Vakantiehuis De Windewere

Vakantiehuis De Windeweresterstersterster

6.7Voldoende

België, West Vlaanderen, Stavele

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar De Windewere?

6.7Voldoende

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

3 reviews over Vakantiehuis De Windewere

• 5Daantje Philipse10-05-2013

Ligging prachtig...maar...

De ligging is werkelijk prachtig! Wat een tuin! Super complete keuken. Koken moet op een zgn Rayburn gebeuren...is een ouderwetse kachel, werkt op petroleum, moet eerst een half uur opwarmen. Bedden zijn verouderd, Wc werkt met een septic tank...hele hal stinkt!! Wij vonden het fijn dat we ons eigen beddengoed mee moesten nemen, daardoor rook het bed in ieder geval fris! Televisie is ook verouderd, beeld is slecht, (hebben wij aangegeven) Leuk is de boekenkast vol met spelletjes en boeken! Meubilair is ronduit oud en ook weer: vies! Er hangt ook een muffe,lucht in het huisje. Houtkachel is leuk. En last but not least: We mochten voor 4 dagen nog even €50 voor energie, water en koken aftikken. (is dus €12,50 per dag) Tervergelijk, dat is het dubbele wat we thuis betalen! (daardoor is prijs/kwaliteit zoek)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 9Artoos-Van Lysebetten02-05-2009

Kom zeker terug

Prachtige rustige omgeving met mooie historische stadskernen (Ieper,Veurne) Een echte aanrader.Zeer vriendelijk onthaal.Eén nadeel ,er is maar één toilet en één badkamer wat met vier volwassenen moeilijk is.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

• 6groen22-10-2007

Het huisje ligt pal aan een autoweg waarop dag en nacht keihard wordt gereden. Verder erg kindonvriendelijk, sloot in de tuin en doorgelegen matrassen. Bovenop de huurprijs komt onverwacht ook nog een extra 200 euro per week voor water en verwarming, dit wordt er van te voren niet bij verteld. Service van de gastvrouw ter plaatse is erg summier.

Gereisd met vrienden in oktober 2007

0 tips over Vakantiehuis De Windewere