vakanties Poperinge

Reviews over Poperinge

Meuleman,
    23-8-2018

In een woord fantastisch.

Prachtige tuin,kamers,diner en ontbijt sterrenniveau.

mooie locatie, lieve gastvrouw, prima ontbijt

Mick,
    5-10-2017

l hommelbelle heeft mooie ruime karakterstieke kamers,met badkamer. Uitstekend ontbijt, je kan zelfs de tijd afspreken wanneer je wilt eten. Eitje bakken is ook geen probleem, alles naar wens, zeer uitgebreid ontbijt. Beneden is er een lounche gedeelte waar je tv kunt kijken, en als je dorst hebt staat er een goedgevulde koelkast tot je beschikking. Er is een buitenzitje, ook is er een trampoline en schommel voor de kleintjes.

Voldoende gratis parkeerplek. Uitstekende uitvalbasis voor bierfietsroutes waar deze streek om bekend staat. PPachtige hoppevelden.

Er liggen houten vloeren in de kamers waardoor het een klein beetje gehorig is, maar de zalige bedden maken dit weer goed.

Super, altijd weer goed!!

Ad Jespers,
    31-3-2017

Wat was goed ........ alles.

Mooie kamers, lekker ontbijt, fantastisch gedineerd, gastvrijheid ten top, al weer geboekt voor volgend jaar!

Aanrader

Diederik,
    30-1-2017

Weekend met vrienden, enkele baby's in het gezelschap. Alles was aanwezig, proper en netjes. Gemakkelijk dicht bij centrum van Poperinge en enkele winkels niet ver van de vakantiehoeve. Een aanrader, vooral door de grote kamers en de grote sauna.

een echte aanrader!

piet cammaert,
    8-11-2016

Smaakvol ingerichte kamers, vriendelijk onthaal, prachtige tuin om op warme dagen in te vertoeven. Een ideale plaats om te onthaasten!

Poperinge scoort een 8,2 uit 10, op basis van 33 reviews