Hotel Belfort

8Fantastisch

België, West Vlaanderen, Poperinge

Op vakantie geweest naar Belfort?

8Fantastisch

3 reviews over Hotel Belfort

• 0Sabine30-05-2012

Poperinge ja --> Belfort nee

Een stoffig verouderd Hotel met een zeer ondermaats ontbijt. We (een groep) hadden het fijnproeverspakket genomen ---> deze is de naam fijnproever niet waardig. Prijs kwaliteit/kwaliteit onevenredig. Mini-douches in de badkamers + een vuilbakje in de kamer met het vuil v/d vorige gast.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9Herman21-05-2012

Super gezellig hotel

Mijn vrouw had voor haar verjaardag een bon van Vlaanderen Vakantieland gekregen. Omdat ik in mijn jeugdjaren eens in het Heuvelland was geweest, leek het mij een goed idee om enkele dagen naar Poperinge te gaan. Dit bleek achteraf een schot in de roos. De markt van dit stadje bleek onlangs opnieuw aangelegd. Dit maakt er een gezellig pleintje van; niet zo overrompelend groot als de markt van Ieper. Gelukkig had ik een hotel op de markt gekozen. We wilden eerst naar hotel Amfora gaan, omdat dit betere kritieken kreeg; maar dit was volzet. Maar hotel Belfort bleek achteraf een veel betere keuze. Ze hebben een mooie vernieuwd terras. Het restaurant heeft een mooi rustiek interieur, en de keuken is uitstekend. Ook onze kamer was tip top. Alhoewel ze aan de voorkant tegen de markt was gelegen, hadden we hier geen last van. Hier en daar werd op internet geopperd, dat de eigenaars niet zo vriendelijk zijn. Maar hier is niets van waar; ze waren heel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in mei 2012

• 7Koen & Annick24-09-2009

middelmatig

Een proper hotel met een stugge bediening,ontbijt ondermaats voor een drie sterren hotel!

Gereisd met vrienden in september 2009

Hotel Belfort info