Géén boekingskosten

Callista

BelgiëWest VlaanderenWenduine

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Callista voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 9 reviews
+15/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 9 reviews

9 Reviews over Callista

• 8Cindy28-08-2016

klein maar fijn

Na een zeer kort verblijf best tevreden..Midden in de nacht toegekomen en zeer vriendelijk onthaald..Wel kleine kamer maar zeer goed bedje..Flesje water op de kamer leuk! Fijn ontbijt, zou het zeker aanraden, alles netjes!

• 4Klaus Thissen11-08-2014

3 schöne Tage in Wenduine

Gute Lage zum Strand, für einige Tage kann man dieses hotel empfehlen. unser Zimmer lag zum Hinterhof, da von schöner Aussicht keine Spur. Zum Übernachten aber ausreichend. Das Frühstuck war gut und ausreichend. Wir hatten unseren 4-jährigen Enkel mit auf dem Zimmer. Es wurde sofort ein drittes Bett aufs Zimmer gestellt.(Notbett!!). Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Wirklich schlecht war die Parkmöglichkeit für PKW`s im Ort.(1 mal 10 min Fußweg zum endlich gefundenen Parkplatz, aber da kann das Hotel ja nichts für)Aber zum Aus- und Einladen konnte man kurzfristig vor dem Hotel parken. Für Familien mit Kindern würde ich diese Hotel für einen längeren Aufenthalt nicht empfehlen. Preis-Leistungsverhältnis: na ja, Belgien ist teuer und es war Hauptsaison. Aber wir kommen gerne wieder, Bis auf die hässlichen Hochhäuser ist Wenduine sehr schön. Noch schöner ist aber de Haan.Dort gib es keine "Bettenburgen"

• 8Els21-08-2012

Zo'n warme ontvangst en service

Hotel Callista is een goed hotel met een zeer vriendelijke en warme ontvangst en bediening, enorm genoten van ons verblijf van 3 nachten. Kamers niet al te groot maar voldoende. Gaan zeker nog is terug.Goede prijs/kwaliteit verhouding. Gezellige lounge en aangename sfeer.

• 8Vive10-08-2012

Heel basic hotel

Basic Wel proper Goede locatie : dicht bij het strand, kusttram, centrum Wenduine Lounge cafe erlangs van dezelfde uitbater; leuke en vlotte bediening

• 9VAN DYCK01-09-2010

Goed hotel; net, vriendelijk

Eten: ontbijt: verzorgd. Zeer vriendelijk. Nette kamers niet te groot; goed bed Een aanrader

• 4Sam De Maersschalck30-03-2008

Het hotel is goed gelegen in het opzicht van de bereikbaarheid van strand, tram, dorp ..., maar er is veel lawaai te horen in de kamers aan de straatkant van het hotel (tram, verkeer ...). De kamers zijn aan de kleine kant, maar zijn verder wel in orde. Het grootste minpunt zijn de slechte matrassen en kussens. Het ontbijt was goed. Mijn laatste commentaar is de klantvriendelijkheid. De laatste dag hebben we geen ontbijt gekregen omdat we 20 minuten te laat waren (uur was veranderd). Dit was uiteraard onze fout, maar de manier waarop men dit ons vertelde getuigde van GEEN KLANTVRIENDELIJKHEID! Ik had alle bovenstaande commentaren gerust kunnen vergeten, maar dit pik ik niet. Als een van hun weinige gasten op die moment was het een kleine moeite geweest om ons nog te laten ontbijten of ons toch nog iets van eten mee te geven (waarvoor we toch betaald hadden). De reactie aan de receptie van dit hotel toen we dit meldde viel ook sterk tegen. Vandaar dus deze vrij negatieve commentaar.

• 8tante lucilla23-08-2007

Hotel Bristol is een echte aanrader om even weg te zijn. Geen grote kamers maar wel heel netjes en verzorgd. Het eten is er heel rijkelijk en lekker. Qua ligging is het ideaal om wandelingen te maken zowel op de dijk als in het binnenland. We gaan er beslist nog eens terug.

• 7De Wilde Chantal08-06-2007

Eenvoudig, maar leuk hotelletje. Zeer lekker eten en verzorgd ontbijt! Gezellig restaurant en heel vriendelijke bediening. Kamers niet al te groot, maar zeer netjes. We gaan zeker nog terug!

• 8Verheijen19-05-2007

Simpel, maar goed hotel. Nette, propere kamers. TV op de kamer. Propere badkamer met douche, wc en wastafel. Goed ontbijt. Hotel zit aan de achterkant van de zeedijk, maar je bent op een minuutje aan de dijk. Als we nog eens naar zee gaan voor een weekendje, gaan we zeker terug naar daar.

Hotel Callista info

Het complex