Appartement Park Atlantis (Orchidee Acacia Lotus Dahlia Iris Mimosa)

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag23°15°
Appartement Park Atlantis (Orchidee Acacia Lotus Dahlia Iris Mimosa)
8,2

229 reviews over Appartement Park Atlantis (Orchidee Acacia Lotus Dahlia Iris Mimosa) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooie flat met ideale ligging

Jan
10-9-2018

Onze flat was mooi en voorbeeldig ingericht. Ideale ligging aan het strand. Competitieve prijs. Waarborg werd snel terugbetaald. Aanrader,

Zeer mooi appartement met goede ligging

Paula
2-9-2018

Het appartement was gelegen op de begane grond wat ik een voordeel vond. Er lag een mooi tuintje voor ons terras en dit was handig want we hadden ons hondje meegebracht. Het appartement was gerenoveerd, werd proper opgeleverd en is voorbeeldig uitgerust (o.a. zeer uitgebreide keuken met alle toestellen die nodig zijn). We hadden een gratis parkeerplaats. De ontvangst is hartelijk. Er wordt veel aandacht besteed aan de veiligheid (brandblusser, branddetector,..). In de buurt zijn enkele restaurants, bakker met broodautomaat, buurtwinkel... De ligging is zeer goed want je bent dicht bij het strand en de kusttram. Er zijn vele mogelijkheden om iets te gaan bezichtigen. De prijs valt zeker mee en de waarborg werd snel terugbetaald. We komen zeker nog eens terug en kunnen dit appartement sterk aanbevelen.

Waardeloos

A. Mijnheer
31-8-2018

Bij aankomst was ons appartement Dalhia, met privé tuin, op het eerste oog wel netjes. Bij nadere inspectie, bleek dat het er vies was, vies toilet, vloeren in slaapkamer vies onder de bedden , stof ect. Bloed in kussen en behang op plekken gescheurd. Wij hebben het zo gelaten, omdat het erg mooi weer was en we niet veel in het appartement zijn geweest. Bij vertrek alle ruimtes netjes schoongemaakt en bij de na-controle was alles prima, volgens de beheerster. Echter.....een paar dagen later krijgen we een mail, of we even de schade aan het behang ect willen vergoeden, 600 euro! Onze borg is 193 euro, rest konden we overmaken.... ze proberen ons een poot uit te draaien en willen de borg niet terug betalen! Mensen... U bent gewaarschuwd , maak overal foto’s van bij aankomst, dat hebben wij helaas niet gedaan..

Mooi appartement met ideale ligging

EM2800
26-2-2018

We kregen een super uitgerust appartement dat recentelijk was vernieuwd. Goede ligging op wandelafstand van het strand. Zeer mooie duinen. Rustige omgeving, ideaal om te ontspannen. Vriendelijke ontvangst en betaalbaar. We zijn tevreden van onze keuze en komen zeker terug

Rustig, ontspannend, ideaal met kinderen

joris.cappelen@gmail.com
21-8-2017

Ons verlof was zeker geslaagd te noemen. We kunnen ons verlof omschrijven als rustig, ontspannend en ideaal met kinderen. We kregen een mooi en gerenoveerd appartement met een zeer volledige uitrusting en groot terras op de begane grond. Het park is buitengewoon groot en vandaar ook rustig. Er is een speeltuin en aardig wat ruimte om activiteiten te organiseren. Het strand is op wandelafstand. De goede communicatie met de eigenaar was voorbeeldig en de ontvangst hartelijk. Er was ook wifi in het appartement. We huurden via de site van het park. We gaan dit nog eens overdoen !!

Sterke vooruitgang

Peter H
15-8-2017

Na twee jaar van afwezigheid hebben we beslist om opnieuw te boeken in dit vakantiepark. Ons appartement was zoals verwacht dik in orde en voorzien van alle comfort. De vooruitgang ten opzichte van voorgaande boeking valt op: wifi, veiligheid, afwerking, .. zijn verbeterd en het appartement blijft zich onderscheiden op het vlak van de uitrusting en dit voor een betaalbare prijs. Verder is het appartement gelegen in een rustig park met veel ruimte en voldoende plaats om te parkeren. Het strand ligt op wandelafstand en de eigenaar zorgt voor een goede service en ontvangst. Geboekt via de centrale website

Mooie vakantie gehad

Lode
6-8-2017

Voor ons was dit reeds onze derde boeking. We blijven Park Atlantis een mooi en rustig park vinden. Ons appartement huren we steeds via de site van het park omdat we dan zeker zijn dat het proper wordt opgeleverd en hiervoor ook de nodige garanties krijgen. Ons appartement was echt top: alles wat wij nodig hadden was aanwezig. Daarnaast vinden we de goede ligging belangrijk: er zijn meerdere leuke plaatsen in de onmiddellijke omgeving om te bezoeken. Check-in verliep vlot en met vriendelijke ontvangst. Goede prijs / kwaliteitsverhouding. Voor herhaling zeker vatbaar.

De verhuurders, geven de huurders, schuld als het smerig en vuil is, zo schakelen zij zo genaamd een poetsvrouw in, en doen niets aan interieur en appartement . Residentie Lotus appertement 002 echt vies en vuil, wij hebben het schoon achter gelaten,en verhuurder ,verteld, trekt zich er niets van aan

We waren positief verrast omdat onze ervaring beter was dan door sommigen hier beschreven. We vonden de ligging ideaal, want zo konden we meerdere uitstapjes maken naar de belangrijkste kussteden en Brugge. Het strand ligt op wandelafstand en nodigt uit tot wandelingen. Het appartement werd proper opgeleverd en werd beschikbaar gesteld door een vriendelijke medewerker. Het appartement behoort tot de betere klasse en dit voornamelijk omwille van de uitrusting. De bouwstijl is wel klassiek en eerder functioneel. Er was wifi in het appartement en deze was van goede kwaliteit. De boeking verliep probleemloos en werd vlot afgehandeld door een vriendelijke en correcte eigenaar. We kregen de waarborg snel terugbetaald en dit zonder de minste opmerkingen. Deze boeking is voor herhaling vatbaar!

nooit meer wat een vieze gore bende

pietje
25-6-2017

het wordt mooier gemaakt dan dat het is.

veel leegstand en oude vervallen gebouwen echte vergane glorie en de weg mag wel eens overnieuw worden geasfalteerd.

Dahlia "appartement"

douche was vies met schimmel en de verf liet los van de muur durfde ons amper te douche.

wattenstaafje onder het bed

vieze zakdoek achter de bank en de ''slaap'' bank zat nergens naar

en zo hard stoken om het daar warm te krijgen dat we met dikke kleren aan op de bank zaten.

ik zou iedereen afraden om hier naar toe te gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Park Atlantis (Orchidee Acacia Lotus Dahlia Iris Mimosa) in Vosseslag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Park Atlantis (Orchidee Acacia Lotus Dahlia Iris Mimosa) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement Park Atlantis (Orchidee Acacia Lotus Dahlia Iris Mimosa)