Hotel D' Aertrycke

Hotel D' Aertryckestersterster

5.5Voldoende

België, West Vlaanderen, Torhout

Op vakantie geweest naar D' Aertrycke?

5.5Voldoende

• Kinderopvang
Tonen op kaart

33 reviews over Hotel D' Aertrycke

• 6joke22-10-2013

Voor te slapen (niet douchen) is het goed!

Het ziet er aan de buitenkant heel mooi uit maar vanaf dat je binnen komt zie je al dat dit hotel gedateerd is. Niemand steekt zijn hart en ziel in dit gebouw! De lichten zijn overal uit, de ramen zijn vuil,... Nog maar over de kamer te zwijgen! De vliegenraam ging half uit de raam, het tafeltje was kapot, de lampen waren kapot, de douche was heel vuil. Geen zeepje, geen water, .... Het is een lege kamer met niets in. Wel een goed bed :) lekker geslapen en het was lekker rustig. Zeer belangrijk! Wij zijn snachts terug gekomen naar het hotel en zijn in het stikdonker naar onze kamer moeten lopen. Het ontbijt heb ik niks over te klagen dit was lekker en zeker 12€ waard! ik had het eerlijkgezegd echt niet verwacht dat er voor 6 gasten zoveel moeite gedaan werd. Er is snachts geen personeel aanwezig. Brandveiligheid toch ook maar even chequen aan onze kamer was het glaasje van het brandalarm al ingeduwd! gelukkig had ik dit via veiling.

Gereisd met partner in oktober 2013

• 6Mariska10-10-2013

Eenvoudig, doch aardig hotel

1 nacht via veiling gezeten. Personeel was vriendelijk. Kamers zijn eenvoudig, ietwat gedateerd maar op zich netjes. Het ontbijt vonden wij zeer zeker niet slecht. Voldoende soorten broodjes en beleg. Zowel zoet als hartig. Eieren, fruit, yoghurtjes en koffie/thee/melk/'jus d'orange. En met zorg bereid!! Je kunt met een goed gevulde maag Brugge verkennen. Het is met de auto zo'n 15/20 minuten rijden naar het centrum. Zou hier geen normaal tarief voor betalen maar via zo'n veilingsite is het goed te doen.

Gereisd met partner in september 2013

• 9jan pijffers10-09-2013

Wij vonden het prachtig

Het is een aanrader wij hebben er wel genoten zo van uit het koetshuis in het bos een mooie wandeling ,zeer rustig gelegen

• 4Middelbaar echtbaar01-09-2013

Nooit meer

Zeer slecht hotel en erg misleidend in zijn advertentie. Kamer was rond uit smerig en de kalk viel van het plafond. Ontvangst was hartelijk maar bijgeboekte welness opties waren niet mogelijk of 15 km verderop in een ander dorp zelf te regelen. Enige positieve was de ligging in het bos.

• 4Ina 18-08-2013

Slecht, niet voor herhaling vatbaar.

Slecht onderhouden betreffende spinnen, raggen, tv slechts 1 zender en geen afstandsbediening, rioleringslucht in kamer, tussendeur naar de buren die niet afgesloten was. De prijs is belachelijk hoog voor hetgeen je krijgt. De omschrijving is te mooi voor waar je uiteindelijk terecht komt.

• 5Jacqueline12-08-2013

Geen aanrader!

Afgelopen weekend een nacht doorgebracht in Hotel D'Aertrycke, dat wat ons betreft zijn sterren niet waar maakt! Op onze groupon stond vermeld dat deze overnachting +/- 170 euro waard zou zijn, maar de kamer was geen cent meer waard dan de door ons betaalde € 59. Interieur was oud en stoffig, gordijnen smoezelig en hingen deels van de runnertjes af. Kortom: een armoedige eerste indruk. Gelukkig kwamen we er niet voor de kamer, maar voor een bezoek aan Brugge en omgeving! Ligging is uitstekend als je over een auto beschikt. Bed slaapt goed, sanitair is ok, en het personeel is zeer vriendelijk. Het ontbijt (waarvoor in ons geval apart moest worden betaald) is eenvoudig, maar ok.

