Géén boekingskosten

Hotel Recour

BelgiëWest VlaanderenPoperinge

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Recour voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 16 reviews
+41/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.1FenomenaalScore uit 16 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

18 Reviews over Recour

• 10René Elsbeek19-04-2015

Thuis in een andere stad

Niet zomaar een hotel, maar een "huis". Een geweldige sfeer en een bijzondere inrichting. De kamers vind ik een reis in de tijd,elke kamer even bijzonder. In combinatie met een bezoek aan de bezienswaardigheden van ww1 past de sfeer nog beter! Ik kom er enkele keren per jaar en zie er steeds weer naar uit.Diner in het hotel is een must. En zoals bij alles met een eigen ziel en karakter: weet de unieke eigenheid te waarderen!

• 10Femke Doolaeghe17-12-2013

Zalig

Heerlijk romantisch relaxen. De service was echt af. We hadden de kamer Euterpe met een heerlijk hemelbed en fantastisch diner. De badkamer is goed uitgerust met bubbelbad en douche. De kamer is authentiek ingericht met oog voor detail. Zonder twijfel beste hotelervaring ooit.

• 9ilse_vaneetvelde05-02-2012

fantastisch ontspannend

We waren hier voor een heerlijk avondje met z'n twee en we hebben echt genoten. Het was de tweede keer, 7 jaar geleden sliepen we in één van de barokke kamers (zaaalig!), deze keer kozen we voor een nieuwe design kamer (Eames). Veel strakker van inrichting dan de kamers in het oude gedeelte, maar even comfortabel. Alles er op en er aan, bubbelbadje, massagedouche, zalig bed en je kan de kleur van de verlichting zelf instellen. De inrichting van het hoofdgebouw is heel gezellig, warm en klassevol. Het Pegagus menu was fantastisch lekker, heel verfijnd en uitgebreid, van de fijne hapjes tot de zoete afsluitertjes (die maar bleven komen...!). Het ontbijt was zeer verzorgd, alles er op en er aan, lekker vers en compleet van zalm tot vers fruitsap tot croissants en 7 soorten brood. Voor deze prijsklasse een heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Enig minpuntje: je moet langs een loopbrug voor naar ontbijt/diner en als het dan regent... Al bij al fantastisch adres - we komen terug!

• 10Pascal30-07-2011

Romantisch genieten

In hotel Recour kan je heerlijk wegdromen en genieten van een romantische sfeer! Het hotel ademt klasse en sfeer uit, de service is vriendelijk! De Pieter Porters stijl komt zelfs terug in het overvloedige ontbijtbuffet met heerlijk streekgebonden producten. Een ideaal hotel om ook de westhoek te verkennen per fiets of te voet!

• 9D.Ries17-08-2009

Super de super!

Bijzonder mooie kamer,zeer goed bed, badkamer met bubbelbad en massage douche. Terras aan de kamer met ligbedden. Diner was subliem en ontbijt was ook zeer goed. Enkel lof!

• 10agnes en marcel15-07-2009

super hotel

Romantisch hotel, heel fijne kamer en badkamer, heerlijk ontbijt in verfijnde eetkamer. Alles tot in de puntjes. Bijzonder vriendelijk en attent personeel. Mooie en aangename tuin. Niets op aan te merken. Wie dit wel doet is een onredelijke zeurpiet.

• 0Roos Beauce05-11-2008

dit nooit meer

ongeinteresseerd personeel, eten was lauw en niet bijzonder. De bediening was onbeschoft en nogmaals heel ongeinteresseerd. Wij hebben er meteen over geklacht maar kregen geen excuses. Wij hebben ook een schriftelijke klacht ingediend en kregen als reactie "hup Holland hup" uiteraard zonder naamvermelding.De rekeninig klopte ook niet (wij moesten een bier betalen terwijl wij geen bier gedronken hebben en wij moesten de onverlichte en geopende garage betalen terwijl niemand had gezegd dat wij ervoor moesten betalen). Zeer slecht!

• 10Sofie03-09-2008

een pareltje

Zeer mooi herenhuis met leuke, ruime binnentuin met terras.Schitterende kamers met zo mogelijk nog mooiere badkamer.2 ontzettend gezellige salons, lekker ontbijt met vers fruitsap en zalm, maar het diner tart alle verbeelding, wat een stijl en wat een klasse ! De prijs voor een verblijf met diner oogt misschien hoog, maar hij is elke euro meer dan waard , een echte aanrader !

• 9Marian en Tom Pietermans14-05-2008

Echt een geweldig hotel. Unieke, grote kamers met allemaal hun eigen identiteit. De service is prima, men doet er alles aan om je verblijf optimaal te laten verlopen. Het hotel ligt achter het Belfort van Poperinge. De gezellige markt van Poperinge ligt op 100 meter wandelen.

Komen wij hier ooit terug ...... zeker weten !

• 9Sib30-01-2008

Wij waren op zoek naar een super romantisch hotel en hebben dat hier duidelijk gevonden. De kamer was perfect...een ZALIG hemelbed en alle luxe die je maar wensen kan. Wij brachten hier onze wittebroodsdagen door!!! Elke dag ontbijt op bed gevraagd en gekregen. Uitgebreider kan het niet en super lekker!...Gezellige en goede restaurants in de buurt én een oase van RUST!

Hotel Recour info

Het complex