Géén boekingskosten

Speedy's B&B

Bed & Breakfast
BelgiëWest VlaanderenVeurne / Steenkerke

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Speedy's B&B voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 9 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.8FenomenaalScore uit 9 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over Speedy's B&B

• 10Sofie en Didier27-10-2009

EEN AANRADER

Wij zijn daar verleden jaar ook geweest, met de bedoeling om er 2 dagen te verblijven. We zijn pas na 5 dagen huiswaarts gekeerd, we hebben zelfs onze vrienden opgebeld om af af te komen. Zo'n vriendelijke meiden. Knappe villa, leuke kamer met gezellig terras. Speedy's B&B Is de max voor wie houdt van een moderne en strakke inrichting. Voor wie houdt van de stilte en de rust. Voor wie graag zwemt. Voor wie graag gaat fietsen. Ideaal voor koppels die net zoals wij,voor het slapen gaan, willen genieten van een lekker glas wijn op het knusse terrasje 'en amoureux ' of beneden samen met Speedy in haar super gezellige Bar! Meer dan een aanrader!

• 10An Van Extergem23-09-2008

schitterende bed and breakfast

De ontvangst was zeer hartelijk. De kamers: prachtig met een mooi terrasje. Alles heel proper en nieuw. Het ontbijt was heel lekker. Maar het allerbeste was de ontvangst, we voelden ons zeer welkom en men deed alles om het naar onze zin te maken. we gaan zeker en vast nog eens terug.

• 9Frank Dewaele27-08-2008

Zeer zeker een aanrader

Hebben met een bevriend koppel begin augustus een paar dagen gelogeerd bij Speedy's B&B. Vanaf de aankomst tot het vertrek was het verblijf zeer aangenaam, mooie verzorgde kamers, voortreffelijke ontvangst en bediening. Voor mensen die willen genieten van een ontspannen verblijf is dit zeker een aanrader. Voor motorrijders een zeer mooie streek Ca. 70km vd Franse grens, waar een bezoek aan de krijtrotsen de moeite waard is. Kijken al uit naar een volgend verblijf.

• 10Wim24-08-2008

Doen

Allerprettigste ontvangst, bijzonder mooi ingerichte woning voozien van alle gemakken en gezellige eigenaar en partner. Een goede plek om vandaaruit naar de kust te fietsen en de Westhoek te ontdekken. Een aanrader voor veertigers en ouder die even een weekendje dichtbij huis weg willen zijn. We komen graag terug!

• 10DE BACKER Veerle&Wim20-08-2008

Een aanrader om nog eens terug te komen.

De ontvangst was hier prachtig, zeer vriendelijk, lekker ontbijt. Kortom twee dagen genieten van de rust en een zorgeloze tijd. Ideaal gelegen langs de prachtige fietsroutes. Een aanrader om nog eens terug te komen.

• 10F. Vancompernolle24-07-2008

Waren Alle B&B's maar zoals Speedy's B&B

Veel woorden kan ik hier niet aan toevoegen. Het is gewoon AF. Vriendelijk, top service, klasse villa, schitterend van eten, gezellige kamer met douche kamer die kraak net zijn, tof terras - waar we 's avonds aangenaam verrast waren van de fles wijn en de kaarsjes die voor ons klaar gezet waren , zeer gedienstige en hartelijke gastvrouw. Ideale ligging, slechts 5 minuten naar centrum Veurne, slechts 10 minuten naar de kust.
    Een Aanrader.

• 10Wim&Monique30-06-2008

Voor herhaling vatbaar

We hebben proefondervindelijk vast gesteld dat alle commentaren uit voorgaande beoordelingen zeker correct zijn. Het werd, beide keren dat we bij Speedy gelogeerd hebben, een luxe verblijf met zeer vriendelijke gastvrouw die er alles aan doet om van haar B&B een thuis te maken. Het feit dat onze trike veilig achter slot en grendel stond was een pluspunt. Ideaal gelegen voor mensen die zowel de Belgische als Noord-Franse kust willen bezoeken en een centraal gelegen uitvalsbasis zoeken.

• 10Fam. Debooser26-06-2008

een villa zoals je ze in de boekjes vindt. een gastvrouw die veel tijd voor je maakt, je helpt en je doet thuis voelen. Zeer kind vriendelijk. Jammer dat het terras rond het zwembad nog niet aangelegd was, maar dit kon de pret niet bederven. Uitmuntend ontbijt. Goede bedden, leuke kamers.

• 9H.W23-06-2008

Toffe gastvrouw. Toffe kamer. Mooie inrichting. Schitterend terras aan de zonnekant. Lekker ontbijt, maar veel te veel. Prachtig gelegen. Een van de properste B&B's die we al gehad hebben. Dicht bij de kust. Zeer rustig. De fietsen mochten binnen staan. De auto staat veilig binnen de omheining.

• 9Wim23-06-2008

Echte aanrader

Mooie villa in een mooie omgeving, zeer rustig. We hebben er zaaaalig geslapen. Het ontbijt is 5 sterren waard. De persoonlijke aandacht en de gastvrijheid zijn uitmuntend. Deze B&B ligt zeer goed voor fietsfanaten zoals wij en wanneer we 's avonds nog even Uit wilden, stonden we (met de auto) binnen de 10 minuutjes aan de kust en de zee. Met andere woorden, we gaan er zeker nog terug.

Bed & Breakfast Speedy's B&B info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Haenestraat 9, 8630