• 4sander10-08-2013

misleiding

Als je de plaatjes ziet is het allemaal prachtig, een kasteel en een luxe uitstraling. Hoe anders is het achter de receptie. Een vies gedateerd motel, sinds jaren "70 niet meer aan gebeurd. Slechte bedden. Mierlokdoosjes op de vloer. Oud sanitait. Minbar ? Een slecht functionerende koelkast op je kamer kun je krijgen met NIETS erin. Ontbijten voor 12,- p.p. Broodjes, niets warms (zoals roerei, worstjes etc) wat je voor die prijs toch mag verwachten maar een pot pindakaas en nutelle leeggeschept in een schaaltje. Ongenoegen bij de receptie aangegeven maar er werd niets mee gedaan. Mooie omgeving, kasteel en vermaak binnen handbereik (Brugge) maar niet meer waard dan 20,- euro p.p. Let op: plaatjes op de website zijn NIET de kamers en eetgelegenheid. Receptie is pas om 1500 open !

• 2Dandois24-07-2013

Honteux.....Shameful.....Schandelijk

Negatieve aspecten omvatten: - De oneerlijkheid van de managers. Ik had het ongeluk om dit 'hotel' te ontdekken via een Groupon bon die, naast twee nachten, een 3-gangen diner, een fles wijn en een doos chocolade bonbons bevatte. 2 maanden na mijn verblijf, wacht ik nog steeds op de bonbons en de wijn. Wat betreft het diner, de managers van het 'hotel' hebben me 3 dagen voor mijn aankomst laten weten dat het diner niet mogelijk was en dat ze me dan ook het betreffende deel zouden terugbetalen. Ik heb echter nog steeds niet de eerste cent ervan teruggekregen. - De gedemodeerde en vervallen faciliteiten. De kamers zijn stofferig en slecht onderhouden. - De onwaardige service van een 4-sterrenhotel - We werden zelfs gewekt door het bezoek van een muis. Verschrikkelijk! De enige positieve punten in deze 'hotel' zijn, zijn omgeving en de stilte... Maar is dit uiteindelijk niet het trieste: een prachtige kader aangetast door zo een zielig 'hotel'!

Gereisd met partner in juni 2013

• 7Stefan22-07-2013

Simpel hotel in een mooie omgeving

Het is een eenvoudig hotel gelegen in een hele mooie omgeving. Op het landgoed kun je een mooie wandeling maken en bij de bistro kun je lekker eten. Het kasteel is helaas alleen in het weekend open. De hotelmanager is zeer vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was heel simpel, maar je kunt er wel goed slapen. Het ontbijt vonden wij wat tegenvallen, dat is het de € 12,- p.p. niet waard. Vanuit Torhout kun je verschillende mooie plekken van België bezichtigen. Wij hebben het hier prima naar ons zin gehad, ondanks de eenvoudige kamer.

Gereisd met partner in juli 2013

• 8R. van Dijk14-05-2013

mooie omgeving.

Heel goed hotel en leuk om vanuit dit hotel te gaan wandelen, fietsen en om naar Brugge te gaan. Wij hadden hier een tussen stop, omdat we onderweg waren naar Engeland. Zeker een herhaling waard! Wel een op knap buurt nodig.

Gereisd met vrienden in mei 2013

11 tips over Hotel D' Aertrycke

• Miranda, 29-01-2012

Brugge!!! Mooie stad. Veel cultuur en heerlijk om te shoppen.

• Mariska, 10-10-2013

Auto parkeren in garage 't Zand. Centraal gelegen en goedkoopst!

• jan pijffers, 10-09-2013

ga s,avonds foto's maken van het kasteel ,en Bruggen is nabij ook een leuke stad

0 vragen over Hotel D' Aertrycke

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV