Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

2 Reviews over 't Convent

• 10Annelies03-05-2013

Genieten in de polders

‘t Convent ligt voor ons in 'the middle of nowhere'. Na een rit van meer dan een uur bereiken we de Westhoek. Een statig pand, omringd door een prachtige tuin en een prachtige oprit lokt ons. We worden vakkundig naar onze tafel geleid en vatten aan met champagne. De zaal zit ruim gevuld voor een maandagavond. De eetruimte geeft een huiselijk gevoel, de open haard brandt, de gasten keuvelen gemoedelijk aan de andere tafels. Chef van dienst is de jonge Sébastien Ververken, partner van Sharon, de dochter des huizes. We nemen de Menu 't Convent en worden 6 gangen lang verrast door kabeljauw, zeewolf, rode poon, zeeduivel, varkenswangetje, en een verfijnd dessert met passievrucht, karamel en bloedsinaasappel. De algemene deler zijn fijn uitgebalanceerde borden met oog voor detail met kwaliteitsproducten (ook hopscheuten passeren de revue) en leuke smaakcombinaties. We sluiten af met een thee met versnaperingen, na een shot snuiftabak met eucalyptus en munt.

• 9maaike27-11-2006

prachtig gelegen in de weilanden van west vlaanderen. het hotel heeft verschillende stylen van kamers, wij hebben de impire suite gehad. ideaal voor een gastronomisch weekendje, het restaurant heeft 1 michelin ster en terrecht. ook super is het om daar te arriveren met een helicopter. de baas/chefkok is nadien op zaterdag DJ van zijn eigen dancing in het hotel zelf (tombe). echt een aanrader!!!!!

Hotel 't Convent info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• VolpensionBeschikbaar