Appartement Residentie Pottenbakkerij

Appartement Residentie Pottenbakkerijsterstersterster

8.5Fantastisch

België, West Vlaanderen, Varsenare

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Residentie Pottenbakkerij?

8.5Fantastisch

• 9.5Inrichting

Appartement info

Meer appartement info
    Tonen op kaart

2 reviews over Appartement Residentie Pottenbakkerij

• 8Jacques van Riel03-03-2008

Bezocht met mijn vrouw in juli 2006. Een geweldig mooi appartement met alle luxe die je maar hebben wil. Airco in alle kamers en een ruim balcon. Ligt in een rustig en saai dorp Varsenare. Niets te doen verder. Ligt wel erg dicht (ca. 4 km.) bij Brugge. Leuke stad. Verder is de ligging erg centraal voor diverse uitstapjes. Brugge, Gent en de kust.

Gereisd met partner in maart 2008

• 9Hans30-01-2008

Erg mooi ingericht huisje op 4 km van Brugge. Perfecte uitvalsbasis. Enige nadeel is dat handdoeken niet worden vervangen wanneer je een week boekt.

Gereisd met familie in april 2007

0 tips over Appartement Residentie Pottenbakkerij