Hotel d'Hommelbelle

Hotel d'Hommelbelle
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor d'Hommelbelle voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel d'Hommelbelle in het Nederlands

l hommelbelle heeft mooie ruime karakterstieke kamers,met badkamer. Uitstekend ontbijt, je kan zelfs de tijd afspreken wanneer je wilt eten. Eitje bakken is ook geen probleem, alles naar wens, zeer uitgebreid ontbijt. Beneden is er een lounche gedeelte waar je tv kunt kijken, en als je dorst hebt staat er een goedgevulde koelkast tot je beschikking. Er is een buitenzitje, ook is er een trampoline en schommel voor de kleintjes.

Voldoende gratis parkeerplek. Uitstekende uitvalbasis voor bierfietsroutes waar deze streek om bekend staat. PPachtige hoppevelden.

Er liggen houten vloeren in de kamers waardoor het een klein beetje gehorig is, maar de zalige bedden maken dit weer goed.

juiste prijskwaliteits verhouding!

Sandra
11-6-2014

Zoals ik zei is het een juiste prijs-kwaliteiten verhouding!

Zeer vriendelijke mensen.

Kamers zoals het moet, basic maar zeer proper!

Geen tv (dat moet niet)

Zeer kindvriendelijk.

Ontbijt alles wat je nodig hebt om een goede dag te starten!

kraaknet en vriendelijke ontvangst

marc
15-6-2013

een leuk 2*hotel, waar de eigenares zich inzet voor haar klanten. nette kamers met alle basisvoorzieningen. de kamers bevinden zich wel op de 1ste en 2de verdieping en moeten via een toch wel steile trap bereikt worden. voor mensen die minder mobiel zijn is dit wel lastig.

We hebben een aantal aanbieders voor d'Hommelbelle voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel d'Hommelbelle in Poperinge, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel d'Hommelbelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.