We hebben een aantal aanbieders voor Wenduine voor je op een rij gezet:

Reviews over Wenduine

Aangename rustige kustplaats.

paul,
    13-6-2017

Kleinschalige familiebadplaats. Rustig en toch alles aanwezig: winkels in de Kerkstraat, restaurants , terrasjes in overvloed zowel op de zeedijk als in het centrum.Mooie vernieuwde dijk. Lekker uitrusten op een bankje aan de rotonde, met zicht op de meestal niet meer piepjonge petanquespelers en daarnaast de kunsten van de jeugd op de skatebordaccomodatie, of de allerkleinsten die rondjes rijden op hun gocarts. Voor sportievelingen een klimmetje naar de spioenkop hoog in de duinen, of een duik in het Wielingenzwembad.

Gereisd met partner in juni 2017

Rustige familie badplaats

Frans J. M. de Bruijn,
    11-8-2014

Kleine rustige familiebadplaats. Geschikt voor opa en oma en kleine kinderen. Veel dagjesmensen. Direct aan zee, sinds kort een heel erg groot en ruim strand. Van alle gemakken voorzien. Alles op loop afstand. Handig bereikbaar met de tram. Officieel onderdeel van Gemeente de Haan.Spiksplinternieuw binnen-zwembad aan de kust. Ligt tussen de Haan en Blankenberge.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

gemoedelijke, rustige familiebadplaats

hans deleij,
    4-8-2014

Prettige sfeer. Gezellig terrasjes aan het strand. Centraal gelegen (tussen De Haan en Blankenberge). De andere plaatsen zijn makkelijk te bereiken middels de kusttram die in vrijwel elke kustplaats regelmatig stopt.

Gereisd met vrienden in juli 2014

mooi kustplaatsje

Jan,
    23-1-2014

Naar Wenduine ga je niet voor het spetterende nachtleven. Het is een knus kustplaatsje waar gezinnen met kinderen zich lekker thuis voelen. De kusttram rijdt dwars door het dorp waardoor je snel in een andere (levendigere) kustplaats bent. Zoals elke Belgische kustplaats heeft ook Wenduine een muur van appartementen als je vanop het strand naar het binnenland kijkt.

Gereisd met partner in oktober 2013

Wenduine is een parel aan de Belgische kust !

Anoniem,
    31-7-2013

Ideale Belgische kust-vakantie bestemming voor gezinnen (met kinderen) die niet echt houden van de reguliere toeristische drukte. Strand, winkels, duinen, overdekt zwembad, ... allemaal vlakbij.

Verkeersvrij dorpsplein en groot plein ("rotonde" geheten) zorgen voor mogelijkheden om ook kleinere kinderen met go-carts en fietsjes te laten rondrijden, zonder schrik te hebben voor aanrijdingen met voetgangers.

Enige nadeel : hondenpoep in de duinen is al jaaaaaaaren een probleem wat blijkbaar niet onder controle te krijgen is.

Gereisd met partner in juli 2013
Wenduine scoort een 8 uit 10, op basis van 45 reviews