Géén boekingskosten

De Rentmeesterhoeve

Bed & Breakfast
BelgiëWest VlaanderenReningelst

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast De Rentmeesterhoeve voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 11 reviews

• Rolstoel toegankelijk
Meer bed & breakfast info

11 Reviews over De Rentmeesterhoeve

• 9Jos en Inge03-10-2017

Gewoon Geweldig! Gastvrij onthaal+omgeving!

Onthaal:10 Omgeving/locatie/uitzicht/tuin/...:10 Uitleg door gastvrouw over omgeving/te bezichtigen:10 Ontbijt:10+ Kamer: 10+ Verzorging/properheid: 10 Hygiëne: 10 Prijs/kwaliteit: de moeite waard

Wij hadden een geweldige driedaagse in de Rentmeesterhoeve in Reningelst. De altijd positief ingestelde gastvrouw Anne heeft ons tips gegeven, zowel voor musea, cultuur, details over De Groote Oorlog (waarvoor we kwamen), gastronomie en nog zoveel meer. De wandeling van 2,7 km in Poperinge was een hoogtepunt. Maar de Dugout in Zonnebeke was het absolute hoogtepunt. Het domein van de Rentmeesterhoeve is gewoon geweldig. Mooie omgeving, mooie kamers, lekkere bedden en lakens, geweldige badkamer,... Enfin, een aanrader voor iedereen.

• 10severin17-08-2014

gewoon genieten

alles perfekt in orde Kamers ruim badkamer super Ontbijt om van te snoepen Gastvrouw staat altijd klaar

• 10marleen verdonck14-06-2014

zalig verblijf!

heel leuk verblijf. fantastische gastvrouw! alles heel net met oog voor detail. mooi gelegen in centrum en toch heel rustig.

• 10bentein valerie11-06-2014

super

zeer mooi uitzicht en zeker niets te kort

• 10Janet Hubbard09-05-2014

A truly wonderful find

My husband and I have just spent three nights here and cannot speak highly enough of it. It is a truly special place. We had a wonderful welcome from Ann who with her husband has created an enchanting place to stay. The bedrooms were beautifully appointed, with lots of little thoughtful extras. The breakfast was outstanding and it is an absolute 'must' if you are planning a trip to that area of Belgium. We loved it and will certainly be going again.

• 10An12329-04-2014

Geweldig, aanrader!

We hebben hier een heerlijk verblijf gehad, wat een mooie B&B met een leuke gastvrouw die alles tot in de puntjes voor je verzorgt. De kamers zijn stijlvol met een prachtige badkamer (douche en bad). Het ontbijt kan niet beter, met o.a. streekproducten en genoeg keuze. Het is echt een aanrader!

• 10Ludo en Christine03-09-2013

Buitenaards

Schitterende B&B, mooi gelegen in een landelijk kader. Ontvangst, accommodatie, ontbijt, en desgewenst avondmaal is van de hoogste kwaliteit. Met de herdenkingen ivm WO1 in 2014 zal deze B&B wel als eerste volboekt zijn, terecht.

• 9Rinus08-04-2013

Deze B&B is erg rustig gelegen en toch in het dorp, deze accommodatie is gevestigd in een voormalige kasteelhoeve in het overigens wat saaie dorpje Reningelst, maar het is wel een goede uitvalsbasis om het westelijk deel van Vlaanderen en Frans Vlaanderen te verkennen. De kamer was ruim en met een goed bed en er mooie badkamer met douche en bad, dus alle keuze. Lekkere open gashaard op de kamer, heel fijn voor de koude avonden. De service en het ontbijt zijn er fantastisch, de gastvrouw is zeer attent Bij aankomst werden we overladen met brochures over bezienswaardigheden in de omgeving en met allerlei informatie over restaurants en andere zaken Het verblijf was fantastisch en pure verwennerij.

• 9Dennis & Edwin16-05-2011

Helemaal bijkomen in Belgie

Wij zijn net terug van een paar dagen de Rentmeesterhoeve in Belgie. We zijn er nog stil van. Ann & Filip hebben van een kasteelhoeve een super luxe B&B gemaakt met een perfecte service. De kamers zijn zeer ruim met goede boxsprings, mooie lakens, een gas open haard en een zeer ruime badkamer met bad en aparte regenval douche. Voor het eten en het ontbijt moet je ook zeker naar de Rentmeesterhoeve. Het ontbijt wordt vooraf gegaan aan een opgediend gerecht, je kunt een keus maken uit het thee menu & daarna is er ruime keus bij het buffet met verse streek produkten.Het avond eten is ook allemaal even goed. Wij hadden bijv. forel, asperges, een chateaux briand van topkwaliteit en als dessert heerlijke aardbeien met ambachtelijk ijs. Niets is teveel in deze B&B, zo staat er ineens weer zelfgebakken taart te wachten op de kamer en zelfs voor het slapen gaan vind je op het bed een gedicht waarin een goede nacht wordt gewenst.Wij hebben al bij veel B&B's geslapen en deze staat hoog genoteerd

• 9nico02-01-2011

wij vonden ons verblijf uitmuntend

Wij vonden het verblijf met alles erop en eraan zeer plezant, zeker de gastvrouw is deze naam meer dan waard!!

doe zo verder eveline en nico bassevelde

Bed & Breakfast De Rentmeesterhoeve info

Het complex