Vakantiehuis Landhuis Hommelhove

Vakantiehuis
Vakantiehuis Landhuis Hommelhove
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Landhuis Hommelhove voor je op een rij gezet:

11 reviews over Vakantiehuis Landhuis Hommelhove in het Nederlands

Met jonge kinderen

Aanrader

Diederik
30-1-2017

Weekend met vrienden, enkele baby's in het gezelschap. Alles was aanwezig, proper en netjes. Gemakkelijk dicht bij centrum van Poperinge en enkele winkels niet ver van de vakantiehoeve. Een aanrader, vooral door de grote kamers en de grote sauna.

Tof weekend!

lesz
8-10-2015

Tof weekend beleefd met vrienden in Hommelhove. Niettegenstaande het slechte weer toch een tof weekend beleefd. De kindjes konden zich goed amuseren in de speelkamer waar ze zeker niets tekort kwamen. Daardoor zijn we niet veel uit de woning geweest. We konden met onze vriendenkring allemaal gezellig rond de eettafel, of in de living of in de bar, genoeg ruimte voor iedereen, we moesten geen caféetjes opzoeken, die hadden we hier aan ons eigen met onze eigen barman! Wim, je deed dit voortreffelijk :-) !

Zeker een aanrader voor een weekendje onder vrienden met of zonder kinderen. De bovenverdieping is zodanig ruim, hele ruime kamers en voor wie de rust wil opzoeken is hier nog een zithoek extra. Zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijk met de familie !

Fries811
5-5-2015

Wat een villa! Grote ruimtes, gigantische slaapkamers, onze slaapkamer voor 2 personen was 30m² groot en er is nog een grotere!! Kan dan wel begrijpen wanneer je in de winter in elke slaapkamer 20° wilt je wat meer energie betaald maar dat is voor ons niet nodig. Een heerlijke sauna, zoals alles hier ook zeer ruim, 3 ligbanken, je kan er makkelijk met 9 personen ineens in, werkte perfect!!! Betere sauna trouwens dan in de meeste wellness hotels...

Prachtige tuin, ligt inderdaad aan een rond punt die tijdens de piekuren wat druk kan zijn maar meestal heel rustig en binnen merk je er niets van. Voor ons is deze ligging ideaal, we konden te voet richting het centrum om van de heerlijk bieren te proeven... TV met alle Nederlandse zenders, heerlijke bar, super speelkamer voor de kinderen, wij komen hier zeker nog terug!!!

Oud, koud en veel extra kosten

Piet
16-4-2015

Op foto ziet het er machtig uit, en ook binnenin zijn er op het eerste gezicht prachtige ruimtes, maar daar houdt het positieve op.

Het is er versleten, oud en stoffig. Iemand die ook maar enigszins last heeft van allergie zal hier niet kunnen verblijven.

De woning ligt naast een ontzettend druk rond punt, enkele sociale woningetjes en een politiekazerne, en dicht bij spoorwegen.

Er zijn zeer veel grote hallen, maar de bruikbare ruimtes zelf zijn inefficiënt voor groepen mensen - met of zonder kinderen.

De woning probeert een luxe uitstraling te hebben, maar al die luxe-zaken zijn er amateuristisch afgewerkt en de luxe-sauna waar de woning mee uithaalt, is defect.

Alles is enkelvoudig glas, overal verouderde toestellen, amper spaarlampen of -maatregels, overal tochtkanalen, enz. De ruimtes zijn onmogelijk te verwarmen. Bijgevolg heb je op een weekend het energieverbruik waar je thuis enkele maanden mee zou kunnen doen, en je verwacht dus beter een ontzettend dure eindafrekening.

Zalig weekendje weg

Isabeau
27-3-2015

Landhuis Hommelhove is een prachtige villa. De combinatie van het authentieke en het moderne komt mooi tot zijn recht. We kregen een warme ontvangst van de gastheer en gastvrouw. Als volwassenen konden we genieten van de luxe accommodatie en ook de kinderen genoten volop in de grote tuin. De ligging is ideaal en het is een heel mooie streek. Wij komen volgend jaar zeker terug!

Een droom

Jacques Vercruysse
7-3-2015

Mooi gelegen tussen de zalige West-Vlaamse heuvels, een statige luxe villa met alles er op en er aan ! Leuk stadje Poperinge, dicht bij Ieper.

Zeer ruime woning, super accomodatie

Jeroen Vermeersch
18-10-2014

Hommelhove is een zeer ruime woning met tal van accomodaties zoals sauna, hifi-installatie, grote tv en speeltuin. Voor de genieters is er een groot terras en qua toegankelijkheid en parking is het super gelegen. Ook de streek heeft vanalles te bieden, wandelen op de Rode en de Kemmelberg, fietsen in het Heuvelland en zelfs bier proeven in Westvleteren en St Bernardus in Westouter. We hebben hier een leuk verblijf gehad en hebben ons zeker niet verveeld.

Vooral heel groot !

Hans
21-9-2014

Wat een bijzonder logeeradres, dit landhuis Hommelhove, dat opvalt door zijn statigheid, maar vooral door zijn omvang! Wat een ruimte! Okee, er is wat achterstallig onderhoud, zoals het verfwerk aan de binnen- en buitenkant en de vloerbedekking op trap en bovenverdieping. En okee, de braadpannen in de keuken zijn hard aan vervanging toe. Maar dat zijn details en Hommelhove is en blijft een geweldig leuk en gezellig huis om met een groot gezelschap te logeren. Stoffig? Niks van gemerkt! Het landhuis ligt in een perfecte omgeving voor leuke en interessante uitstapjes, met name de slagvelden van de Eerste Wereldoorlog. Hermine en Bart zijn een heel vriendelijke, behulpzame en heel flexibele gastvrouw en gastheer.

Zwaar verwaarloosd

Wesy
21-8-2014

Een énorm huis met ruime slaapkamers, een fantastisch grote tuin en speelgoed in overvloed. Je zou hier een heerlijke vakantie kunnen genieten, als het niet zo verwaarloosd en vervallen zou zijn geweest.

Het huis enorm stoffig. Een bezoekje aan de woonkamer of de bar wordt beloond met n jeukende neus en prikkende ogen. De potten en pannen zijn smerig, krom en de teflonlaag hangt er met vellen aan. De vriezer was beschimmeld. Speelgoed is er in overvloed maar incompleet, stuk of vies.

De ‘speeltuin’ in de tuin is ronduit gevaarlijk. De glijbaan is gescheurd en staat op klossen maar kukelt daar ook regelmatig vanaf en de planken van het dak van het speelhuisje vallen zo met spijkers en al naar beneden.

De buitenzijde van het huis is vervallen. Er zat een wespennest aan de gevel waardoor er wespen in de naastgelegen kinderkamer zaten. Zelfs wanneer we de ramen dichthielden. In de tuin staan meer Distels dan planten.

Kortom: een plek met potentie maar in de huidige staat een afrader

Gezellig weekendje met de familie

Val
18-11-2011

Voor uw vakantie met de hele familie. Vooral met de kinderen is het aangenaam. Massa's speelgoed, stevige propere (!) kinderbedjes. Prachtig huis met hele grote ruimtes, gezellige sauna, de mannen waren overgelukkig met 'hun' bar. Zeker voor herhaling vatbaar !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landhuis Hommelhove in Poperinge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landhuis Hommelhove zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.