Bed and Breakfast Auberge de Klasse

Bed and Breakfast Auberge de Klasse

9.9Fenomenaal

België, West Vlaanderen, Veurne / Steenkerke

9.9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge de Klasse voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Animatie
Meer bedandbreakfast info

31 reviews over Bed and Breakfast Auberge de Klasse

• 2019
    10Lucie & Wilma06-07-2019

Klasse - Fantastisch

Wij werden onthaald door een ontzettend vriendelijke gastheer, kamers zijn zeer verzorgt en schoon met stijl ingericht, mooie omgeving dichtbij de kust goede parkeergelegenheid ook voor de fiets, het ontbijt was klasse er ontbrak niets tot in de puntjes, prachtige tuin om even in te vertoeven.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• Oude reviews

10Wiek&Jeanne20-08-2016

Fantastische B&B

Auberge "De Klasse" is een, wat in de naam terecht wordt vermeld, een klasse B&B. De gastheer weet met kennis van zaken waar hij mee bezig is. We hebben hier 3 dagen genoten in een modern aanvoelend, rustiek en aangenaam verblijf. Ontbijt was van top klasse. Kamer en badkamer zeer verzorgd en met stijl ingericht. Een fantastisch plaatsje Veurne met fantastische historische huizen. Dichtbij de kust en mooie Belgische kustplaatsjes. Indien men met de eigen fiets komt is er een prima veilige fietsenstalling aanwezig en er zijn in de gehele omtrek mooie routes via knooppunten of kant en klare route te fietsen.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9F.r.a.koster09-06-2015

Prima b&b, mooie kamer en prima ontbijt

B en B Auberge ligt zeer gunstig voor het centrum, goede parkeergelegenheid, persoonlijke ontvangst. Het ontbijt overtrof onze verwachtingen

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Annekien04-05-2015

Vakmanschap in Veurne

De gastheer van deze B&B heeft heel veel ervaring in het hotelwezen. Dat is te merken aan de perfectie in aankleding, service en kwaliteit van het ontbijt.

Gereisd met partner in april 2015

• 10dhont08-10-2014

Gewoon fantastisch

Auberge "De Klasse" is een B&B om U tegen te zeggen. De gastheer weet met kennis van zaken waar hij mee bezig is. Gewoon "klasse". Vriendelijk onthaal waarbij je je direct thuis voelt. Gebouw is geklasseerd doch er zijn geen kosten gespaard om je er een modern aanvoelend, rustiek en aangenaam verblijf aan te bieden. Ontbijt was van super klasse en tot in de puntjes verzorgd. Kamer en badkamer zeer verzorgd en met stijl ingericht.

Gereisd met partner in september 2014

• 9Smolders-Morren21-07-2014

Fantastische B&B

B&B Auberge De Klasse heeft een zeer verzorgde en uitstekende service. De uitbater is zeer gastvrij en attent. Het ontbijt is heel gevarieerd en verzorgt. De kamers zijn tip top in orde en kraaknet. Badkamer is prachtig en heel functioneel. Ook een prachtige tuin om in te vertoeven.

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Willem en Elise Mees29-12-2013

Een mooie herinnering aan het afgelopen jaar!

Onderweg naar Frankrijk, maakte wij een stop in Veurne en kregen via het toeristenbureau Auberge de Klasse geadviseerd. Direct bij binnenkomst voelde wij de welkome sfeer. Het glas witte wijn in de ommuurde rustige tuin(heerlijk na een lange reis) en de verzorgde sfeervolle logeerkamer die wij aangeboden kregen, maakten dat wij ons direct 'thuis'voelde.Centrum op loopafstand, heel prettig. Na een goede nachtrust en een uitstekend ontbijt van de zorgzame eigenaar, maakte het beeld compleet .Een aanrader!

Gereisd met partner in september 2013

• 9P.C.Smit en G.F.Smit-Lantinga21-10-2013

Buitengewoon aangenaam verblijf!

Helaas maar voor 1 nacht in dit sfeervolle en ontspannen, klasse, mini hotel in het prachtige Veurne! We komen graag eens terug.

Gereisd met partner in mei 2013

• 8liesbeth wiersma24-09-2013

sfeervol , charmant en chic

fijne rustige B&B, zeer attente en vriendelijke gastheer met veel oog voor details. comfortabel bed, mooie douche/wc ruimte met dubbele wastafel.de fauteuils zien er leuk uit maar zitten niet heel comfortabel. internet doet het goed, handig tafeltje voor de laptop, en ook waterkoker en thee+kopjes zijn aanwezig.de kamer biedt uitzicht op huizen aan de overkant van de straat, waar weinig verkeershinder vanaf komt. het ontbijt is prachtig, mooi servies en bestek, lieve schaaltjes met huisgemaakte jam, een prachtig coupje met verse vruchtjes.vers sinaasappelsap, fijne broodjes, perfect eitje.Gastheer schenkt uw koffie of thee in , is attent op alles en gaarne bereid tot een praatje. zowel bij aankomst in de namiddag als 's ochtends bij het ontbijt klinkt er heel zachtjes rustige klassieke muziek in de benedenverdieping.

Gereisd met partner in september 2013

• 10Dominique Van Royen26-08-2013

Beste B&B ooit bezocht

In een prachtig authentiek klassiek en antiek kader werden wij verwelkomd door de gastheer. Onze kamer was ongelofelijk charmant romantisch en met enorm gevoel voor stijl en schoonheid ingericht. Aan alles is gedacht! Het ontbijt wordt geserveerd in een authentiek kader met een mooi porselein servies en zilveren bestek.... Producten zijn divers, vers en prachtig gepresenteerd. Een perfecte plek voor een romantisch weekendje met 2

Gereisd met partner in januari 2013

Bed and Breakfast Auberge de Klasse info

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen