Géén boekingskosten
BelgiëWest VlaanderenVosseslagAppartementen VosseslagAppartement Park Atlantis (Orchidee Acacia Lotus Dahlia Iris Mimosa)

Appartement Park Atlantis (Orchidee Acacia Lotus Dahlia Iris Mimosa)

BelgiëWest VlaanderenVosseslag

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Park Atlantis (Orchidee Acacia Lotus Dahlia Iris Mimosa) voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 248 reviews
+42/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 248 reviews
  • 7.8Inrichting
  • 8.1Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

248 Reviews over Park Atlantis (Orchidee Acacia Lotus Dahlia Iris Mimosa)

• 10Md201817-12-2018

Super verblijf

Aangenaam verblijf gehad in een ruim appartement (2 personen) met voorbeeldige uitrusting. Niet-rokers appartement, met mogelijkheid om te roken op het terras. Het park is ruim en rustig. Het midden van het park wordt gedeeltelijk heraangelegd met een vijver. Verwacht dat dit mooi gaat worden. Vriendelijke ontvangst. We komen zeker nog eens terug.

• 10C.V.06-11-2018

Goed uitgerust appartement vlak bij het strand

Proper opgeleverd en goed uitgerust appartement met goede ligging op wandelafstand van het strand. In de buurt: bakker, broodautomaat, kruidenier, restaurants, …. privé parking. Goede prijs en verzorgde informatiebrochure. Voor herhaling vatbaar.

• 9Frederic20-10-2018

Très bon établissement au prix intéressant

L'appartement était très bien équipé et propre avec une très bonne litérie. Sa situation est idéale pour faire du tourisme. Accueil souriant et efficace. Wifi performant. Parc bien entretenu.

• 10Freddy21-09-2018

Comfortabel appartement in zeer groot park

Het park is naar huidige standaarden buitengewoon groot. Dit draagt bij tot de rust en de ontspanning. De appartementen zijn gelegen in een charmant gebouw (Dahlia) dat typisch is voor de architectuur van De Haan. Het comfortniveau is vergelijkbaar en zelfs beter dan de gemiddelde hedendaagse standaard: zo is er wifi in het appartement, de parking was gratis en de uitrustingslijst buitengewoon volledig. Het appartement werd proper opgeleverd. De ligging is vlak bij het strand; de duinen zijn er beschermd en er zijn geen lelijke gebouwen zoals elders aan de kust. Verder moet ik vermelden dat de boeking vlot is verlopen, de incheck procedure was snel en probleemloos, het contact met de eigenaar en de afspraken rond de ontvangst waren perfect geregeld. Er werd ook absoluut niet moeilijk gedaan over de terugbetaling van de waarborg. Wij komen zeker nog eens terug want ons verblijf was veel tekort!!

• 10Jan10-09-2018

Mooie flat met ideale ligging

Onze flat was mooi en voorbeeldig ingericht. Ideale ligging aan het strand. Competitieve prijs. Waarborg werd snel terugbetaald. Aanrader,

• 10Paula02-09-2018

Zeer mooi appartement met goede ligging

Het appartement was gelegen op de begane grond wat ik een voordeel vond. Er lag een mooi tuintje voor ons terras en dit was handig want we hadden ons hondje meegebracht. Het appartement was gerenoveerd, werd proper opgeleverd en is voorbeeldig uitgerust (o.a. zeer uitgebreide keuken met alle toestellen die nodig zijn). We hadden een gratis parkeerplaats. De ontvangst is hartelijk. Er wordt veel aandacht besteed aan de veiligheid (brandblusser, branddetector,..). In de buurt zijn enkele restaurants, bakker met broodautomaat, buurtwinkel... De ligging is zeer goed want je bent dicht bij het strand en de kusttram. Er zijn vele mogelijkheden om iets te gaan bezichtigen. De prijs valt zeker mee en de waarborg werd snel terugbetaald. We komen zeker nog eens terug en kunnen dit appartement sterk aanbevelen.

• 2A. Mijnheer31-08-2018

Waardeloos

Bij aankomst was ons appartement Dalhia, met privé tuin, op het eerste oog wel netjes. Bij nadere inspectie, bleek dat het er vies was, vies toilet, vloeren in slaapkamer vies onder de bedden , stof ect. Bloed in kussen en behang op plekken gescheurd. Wij hebben het zo gelaten, omdat het erg mooi weer was en we niet veel in het appartement zijn geweest. Bij vertrek alle ruimtes netjes schoongemaakt en bij de na-controle was alles prima, volgens de beheerster. Echter.....een paar dagen later krijgen we een mail, of we even de schade aan het behang ect willen vergoeden, 600 euro! Onze borg is 193 euro, rest konden we overmaken.... ze willen de borg niet terug betalen! Mensen... U bent gewaarschuwd , maak overal foto’s van bij aankomst, dat hebben wij helaas niet gedaan..

• 10EM280026-02-2018

Mooi appartement met ideale ligging

We kregen een super uitgerust appartement dat recentelijk was vernieuwd. Goede ligging op wandelafstand van het strand. Zeer mooie duinen. Rustige omgeving, ideaal om te ontspannen. Vriendelijke ontvangst en betaalbaar. We zijn tevreden van onze keuze en komen zeker terug

• 10joris.cappelen21-08-2017

Rustig, ontspannend, ideaal met kinderen

Ons verlof was zeker geslaagd te noemen. We kunnen ons verlof omschrijven als rustig, ontspannend en ideaal met kinderen. We kregen een mooi en gerenoveerd appartement met een zeer volledige uitrusting en groot terras op de begane grond. Het park is buitengewoon groot en vandaar ook rustig. Er is een speeltuin en aardig wat ruimte om activiteiten te organiseren. Het strand is op wandelafstand. De goede communicatie met de eigenaar was voorbeeldig en de ontvangst hartelijk. Er was ook wifi in het appartement. We huurden via de site van het park. We gaan dit nog eens overdoen !!

• 10Peter H15-08-2017

Sterke vooruitgang

Na twee jaar van afwezigheid hebben we beslist om opnieuw te boeken in dit vakantiepark. Ons appartement was zoals verwacht dik in orde en voorzien van alle comfort. De vooruitgang ten opzichte van voorgaande boeking valt op: wifi, veiligheid, afwerking, .. zijn verbeterd en het appartement blijft zich onderscheiden op het vlak van de uitrusting en dit voor een betaalbare prijs. Verder is het appartement gelegen in een rustig park met veel ruimte en voldoende plaats om te parkeren. Het strand ligt op wandelafstand en de eigenaar zorgt voor een goede service en ontvangst. Geboekt via de centrale website

Appartement Park Atlantis (Orchidee Acacia Lotus Dahlia Iris Mimosa) info

• CafeNiet beschikbaar