Bed and Breakfast Droomkerke

Tonen op kaart

10 reviews over Bed and Breakfast Droomkerke

• 2018
    10Geert en Annie06-09-2018

Droomkerke,een B&B van grote klasse.

Genoten van een superontvangst van Trui en Kurt.Genoten van de prachtige kamer ‘Red Star line’. Op zaterdagavond kookt Kurt als een echte sterrenchef.De menu was fantastisch lekker. Alles was gewoon zalig,alles tot in de puntjes verzorgd. Een absolute aanrader op elk gebied! Nogmaals bedankt Trui en Kurt voor het heerlijke weekend. Groetjes Geert en Annie xxx

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

10Dirk Maes28-06-2015

Super B&B

Mooie kamer. Kurt heeft fantastisch gekookt. Trui is een geweldige gastvrouw. Dank u Doomkerke voor dit leuke weekend.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Fee16-06-2014

Super bed!

mooie b&b, heel rustig gelegen in de velden maar toch niet ver af van steden indien je graag savonds culturele uitstap wil doen. We hadden een super mooie kamer met bubbelbad en ongelofelijk comfortabel bed. Het ontbijt was ook echt in orde. Het was misschien enkel iets duurder, maar dat weet je als je kiest voor een luxe b&b tov een gewoon hotel. Ook heel vriendelijke ontvangst. Genoten

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Marc04-09-2013

Een bezoek waard

Doomkerke (eerlijk gezegd, tot voor ons bezoek nog nooit van gehoord) is een deelgemeente van Ruiselede. Als je een weekendje plant denk je niet direct aan Ruiselede als bestemming. Vaak gaan we het zoeken in de kuststreek, "d'Ardennen" of in één of andere grotere stad. Maar Ruiselede, of beter Doomkerke zoals ze het zelf stellen halverwege tussen Gent en Brugge gelegen, is ook heel verrassend. Deze B&B heeft een vijftal kamers. Wij sliepen in een bijgebouw. Kamers zeer net en ruim. Alles wat je moet hebben: ruime badkamer met bad en aparte douche, goed gevulde minibar, apart toilet, ... Zeer ruim. Geen nachtlawaai (nauwelijks passage van auto's). Het eten (enkel op zaterdagavond geserveerd) is zeer lekker en heeft een uitstekende prijs/kwalietitsverhouding. Ook het ontbijt is prima. Kortom een adresje om eens lekker te onthaasten en te gebruiken als uitvalsbasis voor verkenning van de bijzonder groene omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10van Trois04-11-2012

Fantastische mensen, fantastische b&b!

Waar zouden we beginnen... Amai,Amai,Amai! Wat een droomweekend hebben wij beleefd met onze ganse familie! Ongelooflijk lekker, maar dan ook echt ongelooflijk lekker gegeten! Kids incl, fantastisch verzorgd! Kamers zijn echte pareltjes, proper, gezellig, ruim, aangenaam op ieder vlak! Als b en b eigenaars kunnen wij hen alleen maar toejuichen om het exact zo verder te doen. Hun toegankelijkheid en vriendelijkheid hebben wij alvast van harte geapprecieerd. Geen vraag was teveel!

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 8Jeroen17-03-2012

Leuk verblijf

Wij hadden de suite kamer genomen met whirlpool. Mooie kamer, proper en groot genoeg. Geen lawaai en verwarming kon zelf geregeld worden.

Eten was TOP!!!

Enigste minpuntje was zwakke WIFI ontvangst op onze kamer.

Gereisd met partner in februari 2012

• 10Marcel02-10-2011

Top B&B

Wat een heerlijk verblijf hebben wij gehad.

Het begint al met de ontvangst. Een warmer welkom kun je je niet bedenken. Heel persoonlijk allemaal door gastvrouw Trui. Je voelt je gelijk thuis.

Een heel mooie en rustig gelegen B&B met heel mooi uitzicht over de weilanden. Wij hebben de wellness erbij gedaan en het is echt super ontspannend. Wat wil je nog meer. Het diner was heel sfeervol en van uitstekende kwaliteit. Er heerst een echte familiesfeer. Wij komen hier zeker nog terug.

Zo hoor je een B&B te runnen. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in september 2011

• 9marina & luc15-05-2011

gewoonweg fantastisch!!

Zowel ontvangst, kamer, ontbijt, welness waren GEWELDIG. Het avondeten aangeboden door gastheer Kurt was gewoon HEERLIJK!! Gastvrouw Trui was lief, attentvol, behulpzaam kortom ze was SUPER! Zeker een aanrader voor een weekendje gastronomisch te ontstressen.........

Gereisd met partner in mei 2011

• 10E30-07-2010

Fantastisch!!!

Heel mooi opgeknapte B&B, daar wil je gewoon nog een keer heen! Hele lieve gastheer en gastvrouw, alles is mogelijk, ontbijt vers klaar gemaakt waar je bij zit... echt, als we nog een keer naar België gaan, gaan we daar heen!

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9De Zweemer Anita02-10-2009

héél gezellig

Wij voelden ons er direct thuis, héél goede ontvangst

Gereisd met vrienden in oktober 2009

1 tip over Bed and Breakfast Droomkerke

• Marc, 04-09-2013

Neem het diner op zaterdagavond

0 vragen over Bed and Breakfast Droomkerke

Bed and Breakfast Droomkerke info