Géén boekingskosten

• 6Waardering

2 Reviews over De Beiaard

• 3chris peeters10-11-2014

'dit nooit meer'

zal beginnen met het positieve. de fritjes en de stoverij waren ok. Had stoverij met fritjes besteld na eerst aan de ober gevraagd of er groentjes bij dit gerecht waren,ja was het antwoord. had ook supplement fritjes besteld. toen ik mijn bord kreeg bleek dat die groenten 2 echt kleine blaadjes sla waren,1/8 tomaat,klein beetje worteltjes uit potje in zuur evenals beetje mais uit potje...sorry dat kan ik geen groenten waardig noemen,ma uiteraard kunnen ze zeggen dat er groenten bij waren. Mayonaise was er niet bij of werd ook niet voorgesteld. Anders gezegd bij een gerecht van 21 euro willen ze dan nog een klein potje mayonaise als supplement aanrekenen! Net zoals het supplement fritjes graag aangerekend werd zonder dat ik de basishoeveelheid fritjes op mijn bord kreeg die in de prijs voorzien waren! Zo moest ik dus 24 euro ophoesten voor wa rommel van groentjes uit een potje,fritjes dubbel betaald uiteraard,en geen mayonaise bij fritten tenzij je nogmaals extra betaald! Ben belazerd!

• 9Mia en Willy19-10-2010

Klein, maar fijn

Hotel "De Beiaard" is gelegen op de grote markt in Torhout. Betaald parkeren is er overal mogelijk. Op de markt: gratis parkeren van 18 tot 8u (Marktdag op woensdag!). Vanaf het station is amper 5 minuten wandelen en het VVV-kantoor ligt om de hoek. Fietsverhuur is mogelijk in het hotel of aan het station (5€ per dag). De ontvangst was er supervriendelijk! Het lekkere ontbijt is zeer uitgebreid. 's Avonds kan men à la carte eten in het gezellige restaurant aan democratische prijzen. De kamers, met alleen een dakvenster, zijn proper, maar niet zo heel groot, vooral de badkamer is aan de krappe kant. Op de vertrekdag mochten we over de kamer beschikken tot tegen de avond. Nog wat opfrissen voor het vertrek was heerlijk. De omgeving is prachtig en leent zich voor mooie wandelingen en fietstochten. Ik kan dit hotelletje aan iedereen aanbevelen!

Hotel De Beiaard info

Het complex