Vakantiehuis Landweg

Vakantiehuis Landweg

10Fenomenaal

Score uit 1 review

België, West Vlaanderen, Tielt

Op vakantie geweest naar Landweg?

10Fenomenaal

Score uit 1 review

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

1 review over Vakantiehuis Landweg

• 2017
    10Fam. G.18-08-2017

Een prachtig groot huis in een landelijke omgeving

We waren er met 17 personen, onze kinderen en kleinkinderen. Vooral de laatsten vonden het prachtig dat er een boerderij bij was. En een grote tuin, meerdere terrassen en een jeu de boules baan. De eigenaren zijn super vriendelijke mensen, wij hadden gereserveerd via hun eigen site, ze hebben meerdere woningen te Huur. Wij huurden de landschuur, deze is prachtig en praktisch ingericht voor grote groepen! Er was zelfs een dubbele friteuse met schone bakolie! Op enkele kilometers liggen 2 prachtige Provinciaalse kroondomeinen, gratis toegankelijk.Tielt is ook een leuk stadje met op donderdagochtend een weekmarkt. De meeste winkels sluiten tussen 12 en 14 uur! Hygiëne van de woning is goed, maar vanwege de boerderij veel vliegen, muggen en spinnetjes in de nazomer. Het zwembad en jacuzzi zijn heerlijk, maar het is oppassen met de gladde vloer als die nat is.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

0 tips over Vakantiehuis Landweg

1 vraag over Vakantiehuis Landweg

• Jo Callens, 06-05-2018

Interesse

In de eerste review schrijft men : Op enkele kilometers liggen 2 prachtige Provinciaalse kroondomeinen, gratis toegankelijk. Mogen wij daar een beetje meer uitleg over ?? Waar liggen die "kroondomeinen " juist? Is Landhuis ook geschikt om met een groep v 8 te komen eten??

Vakantiehuis info

• Balkon / terrasAanwezig