Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

9 Reviews over Campagne Sur Mer

• 9Toch21-08-2014

Nette kamers en TOP-ontbijt!

Reeds 2de maal in Campagne sur Mer verbleven.Afgezien van het slechte weer,een schot in de roos.Ruime,nette kamers(alles aanwezig) en een top-ontbijt.Je betaalt iets meer,maar is zijn geld meer dan waard,voor wie eens iets meer luxe wil!Het blijft 1 van onze favorieten,vooral omwille van het ontbijt.Vriendelijke,gastvrije uitbaters!Als we bij ons volgende verblijf nu ook nog de weergoden meehebben...zodat we kunnen fietsen in de mooie omgeving.

• 10Goethals-De meester14-06-2014

fantastische plek!

Mooie,smaakvolle B&B,mooie locatie,vlakbij een knoopuntenroute,lekker eten en heerlijk ontbijt. Fietsen daar te huren.Mooie streek!

• 9Linda28-04-2014

Super, aanrader!

B&B is zeer verzorgd, luxe kamers en badkamer, mooie rustige ligging. Perfect uitgangspunt voor de uitstapjes aan de Belgische kust. Ontbijt en de gastentafel (diner) zijn echt een verwennerij. Zo veel keus en huisgemaakte lekkere producten. De eigenaars doen er alles aan om je het naar de zin te maken. Dit was ons 2de verblijf hier in 5 jaar tijd, en het was voor ons weer een feestje!

• 9mettepenningen26-08-2013

fantastische B&B

B&B campagne sur mer is een uitstekende locatie om de westhoek te verkennen. Midden in de natuur kun je gaan wandelen en fietsen, maar ook bij slecht weer is er van alles te bezichtigen in de omgeving. Veurne is ook een echte aanrader. Angelique en Dirk doen er alles aan om het hun gasten naar hun zin te maken. Zowel het ontbijt als de gastentafel 's avonds is echt top. De kamers zijn zeer ruim en alles is zéér proper. Is echt een aanrader als je van de rust en culinaire verwennerij houdt.

• 10anita.de.vrieze05-05-2013

Uitstekende B&B

De uitbaters doen al het mogelijke om je een vakantiegevoel te geven. Alles is kraaknet : zeer mooie kamers, grote badkamer met douche en bad, privé-terras. Een gemeenschappelijk salon met honestybar met grote verscheidenheid aan dranken. Het ontbijtbuffet is overheerlijk met streekproducten en veel zelfgemaakte zaken : jam, yoghurt, brood, cake .... Indien gewenst kan men "s avonds het souper gebruiken. Ook sauna, mits betaling, aanwezig. De ligging is prima om de Westhoek te verkennen. Deze B&B is echt vier sterren waard. Veel succes aan de uitbaters en doe zo verder.

• 6Van Weymbergh16-09-2012

Onpersoonlijke service

Te weinig privacy - afstandelijke ontvangst en bediening - geen gevoel dat je welkom bent - er wordt geen rekening gehouden met de gasten bij onderhoud van de tuin (gemaaid gras waait op in glas wijn zodat je niet anders kan dan naar de kamer te gaan, ondanks het schitterende weer ) - schitterend ontbijt - zeer verzorgde kamer - fietsroutes passeren aan de B&B

Campagne sur mer, ZAAKVOERDER, 20-11-2012

Nooit eerder kregen we zo'n opmerkingen van onze gasten. We zien graag mensen en iedereen is steeds van harte welkom en krijgt de nodige uitleg over de streek. Ook voor u hebben we de wandelkaart open gelegd bij het diner s'avonds en de mooie plekjes aangeduid niettegenstaande uw zeer arrogant en kleinerend gedrag bij aankomst. We zijn daar inderdaad enorm van geschrokken. Misschien daardoor werden we onbewust dan wat afstandelijker.

• 9Vera09-05-2012

Mooie kamer vlakbij Plopsaland!

Hier een overnachting gehad om de volgende dag naar Plopsaland te gaan (dit ligt op nog geen vijf minuten rijden). Zeer mooie, moderne kamer met alles erop en eraan. Heerlijk, uitgebreid ontbijt. Eigenaresse zeer vriendelijk!

• 10Fam. Tilburgs - Hillen21-09-2011

Een rustig verblijf in een prachtige B&B

Wij verbleven in augustus in deze mooie B&B. We boekten het fietsarrangement en kregen na een warm onthaal al direct een fietsknooppuntenkaart met de nodige uitleg en tips mee. De B&B ligt erg rustig gelegen in het gebied "De Moeren" maar op een 10-tal minuten ben je in het mooie Veurne of aan de kust. De kamers zijn pikfijn in orde en het ontbijt is zéér uitgebreid! De eigenaars hadden vroeger een bakkerij aan de kust en dat proef je: vers gebakken brood, pannekoekjes, spek met eitjes van de scharrelkippen, ... Heerlijk! We maakten een leuke fietstocht met de perfect onderhouden fietsen die we daar konden huren. Ook de wandeling in de duinen en het Calmeynbos in de Panne zijn een aanrader. Informatie over de streek kan je ook bij de uibaters verkrijgen. We beveelden deze B&B dan ook al aan bij vrienden en hopen ooit hier nog eens te komen.

• 10Nicole25-05-2010

PERFECT!

Superverzorgde kamers en tuin. Wij genoten op het mooie terras van een heerlijk ontbijt met diverse huisgemaakte produkten. De eigenaars zijn erg vriendelijke en rustige mensen bij wie je terecht kan voor info uit de buurt. Ligging van de B&B is ideaal voor fietstochten op het platteland en tevens heel dichtbij de kust. Wij hebben lekker gegeten bij De Oogappel, De Plakker en Ijs Verdonck in Veurne. Zeker niet onze laatste keer in B&B Campagne Sur Mer!!

Bed & Breakfast Campagne Sur Mer info

Het complex