Vakantiehuis Hoeve den Overdraght

Vakantiehuis Info

1 review over Vakantiehuis Hoeve den Overdraght in het Nederlands

• 8Inge Rommers18-08-2015

Hele fijne vakantie gehad

Filip en Ann en in 2015 begonnen met Boerenbed. Ze waren net hun 3e week in gegaan toen wij kwamen. Het was nog even aftasten voor ze. Ann staat altijd open voor een praatje en je kan altijd bij haar terecht voor vragen. Er staan 5 tenten op het veld, voorzien van toilet, douche, keukentje, koelkist, houtkachel, picknicktafel, bbq, stapelbed, ouderbed en bedstee voor 2 kinderen. Ze hebben koeien (de kinderen kunnen 1x per dag helpen voeren), schapen (die in overleg met gasten rondom de tenten lopen) konijnen en kippen. Ook is er een grote zandplek voor de kinderen gemaakt. Ze hebben alleen HeerenBoer Tenten. Je kunt dus prima een BoerenBed Tent boeken. Enige wat je dan mist is opgemaakte bedden en een welkomstpakketje.

9Kindvriendelijk
    7Prijs/kwaliteit