Vakantiehuis Reedpool

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag25°10°
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Reedpool voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Reedpool in het Nederlands

Hemelse plek voor wie wil voelen.

G&G
29-8-2010

Reedpool is een hemelse plaats voor wie op zoek gaat naar rust, naar open ruimte, naar beleven en naar ziel. De rust en positieve energie is hier te plukken. Wie niets ziet zal hier niet plukken. Wie wil voelen zal zich hier in het paradijs wanen. De schamele inrichting die toch wel alle comfort in zich heeft maakt het gemakkelijk om de essentie van "even weg zijn" te beleven.

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

niet aan te raden

p beerens
30-5-2010

de bovenverdieping die wij huurden was een van buiten mooi verbouwde hooizolder met velux ramen, van binnen was het geld blijkbaar op:gordijn i.p.v. wc deur,bij elkaar geraapte meubels,ongelijke vloer en het allerergste dat er slecht word gepoetst,de meubels met veel grand foulaards maken het allemaal zeer smoezelig uitzien

Gereisd Met vrienden in mei 2010

Vakantiehuis info

• Op het terreinTerras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Reedpool in Ruiselede, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Reedpool zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.