Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Auberge de Klasse

BelgiëWest VlaanderenVeurne / Steenkerke

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Auberge de Klasse voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 29 reviews

Meer bed & breakfast info

29 Reviews over Auberge de Klasse

• 10Lucie & Wilma06-07-2019

Klasse - Fantastisch

Wij werden onthaald door een ontzettend vriendelijke gastheer, kamers zijn zeer verzorgt en schoon met stijl ingericht, mooie omgeving dichtbij de kust goede parkeergelegenheid ook voor de fiets, het ontbijt was klasse er ontbrak niets tot in de puntjes, prachtige tuin om even in te vertoeven.

• 10Wiek&Jeanne20-08-2016

Fantastische B&B

Auberge "De Klasse" is een, wat in de naam terecht wordt vermeld, een klasse B&B. De gastheer weet met kennis van zaken waar hij mee bezig is. We hebben hier 3 dagen genoten in een modern aanvoelend, rustiek en aangenaam verblijf. Ontbijt was van top klasse. Kamer en badkamer zeer verzorgd en met stijl ingericht. Een fantastisch plaatsje Veurne met fantastische historische huizen. Dichtbij de kust en mooie Belgische kustplaatsjes. Indien men met de eigen fiets komt is er een prima veilige fietsenstalling aanwezig en er zijn in de gehele omtrek mooie routes via knooppunten of kant en klare route te fietsen.

• 9F.r.a.koster09-06-2015

Prima b&b, mooie kamer en prima ontbijt

B en B Auberge ligt zeer gunstig voor het centrum, goede parkeergelegenheid, persoonlijke ontvangst. Het ontbijt overtrof onze verwachtingen

• 9Annekien04-05-2015

Vakmanschap in Veurne

De gastheer van deze B&B heeft heel veel ervaring in het hotelwezen. Dat is te merken aan de perfectie in aankleding, service en kwaliteit van het ontbijt.

• 10dhont08-10-2014

Gewoon fantastisch

Auberge "De Klasse" is een B&B om U tegen te zeggen. De gastheer weet met kennis van zaken waar hij mee bezig is. Gewoon "klasse". Vriendelijk onthaal waarbij je je direct thuis voelt. Gebouw is geklasseerd doch er zijn geen kosten gespaard om je er een modern aanvoelend, rustiek en aangenaam verblijf aan te bieden. Ontbijt was van super klasse en tot in de puntjes verzorgd. Kamer en badkamer zeer verzorgd en met stijl ingericht.

• 9Smolders-Morren21-07-2014

Fantastische B&B

B&B Auberge De Klasse heeft een zeer verzorgde en uitstekende service. De uitbater is zeer gastvrij en attent. Het ontbijt is heel gevarieerd en verzorgt. De kamers zijn tip top in orde en kraaknet. Badkamer is prachtig en heel functioneel. Ook een prachtige tuin om in te vertoeven.

• 9Willem en Elise Mees29-12-2013

Een mooie herinnering aan het afgelopen jaar!

Onderweg naar Frankrijk, maakte wij een stop in Veurne en kregen via het toeristenbureau Auberge de Klasse geadviseerd. Direct bij binnenkomst voelde wij de welkome sfeer. Het glas witte wijn in de ommuurde rustige tuin(heerlijk na een lange reis) en de verzorgde sfeervolle logeerkamer die wij aangeboden kregen, maakten dat wij ons direct 'thuis'voelde.Centrum op loopafstand, heel prettig. Na een goede nachtrust en een uitstekend ontbijt van de zorgzame eigenaar, maakte het beeld compleet .Een aanrader!

• 9P.C.Smit en G.F.Smit-Lantinga21-10-2013

Buitengewoon aangenaam verblijf!

Helaas maar voor 1 nacht in dit sfeervolle en ontspannen, klasse, mini hotel in het prachtige Veurne! We komen graag eens terug.

• 8liesbeth wiersma24-09-2013

sfeervol , charmant en chic

fijne rustige B&B, zeer attente en vriendelijke gastheer met veel oog voor details. comfortabel bed, mooie douche/wc ruimte met dubbele wastafel.de fauteuils zien er leuk uit maar zitten niet heel comfortabel. internet doet het goed, handig tafeltje voor de laptop, en ook waterkoker en thee+kopjes zijn aanwezig.de kamer biedt uitzicht op huizen aan de overkant van de straat, waar weinig verkeershinder vanaf komt. het ontbijt is prachtig, mooi servies en bestek, lieve schaaltjes met huisgemaakte jam, een prachtig coupje met verse vruchtjes.vers sinaasappelsap, fijne broodjes, perfect eitje.Gastheer schenkt uw koffie of thee in , is attent op alles en gaarne bereid tot een praatje. zowel bij aankomst in de namiddag als 's ochtends bij het ontbijt klinkt er heel zachtjes rustige klassieke muziek in de benedenverdieping.

• 10Dominique Van Royen26-08-2013

Beste B&B ooit bezocht

In een prachtig authentiek klassiek en antiek kader werden wij verwelkomd door de gastheer. Onze kamer was ongelofelijk charmant romantisch en met enorm gevoel voor stijl en schoonheid ingericht. Aan alles is gedacht! Het ontbijt wordt geserveerd in een authentiek kader met een mooi porselein servies en zilveren bestek.... Producten zijn divers, vers en prachtig gepresenteerd. Een perfecte plek voor een romantisch weekendje met 2

Bed & Breakfast Auberge de Klasse info

Het complex