Géén boekingskosten

Hotel 't Kommiezenkot

BelgiëWest VlaanderenPoperinge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel 't Kommiezenkot voor je op een rij gezet:

2OnvoldoendeScore uit 1 review

2OnvoldoendeScore uit 1 review
  • 2Waardering

1 Reviews over 't Kommiezenkot

• 2Alex17-08-2016

Vergane glorie

Ben bang dat dit hotel niet lang meer blijft bestaan. Hoe aardig Wally ook is, wij kwamen om 19.00 bij het hotel aan en troffen Wally toevallig terwijl hij net weg wilde gaan. Hij wist niks van onze boeking. Kamer was ook nog niet klaar. Nadat we cash afgerekend hadden gingen wij elders eten terwijl Wally de kamer schoon ging maken. Wally zei "het is maar goed dat ik jullie hier tref anders hadden jullie een probleem. Toen we rond 22.00 terug kwamen troffen we een oude, vieze vervallen kamer aan. Tv was kapot, WiFi had geen bereik in onze kamer, voor onze dochter lagen er geen handdoeken, in de douche lagen nog spullen van de vorige gebruiker, in het nachtkastje lag nog de shoarma en het bier van de vorige gebruiker. Overal hing stof en viezigheid. Raam kon niet open omdat de airco van de verdieping beneden elke keer aansprong. Ik schrijf nooit een negatief verslag maar dit is het slechtste hotel waar ik ooit verbleven heb. Wally hebben we overigens niet meer gezien.

Hotel 't Kommiezenkot info