Géén boekingskosten

Appartement Goldsands

BelgiëWest VlaanderenVosseslag

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Goldsands voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 6 reviews

Appartement info

6 Reviews over Goldsands

• 9mia meutermans25-11-2013

zeer aangenaam verblijf

ik was zeer graag in het appartement , mooie lichte ruimtes, veel comfort, veel materiaal ter beschikking ( boekjes, dvd's, info over streek...) . Eerst vond ik het wat ver af van de zee maar bij nader inzien ben je ook snel op het strand, via de duinen of via de brug wat verderop.

• 9Ria, Jos en Maartje Steuten09-07-2012

Fantastisch appartement!

Wij hebben genoten van dit mooie appartement met zijn fantastisch uitzicht over de duinen en de zee. Het is voorzien van alle (keuken) apparatuur, mooie inrichting, royale kamers en badkamer; met andere woorden: alles wat een mens nodig heeft voor een geweldige vakantie aan zee.....

• 9Heidi Van Laere25-04-2012

Fantastisch verblijf

We hebben erg genoten van dit weekje aan zee, in dit zeer comfortabel appartement! Het is super kindvriendelijk (2 TV's , DVD's, video's, speelgoed) Ook de 2 fietsen mét kinderzitje hebben we goed kunnen gebruiken. Er liggen ook fiets-en wandelroutes van de streek, erg handig! In de zeer nabije buurt is er een kindvriendelijke brasserie met binnen-e, buitenspeeltuin, en zeer prijsvriendelijk.

• 8Gunter Onghena23-07-2011

Rustgevend

Het was een rustgevende omgeving maar wel een eindje van de zee.Het appartement was ruim en comfortabel.

• 9Lien01-07-2011

Zeer tevreden

Zeer tevreden uitstekend verblijf! Prachtige ligging, netjes! Alles snel en eerlijk geregeld!

• 4fam. dijkman01-12-2010

Vervelende afloop.

Het appartement ligt op de derde etage en heeft een mooi uitzicht. De inrichting is prima. De kachels zijn niet goed te regelen waardoor het bloedheet is, Na afloop van onze vakantie hadden wij het hele appartement geboend en gedweild, maar dit was niet goed genoeg voor de eigenaresse, Zij hield een deel van de borg in. Erg kinderachtig, want alles was keurig.

Eigenaar, eigenaar, 01-07-2011

Ik vind het erg jammer dat je er een bittere nasmaak aan over gehouden hebt, jammergenoeg, of beter gezegd gelukkig is iedereen naast u wel tevreden en we vinden het jammer dat u als enige referentie ons appartement zo naar beneden trekt.

Appartement Goldsands info

• CafeNiet beschikbaar