Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

6 Reviews over Mon coeur

• 9vervenne willaert29-04-2016

mooi, rustig, netjes .

4 dagen en 3 nachten bij koud lenteweer. Toch genoten van de fietstochten en wandelingen mits warme kledij. Gelukkig geen regen. S'avonds gebruik gemaakt van de houtkachel en het gratis brandhout. De jacouzie niet gebruikt. Na de buitenlucht leek een warm kruiden- bad ons beter geschikt. Van de 175 € waarborg, 160,85 terug gestort gekregen de volgende dag. Dit lijkt ons een aannemelijk bedrag per dag als we onze eigen energie factuur bekijken. Ook deze 2 de korte vakantie in mon coeur is meegevallen. De netheid en alle intact aanwezig gerief is een zeer grote troef. Ooit tot nog eens !

• 9Kathleen W.26-02-2016

Zalig, alles vergeten en genieten !

Zalig thuiskomen in het knusse huisje, niet al te groot maar het ontbreekt zeker aan niets. Niettegenstaande de grote van het huisje beschik je over een ruime bad- en slaapkamer. Bij zonnig weer kan je genieten op het aangenaam terrasje achter het huis. Goede uitvalsbasis voor dagelijkse fietsuitstapjes. Volledig tot rust gekomen!

• 10vandewaeter-boucquez19-02-2016

Zeer gezellig huisje. Alles er op en er aan.Proper

Alles was goed eigenlijk. Het is er zeer knus en zeer proper. Wil je koken of zo alle gerief is er. Het is precies of je bent in je eigen huis. En met de hout kachel ook zo gezellig. En de yacuzzi zeg zaaaalig hoor. Zeer rustig dorpje. En de ontbijtmand brengen ze aan de deur. Lekker smullen. Voor herhaling vatbaar.

• 5Bjorn Naessens23-12-2015

nooit meer

Let op met de waarborg. Naast 150€ voor 2 nachten, betaalden we 175€ waarborg. We hebben daar slechts 55€ van teruggekregen. Na contact met de eigenaar "klopt het", volgens hen hebben we 75 euro aan electriciteit en water verbruikt. Denk dat dat zelfs theoretisch niet mogelijk is.

Kwam dus heel duur uit en je hebt geen been om op te staan om je geld terug te zien.

Mooie ligging, rustig. Naar mijn gevoel iets te klein, maar het heeft wel wat. Maar het waarborg ding zorgt ervoor dat we hier nooit meer zullen gaan, spijtig dat de eigenaars niet eerlijk zijn en snel wat extra geld wensen te verdienen ipv klanten te behouden.

• 9Stef07-04-2015

Prachtig, rustig gelegen vakantiehuis!

"Mon Coeur" is een prachtig, rustig gelegen vakantiehuis in Avekapelle. Je vindt in het huis alles wat je nodig hebt: een afwasmachine, wasmachine, droogkast, strijkplank,... je kan het zo gek niet bedenken. Niet alleen de inboedel is compleet, ook in de tuin kan je genieten van de heerlijke jacuzzi. Binnen vind je ook nog een houtkachel en een zeer ruime slaapkamer op het eerste verdiep. Beneden is er nog een tweede slaapkamer. Het huis is heel mooi aangekleed met tierlantijntjes (tekstjes op de muren, kaarsjes overal, beren,...) Tof!

• 10Els boucquez22-06-2014

prachtig

Het vakantiehuis is prachtig, zeer net en gezellig ingericht. Alles wat je kunt denken is er. Zelf jacuzzi. Zeer stil en rustig en zeer vriendelijke mensen in het dorp.

Vakantiehuis Mon coeur info

• CafeNiet beschikbaar