans Kerkaert - Deprez02-11-2015

Heel in orde , voor herhaling vatbaar !

Verzorgde kamers, heel net, alles wat je wilt, heb je er... Vanuit je kamer zie je de cavia's , kippen en schaapjes lopen. Ruime living, de houtkachel was al aan toen we aankwamen, we hadden direct een thuisgevoel. Niet ver van de zee - mooie wandelpaden - van alles te bezichtigen.

• 9vindevogel11-08-2015

geweldig

Gastvrije gastvrouw en goede ligging, ook leuke dieren in de kinderboerderij. Veel keukengerei en speelgoed voorradig, ontzettend kindvriendelijke en warme sfeer.

• 9Sven Vennekens29-05-2015

Zeer kindvriendelijk

Met 24 personen, waarvan 12 kinderen onder de 8 jaar in het pinksterweekend gelogeerd.

Een zeer goede uitvalsbasis voor verschillende activiteiten voor jong en oud, nabij sealife, rondvaart in de haven van zeebrugge, seafront enz

• 9Hullebusch Josiane21-10-2014

Fantastisch verblijf

We hebben ontzettend genoten.We waren met 5 gezinnen en hadden de ganse bovenverdieping (keuken en zithoek inbegrepen)voor ons ter beschikking.Alles wat we nodig hadden ,was voorradig.goed afgesloten tuin met zitmeubelen.Ideaal voor de kindjes.Veel speelgoed voorhanden zowel binnen als buiten.Prachtig uitzicht en toch heel dichtbij de kust (De Haan op ongeveer 5 km) Zeer vriendelijk onthaal en heel proper.Echt een aanrader voor een familievakantie.

• 10Juliane Wintmolders23-10-2013

Buitengewone vriendelijke ontvangst.

De hoeve ligt zeer rustig in een open landschap. Alles is tip top in orde. De ontvangst is zeer vriendelijk. De kamers zijn zeer ruim met alle luxe voorzien, ook een haardroger. De tips voor uitstapjes zijn aanwezig en voor kinderen is er altijd wel iets speciaals voorzien.

• 9Annelies22-08-2012

Heel goed verblijf, aanrader

Heel verzorgde B&B, super voor de kids (stapelbed), heel gemoedelijke sfeer. +punt: er kan gebruik gemaakt worden van een gemeenschappelijke keuken, alles is voorzien om te gebruiken. haardroger aanwezig in de badkamer. Klein maar fijn terrasje aanwezig aan elke kamer + groot terras in de tuin. Ligt aan een steenweg maar heb je absoluut geen last van. Strand Wenduine kan gemakkelijk te voet gedaan worden of met de fiets (aparte fietsstrook aanwezig = veilig voor kids). Kortom: gaan zeker nog eens terug.

Hotel Langhof info

Het complex