Géén boekingskosten

7.3GoedScore uit 30 reviews

30 Reviews over De Loft

• 6D.T20-07-2016

Eenvoudig hotel

Zeer eenvoudig hotel, prima voor 1 overnachting.

Ben wel heel blij als wij met de kinderen weer lekker thuis kunnen slapen. Het is hier supergehorig, niet alleen geluid van de straat maar ook van de kamers boven/onder ons veel lawaai.

Geen verduisterende gordijnen, waardoor de kinderen icm met de harde geluiden vd straat wel erg vroeg wakker waren.

Ontbijt pas vanaf 8.30u, voor de kinderen wat aan de late kant. Wel leuke speelplekjes bij het restaurant.

• 7Rianne Smit 28-07-2015

Schoon en functioneel

Wij zijn hier 2 nachten geweest ivm ons bezoek aan plopsaland. De kamer was wat aan de gehorige kant, maar voor de rest was het prima.

• 9DB21-06-2015

Sfeervolle en kindvriendelijke B & B.

Oud pand in originele staat met veel authentieke details maar volledig gerenoveerd. Wij hadden de familiesuite bestaande uit 2 kamers met veel leefruimte en grote tv. Keurig schoon. Wel kleine doucheruimte. Ontbijt lekker uitgebreid in de tearoom op de begane grond. Keurig verzorgd. Gastvrij onthaal en prima service. Buiten goed onderhouden speelruimte voor kleine kinderen zoals speeltoestel, schommels, trampoline en klimtoestel. Buiten terras.Veurne een sfeervolle plaats met veel terrassen. Dichtbij plopsaland en strand de panne gelegen. Genoeg gratis parkeergelegenheid in directe nabijheid van hotel.

• 6C8130-05-2015

niet echt wat we verwacht hadden van een hotel

niet echt een hotel te noemen, kamers zijn gelegen in opgeknapte oude huizen. Erg basic kamer, piepkleine badkamer, je moest buiten staan om je deftig af te drogen... . Ontbijt wel erg goed en enorm vriendelijke uitbaters. Ook de tuin heeft een grondige opknapbeurt nodig! veel onkruid, mos ... De kinderen vonden echter de speeltuin en de trampoline super!

• 6Familiejp01-06-2014

Goede uitvalsbasis voor plopsa

Het hotel ligt vlakbij plopsa, je kunt er snel naartoe. Er staan speeltoestellen in de tuin en in de ruimte waar het ontbijt is. Voor ons gezin was de kamer die we kregen te klein en niet handig te bereiken met een trap. Voor kleinere gezinnen is het beter te doen.

• 8Maarten13-01-2014

Leuke uitvalsbasis!

We hebben een prima overnachting gehad in een zeer comfortabele gezinskamer. We hebben er lekker geluncht. Het was een prima uitvalsbasis naar zee bij de Panne. In het centrum van Veurne hebben we prima gegeten.

Enige dat wij jammer vonden was dat de "lounge"-ruimte vanaf 19u gesloten is. Wij hoopten eigenlijk dat we de babyfoon mee konden nemen en daar nog en wijntje te kunnen drinken. Nu zijn we samen met de kinderen vroeg naar bed gegaan, wat op zich ook wel eens prima is.

• 8defmin08-09-2013

Meer dan prima "tussenstation"

De Loft is een prima eenvoudig hotel met zeer vriendelijk personeel. Wij hebben een overnachting gehad na een dagje Plopsaland. Enkele minpuntjes; hotel heeft geen eigen parkeerplaatsen, onze kamer had een betonnen vloer. De pluspunten waren echter gelukkig in de meerderheid; vriendelijk, klantvriendelijk en flexibel personeel. Schone en ruime familiekamer, prima ontbijt, Eigenaar heeft z'n best gedaan om aan de kinderen te denken met kleurplaten, speelhoekje in het hotel (ook in onze kamer) en kleurplaten bij het ontbijt. Als we weer in de buurt moeten zijn, komen we zeker weer....

• 9Leonie Dijkstra08-08-2013

Mooi, kindvriendelijk en gastvrij!

Mooi hotel op loopafstand van het centrum van Veurne. Dichtbij het strand en Plopsaland, dus ideaal voor een weekendje strand en pretpark. 1 overnachting in een familiekamer gehad (23) met onze 2 kinderen (2 en 6 jr.). Kamer zag er netjes verzorgd uit. Bedden lagen comfortabel. Ontbijt prima voor elkaar, alles lekker vers en voldoende. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Hotel is kindvriendelijk, leuke (veilige) speelplaats voor de kinderen.

• 2De mooij30-07-2013

Hete Zolderkamer zonder airco, met muggen!!

Ziet er aardig uit op het oog, maar let goed op! Wij hadden zolderkamer aan overkant, zeer drukke weg, geen airco , hordes muggen, kapotte hor, kapotte ventilator, eigenaar suggereert dat wij de ramen open gelaten hebben, dat hij ook muggen heeft (boeiend?!) . Geen oplossing, geen nachtrust, grijze muren geen mug op te vangen. Vorige gasten hadden ook gemeld dat hor kapot was, geen haast dus om het op te lossen. Slecht.

• 8sarah 04-08-2012

Leuk hotel

Leuk hotel in het mooie plaatsje veurne. Ontbijt was uitgebreid en alles lekker vers. Kamer was ruim en ook de badkamer. Voor de kinderen leuke speeltuin.

Het lag ook dichtbij plopsaland

Hotel De Loft info

Het complex