Landhuis Landgoed Karel van Yedeghem

Met vrienden

groot en proper huisje.

Chesney
28-8-2018

Er was een zwembad en een sauna waar we allemaal super veel van genoten hebben. Bijna elke kamer heeft zijn eigen badkamer.

een mooie locatie voor kinderen en familie

Plets Marc
2-4-2018

het zwembad was een opsteker, de openhaard heeft voor gezelligheid gezorgd.

de omgeving, de natuur is een positieve meerwaarde.

dicht bij de grens met Frankrijk kan je wandelen, fietsen, genieten van de rust.

Prachtige locatie Landgoed Karel van Yedeghem

Anne Dolmans
24-2-2018

WIJ waren vorig weekend met familie en vrienden op logement te Watou. Prachtig verblijf aldaar. Warm zwembad zelfs met dit koude weer. Mooie vakantiewoning met alle comfort. Zeer netjes en gszellig. Lieve uitbaters.

Fijn verblijf!

Katia Reynders
17-11-2017

Aangename Mensen.

Fijn verblijf, Een zwembad en Sauna

Proper en netjes

De mensen zijn heel vriendelijk en beleefd.

zwembad leuk!!

Geertje Staessens
30-10-2017

Er was voldoende ruimte voor iedereen,en er zijn allerlei activiteiten in de buurt.

Zowel voor groot als klein een leuke ervaring!

Rustiek en mooi

Evert
7-9-2017

In het hart van de Westhoek rustieke pracht. Met veel accommodatie op het terrein en wondermooie plekjes in de omgeving. Ideaal voor familie-uitstap!

zalig genieten

vanderhaegen
3-9-2017

prachtig en rustig gelegen domein. ideaal om met vrienden er een weekend te verblijven. pluspunten zijn aanwezigheid van welness, zwembad, barbeque,... Zeer sympathieke eigenaars aan wie je alles kan vragen. Ideaal als uitvalbasis om deze mooie streek verder te verkennen (brouwerijen, grenscafeetje, Poperinge....)

Zeer goed

Hilde De Vocht/Harry Van Herck
22-8-2017

Mooi domein met ruime verblijven. Alles is voorhanden om er met je vrienden een gezellg verblijf van te maken. Welness, zwembad, barbeque,... Zeer vriendelijke eigenaars aan wie je alles kan vragen. Ideaal als uitvalbasis om deze mooie streek verder te verkennen (brouwerijen, grenscafeetje, Poperinge....)

ideaal voor uitstap met kinderen en kleinkinderen

Wegsteen Gentil
22-8-2017

Zeer rustig en landelijk gelegen met klein en fijn zwembad.

Gelegenheid voor wellness (turks stoombad, sauna)

Zalig genieten

Marieke bruneel
11-8-2017

Een leuk verblijf! Veel plaats! Boven genoeg ruimte en veel badkamers! Leuk 2 terassen, altijd zon! Eentje bij zwembad en 1tje heel prive! Tof dat je gebruik mag maken van welness! Top! Kinderen niet gehoord, zwembadje, binnen speelruimte! Voor wie gaat: genieten!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Landgoed Karel van Yedeghem in Watou, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Landgoed Karel van Yedeghem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.