Géén boekingskosten
BelgiëWest VlaanderenTorhoutHotels TorhoutHotel Loungevents 't Gravenhof

Hotel Loungevents 't Gravenhof

BelgiëWest VlaanderenTorhout

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Loungevents 't Gravenhof voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 5 reviews
+10/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 5 reviews
  • 9Waardering

5 Reviews over Loungevents 't Gravenhof

• 9Devos07-06-2011

Prachtig

Wij hadden in het weekend van pinksteren een zeer aangenaam verblijf in het Gravenhof. De ontvangst, bediening in het restaurant, het eten, de heel gezellige inrichting van het restaurant en de indeling en aankleding van de tuin voor het avondeten waren gewoon fantastisch. Prachtig om hier te kunnen verblijven een dikke pluim aan alle medewerkers!!!!

• 10Ballegheer10-02-2011

Onvergetelijk!

Wij zijn met ons vrienden op nieuwjaarsweekend geweest in Torhout. Wij waren aangenaam verrast! Wij hebben goed gegeten (en gedronken) en zalig en lang geslapen. Proficiat!

• 8vaneertvelde Gert28-10-2009

een ware ontdekking

Een aanrader voor iedereen die de ideale combinatie zoekt tussen een persoonlijke service en een uitmuntende keuken

• 9VYNCKE05-06-2009

AANRADER!!!!

Een familiale sfeer, zéér mooie VERNIEUWDE kamer! Toffe streek om mooie wandeling of fietstocht te maken. Gezellig en vooral lekker gegeten, chapeau voor de keuken. In het restaurant loopt een komieke vriendelijke garcon rond, om op te eten ;-). Het ontbijt is zeer rustgevend en verzorgd, zelfs de krant lag klaar. Wij komen zeker terug, en brengen nog vrienden mee! Een echte aanrader!!!

• 9Fiers01-08-2008

SUBLIEM

Net terug van een GASTRONOMISCH weekendje Torhout... Echt top! Super vriendelijke ontvangen geweest door de mevrouw van het huis Stéphanie. Haar man staat aan het fornuis, wat op zich al prachtig is! Het hotel ligt wel langs een drukke baan maar echt hinder kan je er niet van ontvangen. Op een half uur rijden van de kust en van Brugge. Volledig vernieuwde loung bar, een mooi en heerlijk restaurant. Mooie kamer (wij hadden een net volledig vernieuwde kamer, met oog voor details) Extra ontspanningsruimte in de Haman 'Pura Vida' wij hebben zowel onze maag als ons lichaam dit weekend verwend! Zeker een aanrader! Wij komen alvast terug!!!

Hotel Loungevents 't Gravenhof info