Géén boekingskosten

Haerendycke

Vakantiepark
BelgiëWest VlaanderenWenduine

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Haerendycke voor je op een rij gezet:

5.8VoldoendeScore uit 9 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.8VoldoendeScore uit 9 reviews
  • 6.9Onderkomen
  • 5Activiteiten

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Haerendycke

• 1Mark09-08-2017

DIT NOOIT MEER

Zoals anderen al melden zijn wij ook opgelicht met vernielingen waar niets van klopten, 2 weken na het weekend kregen wij de uitleg wat er kapot was dus kregen wij onze borg niet terug.Dit vind ik best raar na 2 weken in het hoogseizoen. Verder een leuke verassing overgehouden aan het weekend ( Bedwantsen ) op zondag is er niemand aanwezig bij de receptie dus kon mijn verhaal ook niet kwijt. Voor de toekomstige gasten LET HIEROP !!

• 3Onderkomen
  • 1Erik05-08-2017

Opgelicht

Na een prima verblijf is op onze borg met een vage en onterechte reden niet geretourneerd. Er werden argumenten gegeven dat er beschadigingen zouden zijn. Die wij niet toegebracht hebben. Ongelofelijk dat zo'n bedrijf de mensen zo oplicht. Wees gewaarschuwd!!!!!!

• 6Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 3Bert van Oorschot31-07-2017

Nooit meer

Opgelicht door Zeepark! Naar een weekend verblijf betaald Zeepark de gehele borg niet terug. Meer als een week naar thuis komst komen ze, op verzoek, met een vaag verhaal over beschadigingen aan meubilair en dat het huisje niet voldoende schoon was, beide onderdelen hebben wij aantoonbaar kunnen maken dat dit onjuist was, maar alsnog geen borg retour. Zij beseffen maar al te goed dat een rechtsgang ons nog meer gaat kosten en ze ons dus makkelijk kunnen oplichten op deze wijze! Een mogelijkheid om het huisje op te leveren met de verhuurder is er niet. Wees gewaarschuwd!

• 1Activiteiten
    • 4Onderkomen
  • 6Ronald25-07-2017

visserhuis 59 opgelet voor waarborg !

Bij aankomst en vertrek kregen we de sleutel niet van eigenaar ,maar van de kuisvrouw . er werd geen plaatsbeschrijving gedaan ,ook de meterstanden werden niet in ons bijzijn opgenomen , en van onze waarborg hadden we na aftrek van schoonmaakkosten 50 euro + verbruik voor 5 dagen,( er was niets stuk!! )zeker 140 euro moeten terugkrijgen ! die hebben we nooit gekregen!

• 5Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 6Anne VB30-03-2017

Huisje 4 personen (nummer 169)

Check-in verloopt vlot. We hebben een welkomspakket gekregen met chocolade/snoep/koekjes. Onmiddellijk eindschoonmaak EUR 50 en EUR 200,00 te betalen als waarborg / provisie voor gebruik electriciteit en gas. Restbedrag wordt teruggestort (1 week na vertrek nog niet ontvangen).

Huisje is correct en logisch gebouwd met alle voorzieningen die nodig zijn (combi microgolfoven, 4 kookplaten, senseo, waterkoker, frigo met klein diepvries vak, bad waarin je eveneens kan douchen, aparte wc, grote tuin, terras, 1 parkingplaats per huisje). Op 5 min rijden van Blankenberge centrum - op 10 min rijden van Den Haan. Dichtbij de duinen, wel even stappen tot winkels/bakker/....

Minpunten: - schoonmaak: hebben wel wat spinnenwebben gevonden en bij het eerste maal afkuisen van tafel was vod toch vrij vuil door stof. Huisje was volgens ons na laatste bezoek schoongemaakt maar niet opnieuw opgefrist voor ons bezoek. Is wel spijtig als je weet dat je 50 EUR betaalt voor schoonmaak, wat erg duur is voor zo'n kleine ruimte.
    - Er was enorm veel wind in onze periode, wat erg veel lawaai maakte (dak kraakt enorm) en ons dochtertje van 6 maanden meermaals per nacht wakker maakte. - muren zijn erg dun waardoor je alles hoort van wat in en rond huis gebeurd (bijv honden van de buren) - basisproducten zijn niet aanwezig , bijvoorbeeld: schotelvod, 1 rol WC papier, badkamertapijtje, beetje afwasmiddel, etc. (zoals bijvoorbeeld bij park van keten) zouden verblijf aangenamer maken. - geen faciliteiten in het park. - huisjes erg dicht op elkaar.
    - elektriciteit/gas zou inbegrepen moeten zijn in prijs

• 3Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 8Saskia C12-10-2015

Prima

Een lang weekend hier doorgebracht met onze 2 honden. De huisjes staan wel redelijk dicht op elkaar en ook erg 'gerangschikt', maar het park is netjes onderhouden qua groenvoorziening/verharding/parkeerplaatsen. Huisje was ruim en goed uitgerust met alles wat je nodig hebt; wij verbleven in een 6 pers. Vissershuisje. Wel jammer van de vele spinnenwebben langs de balken en hardnekkige kalkaanslag op het badscherm, Schoonmaak kan/moet écht beter. Prima ligging t.o.v. het strand: je steekt récht voor de ingang van het park de kustweg over. Hier stopt ook de kusttram. Er loopt een mooie kustwandelroute aan de landzijde langs de duinen, ook met kinderwagens goed te doen (check wel voor een opgang zonder trappen). Wandelen naar Wenduine (winkels, restaurants e.d.) is goed te doen, 20 minuutjes ongeveer. Vriendelijke woord aan de (senior)receptioniste: sta ajb op als je gasten aan de balie aanspreekt, zodat zij zich ook echt welkom voelen en niet denken dat zij een werkonderbreking vormen!

• 2Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 9ann.de.bruyn225-08-2013

Mooi, proper, goed gelegen park

We hebben net een midweek doorgebracht op dit park. Het park ligt tussen Wenduine en Blankenberge. Vlak over het park kan je de duinen in, er is een stuk bewaakt strand. De huisjes liggen dicht tegen mekaar, toch is het zeer rustig. Wij hadden een vissershuisje met 3 slaapkamers, we waren met 2 volw en 4 kinderen tussen 11 en 15 j. Ruime living en eetkamer. Op het domein is er een voetbalveld, basket, pingpong en speeltuin. Geen cafe of restaurant. Er is een Aldi dichtbij. Tov de ingang van het park is er een halte van de kusttram.

• 10Onderkomen
  • 10Aertssen29-03-2012

Fantastisch park!

Werkelijk een leuke vakantie achter de rug in het park Haerendycke. De ligging is vlakbij de jachthaven van Blankenberge en toch zijn de huisjes rustig gelegen achter de duinen vlakbij het strand. Er zijn eveneens petanquebanen en sportfaciliteiten voorzien op het park. De mensen zijn zeer vriendelijk en er bevind zich een supermarkt vlakbij. Er is eveneens in de duinen een zeer lekker restaurant.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 8Familie Engbarth und Dillschneider Saarland01-05-2011

Toller Urlaub mit Kind und Hunden zum zweitenmal

Jederzeit wieder und wirklich weiter zu empfehlen!

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen