Géén boekingskosten

Hotel Callecanes

BelgiëWest VlaanderenWatou

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Callecanes voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 11 reviews

• Sportfaciliteiten

11 Reviews over Callecanes

• 6Goossens01-08-2022

Vergane glorie

Hallo, Ons verblijf was een weekendtrip met één overnachting om Ieper te gaan bezoeken. Om alles samen te vatten is dit een doorreis hotel, je weet wel, zo eentje waar je al met +400 kilometer aankomt en nog +100 kilometer nog moet gaan om thuis te geraken. Enkel was het zeer doodstil toen wij er waren en dat werd ook bevestigd door de hotelmanager die zijn staffing van 6 naar 2 zag zakken door de Covid pandemie. Het hotel was proper maar compleet gedateerd, kamer was klein en superwarm, ventilatie was onbestaand (ook het hotel zelf was donker en stil, warm en muf.) Voor de prijs ( 138 euro ) was het dus iets te duur. Als afsluiter werden we nog beschuldigd van diefstal van een handdoek. Er waren 4 voorzien, maar plotseling waren het er 5 wat absoluut niet correct was van het mgt...

• 7Monique van amelsfoort21-06-2021

Goed adres, goed hotel, fijne bediening

Een nacht in dit hotel overnacht. Buitenkant hotel is saai, straalt weinig uit. Hoe anders is het als je naar binnen gaat. Een mooi hotel, binnenkomst voelt warm aan, ontvangst ok. Dineren in hotel is mogelijk,maar wel vooraf uw maaltijd doorgeven. Prima bediening, smakelijk eten, sfeervol. Prima service vanuit hotel,eigenaar denkt met je mee als je pech hebt met de elektrische oplaadpaal.

• 6Jens C.05-07-2017

Mooie omgeving, gezellig hotel maar ook minpunten

Het hotel is rustig gelegen. Een uitgebreid ontbijtbuffet (dat wel vlugger moet aangevuld worden). Het diner is een streling voor het oog, heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit van het hotel is zeer goed verdeeld. Helaas zijn de single-kamers gelegen in het oudere gedeelte. Wel erg dat je hiervoor wat meer moet betalen, om een mindere kamer te krijgen. De andere kamers zijn ruim en gezellig. Een pluspunt is digitale TV & zwembad! Prima onderhoud van kamers. Een hond in een hotel is niet echt mijn ding. Gelukkig laat dit zich niet zien in de hygiene, dus dat stoort me niet echt. Het onthaal van de eigenaars is niet echt wat je zou hopen. Vrij nors. Tot aan het vertrek was het enorm koel... dit is een groot werkpunt voor de eigenaars. Het personeel in restaurant en bar is echter vriendelijk en gedienstig. Zij zorgen voor het warme gevoel van gastvrijheid. Jammer dat door dit akkefietje een weekendje naar de vaantjes geholpen kan worden. Ik raad het hotel qua vriendelijkheid niet aan.

• 8Katrijn Heymans13-05-2014

modern en proper hotel

De kamers zijn zeer proper.Bedden prima. Wij kozen voor het arrangement en hebben lekker gegeten. De prijs was correct.Het ontbijt was uitgebreid. Wij hebben een zeer prettig weekend gehad!

• 10houvenaghel27-07-2011

perfect, rustig en heel confortabel

wij waren een groep vrienden en hebben een fantastische tweedaagse beleefd in hotel callecanes, de kamers waren heel netjes en verzorgd alsook het eten die perfect werd geserveerd. voor ons was hotel callecanes een uitstekende keuze. ik kan met mijn ervaring de reactie van bovengaande beoordeling zeker niet begrijpen. wij gaan zeker nog terug, het ontbijt wordt geserveerd in buffetvorm en is zeer ruim, van vers fruit tot gekookte en gebakken eieren heel uitgebreid.een echte aanrader.

• 3Mevr Kindermans06-06-2011

Nooit meer!

Hotel op zich is mooi en modieus ingericht met ruime kamers, maar hiermee is ook alles gezegd, toch wat het positieve betreft. De eigenaars maar dan vooral de eigenares was bij het onthaal reeds klantonvriendelijk en bitsig en is tijdens ons 3- daags verblijf er niet op verbeterd. De service was beneden alle peil. Wat betreft het ontbijt dat was lekker, maar het diner is zeker geen aanrader. Voorgerecht heel basic ttz een bordje met wat charcuterie of kaaskrokketen zonder enige presentatie. Hoofdgerecht friet met stoofvlees! Inderdaad, dan ben je op hotel en kan je even goed naar de dichts bijgelegen frituur gaan. Mijn echtgenoot had vis gevraagd en heeft zijn bord pas 1 uur erna gekregen. Badhanddoeken werden niet ververst. Dit gezegd zijnde, een groep van 16 mensen kunnen ze niet de nodige service aanbieden.

• 10Familie H04-09-2010

prachtig,nieuw,vriendelijk,rustig

Rustig gelegen, aan de grensovergang B/Fr. Zeer vriendelijke en service-minded jonge eigenaars. Goed gelegen voor uitstappen in de Westhoek, ver van de stadsdrukte. Hier is nog ademruimte, en toch is men in enkele minuutjes in de stad. Nieuw hotel met alle comfort. ZEKER EEN AANRADER

• 9M. Looijmans17-08-2010

Prima ligging dichtbij fietsroutenetwerk

Hotel met zeer mooie comfortabele kamers. Kraaknetjes! Vriendelijke uitbaters. Prima verzorgd ontbijt. Restaurant met goede keuken. Aan grens N.Frankrijk, wandel- en fietsgelegenheid te over om Westhoek en stukje Noord Frankrijk te ontdekken. Ook zeer geschikt voor groepen.

• 9Hogenberg05-04-2010

heel goed bevallen

Smaakvol ingericht en net hotel. Vriendelijke uitbaters. Lekker eten. Zonder auto is het er moeilijk vertoeven. Prima uitvalbasis om de westhoek te verkennen.

• 9Luc Van der Maelen03-05-2008

Uitstekende ervaring. Heel vriendelijke uitbaters, verzorgde, en lekkere keuken. Kraaknette kamers. Ideale ligging om deze aantrekkelijke streek zowel met de wagen als de fiets te verkennen.

Hotel Callecanes info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar