Hotel Georges

België, West Vlaanderen, Wenduine

9.6Fenomenaal

24 reviews over Hotel Georges

• 10paul13-06-2017

Hier zullen we graag terugkomen.

Uiterst sympathieke uitbaters, die niets onverlet laten om het hun gasten naar de zin te maken. Stijlvol hotel met karakter. Nostalgische aankleding stijl 1900 van de torenkamer waar wij verbleven , maar met alle modern comfort: douche, haardroger, kluis...Het ontbijt wordt geserveerd in buffetvorm, alles aanwezig: van gerookte zalm over 2 soorten kaas en 2 soorten charcuterie tot fruitsap, yoghurt, cornflakes, vers fruit ...de charmante gastvrouw biedt elke ochtend een gekookt eitje aan, en een keuze van koffie, thee of chocolademelk. Loungezetels in de tuin, waar een drankje uit de bar kan genuttigd worden.Als we spijkers op laag water willen zoeken: in het zithoekje van de kamer staan een schemerlamp en een waterkoker met theezakjes op een tafeltje, maar spijtig genoeg is daar geen stopcontact voorhanden. In de badkamer ontbreekt een houder voor de toiletrol. Een beetje variatie bij het ontbijt zou welkom zijn, waarmee ik bedoel eens een andere charcuteriesoort ipv. dagelijks ham en salami, en misschien ook eens - nochtans lekkere en verse- broodsoorten afwisselen. Maar zoals eerder gezegd, dit zijn spijkers op laag water zoeken. Hier geniet men namelijk van pure verwennerij en ontspanning

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Richard de Lange26-04-2016

Hotel George

Het beste hotel van Wenduine! Authentiek, sfeer en service!!!

Gereisd met partner in januari 2016

• 10Vandevyvere08-11-2015

Super!

Charmant (familie)hotel, rustig en heel goed gelegen. Ruime verzorgde kamer en badkamer. Super ontbijtbuffet zonder overdaad. De uitzonderlijke gastvrijheid van de charmante gastvrouw zorgt voor een uniek verblijf en de wens om snel terug te gaan.

Gereisd met partner in november 2015

• 9Twan en Bianca14-08-2015

schitterend mooi hotel

Mooi hotel terug in de tijd maar toch alle luxe aanwezig,ontbijt is prima als je nog iets nodig had hoefde je het maar te vragen,wordt gerund door een echtpaar die je zeer behulpzaam zijn

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8jennifer mintjens26-07-2013

Fantastische gastvrouw

Een beetje oubollig, maar charmant hotel vlak bij strand en winkelstraat in Wenduine. De kamer was misschien een beetje verouderd, maar zeker netjes en voldoende voor een gezellig weekend. Het ontbijt was basis, maar lekker en verzorgd. Geen afbakbroodjes, wat ons steeds gunstig stemt. De gastvrouw is een enorme troef van dit hotel. Héél vriendelijk en enorm behulpzaam!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 9Dillen Patricia18-07-2013

Fantastische plek!!

Hotel Georges in Wenduine is SCHITTEREND!!!!!Mijn moeder verbijft er 3 weken en ik was er 10 dagen.Het is dicht bij alles wat je nodig hebt,winkels,eetgelegenheden,tram enz...De eigenaars en het personeel zijn zeer vriendelijk en behulpzaam op elk moment van de dag,je wordt hier echt verwend!!Prijs/kwaliteitverhouding is OK.Zeer lekker en uitgebreid ontbijt,propere kamers.Ook zeer kindvriendelijk,papjes e.d.worden warmgemaakt in de keuken en de kindjes mogen zichzelf zijn.Huisdieren zijn toegelaten(behalve in de ontbijtruimte).Voor wie naar zee wil gaan en van mensen,kinderen en dieren houdt is dit een ECHTE aanrader!!!

Gereisd in juli 2013

• 9Roland Keyaert15-03-2013

Wat een vriendelijke bediening

Ons weekendje aan zee was een groot succes. Het vriendelijke koppel gaf ons een zeer warme welkom. De mooie, nette kamers zijn perfect voor een comfortabel weekendje. We hebben genoten van de stemmige ontbijtruimte met lekkere koffie, mooie muziek en een ruim assortiment van lekkers.Hotel Georges is ons vast adres voor ons weekendje aan zee. Roland x

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Dave Smettens10-06-2012

Prachtig

We hadden een zeer mooi verblijf , een ruime mooie kamer . Ik kan er niet echt inkomen in het commentaar dat ik hier lees , de negatieve dingen dan . Kamers zijn helemaal niet outbollig , ontbijt was rijkelijk en wij komen hier zeker nog eens naartoe !

Gereisd met partner in mei 2012

• 7Patsy De Lodder03-06-2012

Geschikt hotel voor enkele dagjes aan de kust

Verzorgd hotel zonder luxe. Vriendelijk en behulpzaam onthaal. Ontbijt in orde. Goede ligging (nabijheid zeedijk, centrum en tramhalte). Nogal dure prijs-kwaliteitsverhouding in hoogseizoen.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

• 9Vanhulle21-01-2012

Zeer aangenaam verblijf

Na de negatieve commentaren die wij reeds hadden gelezen hadden mijn vrouw en ik toch besloten om hotel Georges te Wenduine eens te proberen. Wij hebben hier wél een prachtig verblijf gehad. Dat de vloer soms kraakt was voor ons geen probleem, het is nu eenmaal een oud gebouw. De lift is inderdaad aan de kleine kant maar dat maakte voor ons niet veel uit. Wij hadden een zeer moderne kamer met flatscreen. De meubelen waren iets ouder maar dit is zo typerend aan dit hotel. Wij komen zeker en vast terug! een perfecte ligging, een uitgebreid ontbijtbuffet en een zeer vriendelijke gastvrouw.

Gereisd met partner in januari 2012

Hotel Georges info