Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Droomkerke

BelgiëWest VlaanderenRuiselede

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Droomkerke voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 11 reviews

Meer bed & breakfast info

11 Reviews over Droomkerke

• 10Annick01-08-2020

Prachtige mensen, prachtige B&B

Zonder zorgen genieten in Corona-tijden, je bent hier aan het juiste adres. Het ontbijt wordt geserveerd per tafeltje en alles maar dan ook alles is aanwezig, heerlijk vers en hygiënisch opgediend. Tafeltjes staan op correcte afstand, gastvrouw Trui en gastheer Kurt dragen steeds een mondmaskertje. Kamers zijn smaakvol en gedetailleerd ingericht en zeer proper. Sommige kamers hebben een zalig bubbelbad, andere hebben een terrasje. De tuin is prachtig, rustgevend met zicht op paardjes en kipjes. Omgeving van de B&B nodigt uit tot lange wandelingen en fietstochten (Trui maakt schitterende fietstochten op maat 😉)ontdek mooie dorpjes en leuke terrasjes waar het aangenaam rustig verpozen is. Met de auto zit je op korte afstand van grote steden en badplaatsen. Trui en Kurt zetten met hun Droomkerke een fantastische prestatie neer, wij voelden ons zeer welkom en hebben genoten van hun attente aanpak. Met voorsprong de beste B&B 💙

• 10Geert en Annie06-09-2018

Droomkerke,een B&B van grote klasse.

Genoten van een superontvangst van Trui en Kurt.Genoten van de prachtige kamer ‘Red Star line’. Op zaterdagavond kookt Kurt als een echte sterrenchef.De menu was fantastisch lekker. Alles was gewoon zalig,alles tot in de puntjes verzorgd. Een absolute aanrader op elk gebied! Nogmaals bedankt Trui en Kurt voor het heerlijke weekend. Groetjes Geert en Annie xxx

• 10Dirk Maes28-06-2015

Super B&B

Mooie kamer. Kurt heeft fantastisch gekookt. Trui is een geweldige gastvrouw. Dank u Doomkerke voor dit leuke weekend.

• 9Fee16-06-2014

Super bed!

mooie b&b, heel rustig gelegen in de velden maar toch niet ver af van steden indien je graag savonds culturele uitstap wil doen. We hadden een super mooie kamer met bubbelbad en ongelofelijk comfortabel bed. Het ontbijt was ook echt in orde. Het was misschien enkel iets duurder, maar dat weet je als je kiest voor een luxe b&b tov een gewoon hotel. Ook heel vriendelijke ontvangst. Genoten

• 9Marc04-09-2013

Een bezoek waard

Doomkerke (eerlijk gezegd, tot voor ons bezoek nog nooit van gehoord) is een deelgemeente van Ruiselede. Als je een weekendje plant denk je niet direct aan Ruiselede als bestemming. Vaak gaan we het zoeken in de kuststreek, "d'Ardennen" of in één of andere grotere stad. Maar Ruiselede, of beter Doomkerke zoals ze het zelf stellen halverwege tussen Gent en Brugge gelegen, is ook heel verrassend. Deze B&B heeft een vijftal kamers. Wij sliepen in een bijgebouw. Kamers zeer net en ruim. Alles wat je moet hebben: ruime badkamer met bad en aparte douche, goed gevulde minibar, apart toilet, ... Zeer ruim. Geen nachtlawaai (nauwelijks passage van auto's). Het eten (enkel op zaterdagavond geserveerd) is zeer lekker en heeft een uitstekende prijs/kwalietitsverhouding. Ook het ontbijt is prima. Kortom een adresje om eens lekker te onthaasten en te gebruiken als uitvalsbasis voor verkenning van de bijzonder groene omgeving.

• 10van Trois04-11-2012

Fantastische mensen, fantastische b&b!

Waar zouden we beginnen... Amai,Amai,Amai! Wat een droomweekend hebben wij beleefd met onze ganse familie! Ongelooflijk lekker, maar dan ook echt ongelooflijk lekker gegeten! Kids incl, fantastisch verzorgd! Kamers zijn echte pareltjes, proper, gezellig, ruim, aangenaam op ieder vlak! Als b en b eigenaars kunnen wij hen alleen maar toejuichen om het exact zo verder te doen. Hun toegankelijkheid en vriendelijkheid hebben wij alvast van harte geapprecieerd. Geen vraag was teveel!

• 8Jeroen17-03-2012

Leuk verblijf

Wij hadden de suite kamer genomen met whirlpool. Mooie kamer, proper en groot genoeg. Geen lawaai en verwarming kon zelf geregeld worden.

Eten was TOP!!!

Enigste minpuntje was zwakke WIFI ontvangst op onze kamer.

• 10Marcel02-10-2011

Top B&B

Wat een heerlijk verblijf hebben wij gehad.

Het begint al met de ontvangst. Een warmer welkom kun je je niet bedenken. Heel persoonlijk allemaal door gastvrouw Trui. Je voelt je gelijk thuis.

Een heel mooie en rustig gelegen B&B met heel mooi uitzicht over de weilanden. Wij hebben de wellness erbij gedaan en het is echt super ontspannend. Wat wil je nog meer. Het diner was heel sfeervol en van uitstekende kwaliteit. Er heerst een echte familiesfeer. Wij komen hier zeker nog terug.

Zo hoor je een B&B te runnen. Een echte aanrader.

• 9marina & luc15-05-2011

gewoonweg fantastisch!!

Zowel ontvangst, kamer, ontbijt, welness waren GEWELDIG. Het avondeten aangeboden door gastheer Kurt was gewoon HEERLIJK!! Gastvrouw Trui was lief, attentvol, behulpzaam kortom ze was SUPER! Zeker een aanrader voor een weekendje gastronomisch te ontstressen.........

• 10E30-07-2010

Fantastisch!!!

Heel mooi opgeknapte B&B, daar wil je gewoon nog een keer heen! Hele lieve gastheer en gastvrouw, alles is mogelijk, ontbijt vers klaar gemaakt waar je bij zit... echt, als we nog een keer naar België gaan, gaan we daar heen!

Bed & Breakfast Droomkerke info

Het complex