Hotel Hostellerie Astrid

Tonen op kaart

49 reviews over Hotel Hostellerie Astrid

• 10Leon & Angela10-08-2019

Verborgen parel

Prachtige ligging, heel rustig en toch vlak bij het centrum en het strand. Wenduine is ideaal gelegen voor mooie wandelingen over het strand, door duinen en duinbossen. Gemoedelijke en behulpzame uitbaters. Verzorgde kamer met heerlijk zacht bed en voorzien van alle comfort. Uitmuntend en overvloedig ontbijtbuffet. De zeer ervaren chef tovert culinaire hoogstandjes op tafel tegen een schappelijke prijs. Wij gaan hier zeker nog terug!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2017
    9Joris en Dorin23-05-2017

perfecte service heerlijk diner !

De ontvangst was heel hartelijk, fijn verblijf, top diner. We komen zeker nog terug !

Gereisd met vrienden in mei 2017

• Oude reviews

9Van Ranst - De Jonghe27-08-2016

Voor gastronomie moet je hier zijn

We werden zeer goed ontvangen door de gastheer Bert. Het hotel is zeer rustig gelegen. Bij het ontbijt heb je alles wat je moet hebben. 'S avonds wordt je zeer vriendelijk ontvangen door gastvrouw Martine, het avondeten is superlekker wij hadden het gastronomisch arrangement geboekt zeker voor herhaling vatbaar. Bert kookt recht uit zijn hart.

Van Ranst - De Jonghe

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10Jos Janssens27-07-2016

Fantastisch!

Dit is een hostel met alles wat men maar kan indenken! Vriendelijke en gedegen benadering van de klanten! De kamers hebben alle wenselijke comfort en zijn tot in detail uitgerust! Uitstekende bedden en beddengoed! Volledig en verzorgd ontbijt en vooral een keuken, waar de kunde van de chef boekdelen spreekt! Men wordt telkens weer verrast door het uitstekende menu met tevens een goed wijnaanbod! Betreffend hostel is een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Hilde Debeurme06-06-2016

Charmant hotelletje, fijne gastronomie!

Gezellig, super lekker eten om echt van te genieten. Heel gastvrij!

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Hector10-04-2016

Super lokatie

Hostellerie Astrid is een uitstekende plaats om aan de Vlaamse kust te logeren: mooie kamers, vriendelijke gastheer en vrouw en bovenal zéér lekker eten

Gereisd met partner in april 2016

• 10Elisaberh19-12-2015

Fantastisch!

Hotel Astrid is een echte aanrader! Mooie, verzorgde kamers, heerlijk ontbijt met eitjes, fruitsla, versgeperst fruitsap... s'Avonds kan je ook genieten van een fantastisch diner (Bert is een hele goede kok en zijn echtgenote Martine is een lieve gastvrouw).

Gereisd met partner in december 2015

• 10Eric en Elsy, Antwerpen05-10-2015

Heerlijke culinaire ervaring

Net terug van een heerlijk gastronomische weekend. We zijn hier al meerdere malen geweest en elke keer hebben we dat zalige ‘weer-thuiskomen-gevoel’. Een kleinschalig familiehotel, propere frisse kamers, met een gezellige sfeer. ‘s morgens een uitgebreid ontbijt, de vers bereide eitjes van Bert zijn niet te versmaden, en natuurlijk altijd het zonnige energieke humeur van Bert erbij ;-) ‘s avonds is het pure culinaire verwennerij, iedere keer mogen we genieten van Berts nieuwe creaties, op en top kwaliteit … Samen runnen zij dit hotel met hart en ziel en zijn gelukkig als hun gasten dat ook zijn. Aan zee schijnt de zon altijd, zeggen ze, maar bij hostellerie Astrid dringt de warmte door tot in je hart. Bert en Martine, we zien jullie terug met Oudjaar, zalige vooruitzichten…

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9marianne verbraeck04-10-2015

Trouwe klant Nog Steeds Een Aanrader

Nog eens bedankt ,Bert en Martine. Het was opnieuw een super leuke ervaring om enkele dagen bij jullie te vertoeven; Toffe huiselijke sfeer en excellente kok bijgestaan door zijn lieve en attentvolle Martine. Tot volgend jaar, dan zijn wij weer op post. Marianne

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 9Anne beckers02-10-2015

Mooie aanrader

een echte "place to be"!!!! Van het begin tot het einde word je hier verwend door Bert,de gastheer en Martine,een uiterst lieve gastvrouw. Het hotel is niet groot maar uitermate knus en gezellig. De kamers zijn stijlvol ingericht,met tv,badkamer en wc.alles piekfijn in orde. Als men wilt ,kan bert( een fantastische kok) een lekkere avondmaaltijd voorschotelen aan een zeer democratische prijs ,met super verse ingrediënten . Ook het ontbijt is erg verzorgd,heerlijke ontbijtkoeken ,zelfgemaakte confituren,fijne charcuterie,vers fruitsap en verse fruitsla. Wat ons het meest aan staat in dit hotel is de zeer vriendelijke,familiale sfeer.zijn er bepaalde wensen , zullen Bert en Martine alles in het werk stellen om een onvergetelijke vakantie waar te maken!!! Chapeau,Bert en Martine,want het is heerlijk toeven in hotel Astrid. Wat men nu noemt:onthaasten!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

4 tips over Hotel Hostellerie Astrid

• Louis en Veerle Van Mulders-Van Damme, 11-02-2014

De chef komt regelmatig bij de gasten om wat uitleg te geven over wat hij bereidde. Het gesprek met deze spraakzame man deint gewoonlijk uit naar alle mogelijke onderwerpen. En daar horen zeker ook tips bijvoor een geslaagd verblijf aan de kust.

• Francis, 26-07-2013

Uitvalsbasis om te fietsen naar het hinterland van de kust: Brugge, Damme, Sluis, ... op basis van het fietsknooppuntennetwerk. Laat je verrassen door de chef, heerlijk en met liefde bereid.

• Iris, 14-10-2012

Neem een dagkaart met de tram langs de kust en stap uit in alle plaatsen.

0 vragen over Hotel Hostellerie Astrid

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV