Poperinge

Reviews over Poperinge

Aangenaam vertoeven

Cassiers Ann,
    17-5-2016

aangenaam marktplein met verschillende terrasjes. Mooie uitvalsbasis voor fietstochten in de buurt. Ook bezoek aan Ieper behoort tot de mogelijkheden en wie van wandelen houdt, kan terecht in Provinciaal domein De Palingbeek in Zillebeke

Gereisd met partner in mei 2016

Gezellig stadje

Dick4,
    16-9-2014

Wij verbleven in Landhuis Hommelhoeve hen hebben er een heerlijke tijd beleefd. Wij kwamen niet naar aanleiding van de 100-jarige oorlog maar zullen terugkeren om dit alles eens apart te bezoeken. Echt aangrijpelijke, we boeken de vakantiewoning dan ook terug in het voorjaar. Heerlijke tijd!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Mooie plek en veel bezienswaardigheden!!

Sandra,
    11-6-2014

Zeker te doen, erfgoedwandeling! Talbouthouse. Wereldoorlog 1 auto route rond Poperinge. Alle uitleg in info toerisme op de markt! Je kan er een box kopen met alle routes zeer interessant! Zeer veel eetgelegenheden en vriendelijk volk!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

Poperinge is top

Passewaaij,
    11-2-2014

Mooie kerk, het hopmuseum is leuk. Abdij van Westvleteren, de struise brouwers in Oostvleteren, restaurant de Hommelhof in Watou is top, Ieper en Diksmuide bijzonder sfeervol. Goede herinneringen aan.

Gereisd met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Sfeervol, leuk stadje

Rinus,
    12-4-2013

Poperinge is een bijzonder leuk stadje met veel historische gebouwen, het stadje is het centrum van de hopteelt, in vroeger tijden was het zelfs aangesloten bij de Hanzesteden en leefde men vooral van de lakenhandel. Rond ge Grote Markt liggen het fraaie stadhuis en de imposante O.L. Vrouwekerk die een prachtig preekgestoelte heeft maar ook verder een mooi hoofdaltaar en zijaltaren. Het stadje ligt niet ver van de West Vlaamse heuvels en is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes in de omgeving.

Gereisd met partner in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Poperinge scoort een 8,2 uit 10, op basis van 33 reviews