Bed and Breakfast Landhuis Vedastus

9Fenomenaal

Score uit 1 review

België, West Vlaanderen, Reningelst

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Landhuis Vedastus?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor Landhuis Vedastus voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
    Tonen op kaart

1 review over Bed and Breakfast Landhuis Vedastus

• 9Elvera en Jan Visser, Leiderdorp22-07-2011

Lieve ontvangst, schone kamers, prima ontbijt.

Mooi opgeknapt Landhuis met prachtig uitzicht aan achterzijde gebouw. Lieve gastvrije ontvangst, schone moderne kamers met oog voor detail. Prima vertoeven als u bijv. dagje Ieper wilt.

Lekkere douche met straalpaneel. Moderne badkamer.

Enige minpunt daar is dat afzuiging automatisch aanslaat en dan enkele minuten blijft draaien, niet handig voor nachtplassers? Maar goed dat mag geen nadeel zijn voor dit mooie huis. Gewoon een keer doen!

Gereisd met partner in juni 2011

0 tips over Bed and Breakfast Landhuis Vedastus