Tijdelijk €25 aanbetaling

Domein Leegendael

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Domein Leegendael voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 16 reviews

8.6FantastischScore uit 16 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Domein Leegendael

• 9Marieke30-10-2015

Domein Leegendael ; Mooi en romantisch ingericht.

Wij zijn 3 nachten in Domein Leegendael geweest. We hebben het er fijn gehad. Wat is het prachtig ingericht met behoud van veel authentieke details, tot zelfs de originele ramen toe ( antiek glas!) Heerlijk rustig, fijn bed, mooi uitzicht, lekkere regendouche. Mogelijkheid om koffie( oplos) en thee te maken en een biertje of fris te pakken. Ook gekoeld water is er. Ontbijt: redelijk wat keuze van beleg,hartig en zoet, verse broodjes, koffie en thee. Fruit, ontbijtgranen, chocomel. Ik miste de bruine pistoletjes, ikzelf geef niet zo om witbrood. Wel waren er volkoren en bruine boterhammen. De ligging is mooi, dicht bij Brugge, waar je zo bent en in de buurt ook restaurantjes. Sfeervol en romantisch!

• 8Ineke14-09-2015

Prachtig verblijf!

Domein Leegendael is een prachtig kasteeltje, in de natuur gelegen. Teruggebracht in de tijd met veel rood, kroonluchters, smaakvolle meubels. Aan elk detail is gedacht. De gastvrouw is vriendelijk en behulpzaam. Op 12 km van Brugge. Ruime kamer, goed bed, ruime badkamer. Overal enkel glas. Tv op de kamer.

• 10dinkies29-09-2013

Fijn verblijf in mooie omgeving

Wij hebben 1 nacht in een familiekamer verbleven. Deze was van alle gemakken voorzien. Het was voor ons een heerlijke ervaring om in een wat kleinschaliger hotel te verblijven met persoonlijke service en gelegen in een mooie omgeving. Absoluut voor herhaling vatbaar.

• 10Carla10-06-2013

Super mooie plek voor en retraite

We zochten en plek voor een teambonding event en vonden in Domein Leegendael de perfecte plek. De gastvrouw begreep precies wat we nodig hadden. Super!

• 10Michaël Baes19-10-2012

" een echte aanrader!"

Zonet met de vriendin een heerlijk weekendje achter de rug in Bed en Breakfast Domein Legendaele.! Bij aankomst werden wij heel warm onthaalt door de gastvrouw Lieve. Waar vind je dat nog? De dame deed ook enkele suggesties van restaurantjes in de buurt. Bespaarde ons heel wat zoekwerk. Het gebouw is ook omgeven door heel wat groen. Het domein was groot genoeg om een mooie herfstwandeling te kunnen doen. De vriendin is zot katten en die waren er ook genoeg! Wat zeker een meevaller was het feit dat het meteen aan de autostrade lag en toen we een avondje Brugge wilden hoefden we eigenlijk maar één lange straat te volgen en we waren in Brugge! Het ontbijt was dik in orde. Al bij al zeker een aanrader! Michaël

• 9Leon en Corina Bodegom05-07-2012

Gezellige huislijkheid, gastvrij!!!

De ontvangst was heel erg hartelijk en tijdens ons 3 daags verblijf was niets te veel en we konden alles aan Lieve vragen. Ook het verzoek om een aangepaste kamer was geen probleem. We zijn behoorlijk in de watten gelegd zelfs door de kinderen die champagne op de kamer geregeld hadden en Lieve daar nog een schaaltje aardbeien aan toegevoegd had, GEWELDIG!!

• 1GD11-03-2012

Zeer slechte ervaring!

Uiterst slechte ervaring gehad in deze b&b. We reserveerden op 6 oktober voor 5 maand later met de uitdrukkelijke vraag of kamer 1 (met de ruime badkamer) beschikbaar was. Antwoord: Kamer 1 is voor u gereserveerd. Groot was dan ook onze ontgoocheling toen we uiteindelijk arriveerden en te horen kregen dat kamer 1 bezet was. Later gaf de vrouw toe dat ze een vergissing (?) had gemaakt. Als compensatie (?) kregen we een ruime familiekamer (met 2 tweepersoonsbedden?), de badkamer was echter in niets te vergelijken met die van kamer 1. Toen we nogmaals (heel beleefd) onze teleurstelling lieten horen stelde de vrouw ons voor om na 1 nacht te verhuizen van kamer. We moesten er maar eens over nadenken. We besloten ons dan maar te schikken in de situatie.

Op de trap dook er plots een kerel in werkkledij op die de eigenaar bleek te zijn en ons heel onbeschoft liet horen dat we niet meer welkom waren.

• 7meneer Cees09-07-2011

goede restaurants in de omgeving

redelijk goede B&B, website doet iets mee luxe verwachten Goede restaurants in de omgeving Goed adres om van hieruit Brugge en West Vlaanderen rte ontdekken

• 9ID22-05-2011

Heerlijke plek

Wij zijn 2 nachten in dit kasteel geweest en het was er heerlijk! Buiten veel plekjes om lekker te zitten. Bosrijk en rustig gelegen. Binnen een mooie, nette omgeving en een prachtige, ruime kamer. Er is een keukentje aanwezig waar je water kunt pakken, cola of bijv. bier kan kopen en er staat een klein koelkastje waar je eigen drinken in kan bewaren. Op de kamer is er de mogelijkheid om koffie en thee te zetten. Ook het ontbijt was heerlijk en in een prachtige ruimte! De gastvrouw is erg vriendelijk en lief. Kortom een aanrader! Het kasteel ligt dichtbij Brugge (15 min rijden) en de kust!

• 8Joren25-01-2011

Gastvrij en gezellig

Wij hebben hier een weekendje doorgebracht. Hoewel het in eerste instantie wat muf rook, was de ontvangst zeer vriendelijk. De kamer (Nr.2) was ruim en schoon. De badkamer had geen deur wat een beetje vreemd was, maar dat mag de pret niet drukken.

Bed & Breakfast Domein Leegendael info

• AirconditioningNiet beschikbaar