Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Woodside

BelgiëWest VlaanderenTorhout

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Woodside voor je op een rij gezet:

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

9.3FenomenaalScore uit 3 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

3 Reviews over Woodside

• 10Corinna Richter und Dirk Dick23-06-2013

Top Service - Prima Location

Ein Aufenthalt im WOODSIDE bei Luc and Stacey ist genau das Richtige, wenn man herrlich ruhig wohnen will und einen äußerst freundlichen, guten Service genießen möchte!! Das Haus und seine Zimmer sind sauber, die Außen- und Innenanlage bieten eine durch und durch geschmackvolle Atmosphäre. Die Gastgeber haben eine abolut herzliche Art und erfüllen jeden möglichen Wunsch, nur in puncto Wetter haben sie keinen Einfluss ;-) Sie sprechen zudem Englisch, Niederländisch, Französisch und Deutsch. Das Frühstück ist so lecker und vielfältig, dass man danach gerne noch einen Spaziergang im nahegelegenen wunderschönen Park unternimmt. Absolut empfehlenswert !

• 9Luc Van Daele06-05-2006

In augustus 2004 verbleven wij in Woodside b&b Brugge. De prachtige ligging temidden van de bossen van Torhout compenseren ruimschoots het feit dat deze gastenkamers niet in het centrum van Brugge gelegen zijn. Meer nog : het aanpalende bos met kasteeldomein, restaurant, park en meer maakten een zeer positieve indruk op ons. Ook de kamers waren van hoge kwaliteit : ruim en zeer comfortabel, uitgebreid en lekker ontbijt; Stacey en Luc stonden op elk moment klaar om aan onze wensen te voldoen en ons door de prachtige streek te geleiden. Ons bezoek aan het mooie Brugge is eveneens zeer goed meegevallen. Wij kunnen niet anders dan Woodside kamers met ontbijt 100 % aan te bevelen !

• 9Luc Van Daele06-05-2006

In augustus 2004 verbleven wij in Woodside b&b Brugge. Het feit dat deze gastenkamers zich niet in het centrum van Brugge bevindt wordt ruimschoots gecompenseerd door de prachtige ligging : op zo'n 15 km. van Brugge temidden de Vlaamse bossen en natuur.Aanpalend heb je het een prachtig kasteeldomein met park, meer en restaurant. De kamers waren zeer comfortabel,het ontbijt was uitstekend en Stacey & Luc waren steeds paraat om aan onze vragen te voldoen. 100 % aanbevolen !

Bed & Breakfast Woodside info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• Adresgegevens