Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

15 Reviews over De Heide

• 10Jacques Vernimmen17-10-2019

fantastische camping klein maar fijn

We hebben hier een stacaravan en zeer tevreden de eigenaars staan meteen klaar om je te helpen .Alles is heel netjes en het is dichtbij alle faciliteiten binnen een straal van 1km . Op fietsafstand van Oostende en de haan , Bredene is makkelijk en vlot te voet te bereiken . Er worden in de zomermaanden ook heel veel activiteiten voorzien in Bredene en de haan je verveelt je nooit ook zijn er heel mooie fiets en wandel tochten met verschillende afstanden . Ook voor kinderen is er veel te doen op de camping er is een speeltuin , een jeu de boules baan , een ping pong tafel en ook een voetbal tafel je kan je dus echt constant amuseren op de camping en in omstreken . voor mobilhomes zijn er ook plaatsen voorzien vooraan op de camping . Het is een kleine maar fijne gezins- camping . Het strand is 500 meter wandel en via een tunnel onder de grote weg is het ook veiliger om er met kleine kinderen naar het strand te gaan . top camping !

• 10Sonja28-08-2019

Wij gaan zeker terug, SUPER!

We waren met onze motor al dagen op reis door een paar landen en wilde nog niet naar huis en besloten om nog een camping te zoeken en mini camping de Heide werd ons al snel aangeraden. We werden hartelijk ontvangen door de eigenaren met een heerlijke kop koffie. Wat een fijne en gezellige mensen, dit tref je niet vaak. Ik kan niets aanmerken op deze camping. Mega schone camping met super facilitaire voorziening en mooie zonnige en fijne schaduwplekken. Ook alle andere gasten waren vriendelijk, al met al gewoon top en wij gaan hier zeker terug komen!! Heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid,het was een zeer prettig verblijf.

• 9Edgard09-04-2018

Heel fijne camping.

Rustige camping met grote plaatsen. Sanitair netjes en goed onderhouden. Op wandelafstand van het strand en centrum Bredene. Vriendelijke eigenaar en heel behulpzaam bij vragen.

• 10Veerle Van Damme30-09-2017

Zeer fijne, rustige en kleine camping.

Zeer vriendelijke eigenaars! Gemoedelijke stemming. Top voor ouders met jonge kinderen. Makkelijk te voet naar het strand!

• 9Balthasar / Drescher23-08-2016

War ein erholsamer Urlaub mit traumhaftem Wetter

Sauberer Campingplatz mit grossen Stellflächen. Die Eigentümer sind sehr zuvorkommend, hilfsbreit und freundlich. Strandnähe - sehr schöner Weg zum Strand - für Kleinkinder, Kinderwagen und Behinderte sehr geeignet. Saubere Sanitäranlagen - nur leider sind die Duschen für Behinderte etwas zu klein. Unser nächster Urlaub auf dem Campingplatz de Heide ist schon in Planung.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Marjo09-05-2016

leuke kleine camping dicht bij het strand

Leuke kleine camping, mooie kleine veldjes met ruime staanplaatsen. strand en bakker op loopafstand, leuke speeltuin, (veel kinderen en volume in hoogseizoen).verharde paden, kinderen kunnen lekker rondjes fietsen, of skaten.. wel zelf wc papier meenemen en betalen voor de douche. sanitair netjes vol lof zeker een aanrader...

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Leen Anthoni12-08-2015

mooie rustige onderhouden camping

Vriendelijke eigenaars. Mooi onderhouden. Mooie speeltuin voor kinderen. Op wandelafstand van strand. Winkels en restaurants op fietsafstand. Hier komen we zeker terug. We hebben genoten van onze vakantie.

• 9S19-07-2015

Mooie rustige groene camping

Ook al was de receptie net gesloten, wij werden gastvrij ontvangen. We kregen een mooi plekje toegewezen. Schoon sanitair, heerlijke douches met muntjes. Op fietsafstand van De Haan. Winkels ongeveer 10 min fietsen. Strand is een ruime 5 minuutjes lopen. Brood niet op d camping te verkrijgen maar er is op 5 minuutjes fietsen een bakkertje. Het plaatsje zelf is niet erg aantrekkelijk maar De Haan maakt alles goed. Internet is prima maar tegen een kleine vergoeding. Vuilniszak verplicht af te nemen via receptie. Grote speeltuin voor kinderen, geen zwembad. Camping was erg betaalbaar en we hebben genoten van ons verblijf

• 9stefan_1317-08-2014

Gezellig, rustige camping

We verbleven enkele dagen met onze camper op deze mooie, goed onderhouden camping in Vosseslag, op de grens met Bredene. Het is een redelijk kleine camping met een persoonlijke, vriendelijke ontvangst, gelegen tussen het groen en met modern, proper sanitair. De camping is gelegen aan de Driftweg tussen Bredene en Vosseslag en was voor ons de perfecte uitvalsbasis voor fietsritjes met het gezien naar Oostende, De Haan, Bredene en het achterliggende vlakke landschap. Een aanrader, wij komen zeker terug als we nog eens gaan kamperen in deze omgeving.

• 9Ineke04-09-2013

Prima camping

Voor ons een perfecte camping aan de Belgische kust. Een kleinere camping waar het altijd heerlijk rustig is. Keurig aangelegd met mooie ruime plaatsen. Heel schoon sanitair, douchen kost per keer 1 Euro, wat ik wel veel vind. Eigenaar en eigenaresse zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben hier met erg veel plezier onze vakantie doorgebracht.

Camping De Heide info

Camping-informatie