Géén boekingskosten

Meer camping info

22 Reviews over Maedelstede

• 6Familie Roosen10-08-2020

Drukke camping op boerderij

• punten: flexibele gastvrouw (je kan plek zelf uitkiezen), enorme zwemvijver (doch té vuil water, probleem filtratie versus aantal zwemmers?!), vertrekpunt mooie fietstocht

• punten: niet altijd heet water om af te wassen, douches in voormalige stallen waardoor ze nooit proper ogen ook al zijn ze net gepoetst), sanitair werd slechts 1x per dag gepoetst, geen toiletpapier in WC's (niet meer van deze tijd..), geen zeep in de toiletten voor je handen #corona (alleen spuitbus om lavabo te ontsmetten), zeer weinig schaduw, geen afgebakende plekken, ook laat nog zeer veel lawaai (bv om 22u gaat er nog een geweldig luide toeter voor de kids om de go-carts te verzamelen, mijn inziens wat laat), coronaregels te laks (mondmasker niet verplicht in het sanitair, samen aan het kampvuur zonder mondmasker)

Camping met 50 tal plekken, voor de rust moet je hier absoluut niet zijn. Heb je kids tussen 4 en 10 zullen ze het de max vinden.

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Verbeke bram14-07-2019

Ideaal voor kindjes

Kindvriendelijk. Leuke plaats om te kamperen. Enorm vriendelijke eigenaars. We mochten kijken hoe de koeien gemolken werden. De kindjes mogen helpen op de boerderij. Een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Melissa Lagae11-07-2019

Kinderparadijs

We zijn voor de 4de keer naar deze camping gekomen met onze kindjes van 2 en 7 jaar. We wonen slechts 50 km van de camping en telkens weer hebben we een vakantiegevoel. De boer en boerin zijn super vriendelijk en doen er alles aan om hun gasten een aangenaam verblijf te geven. Het is een rustige, kleinschalige camping gelegen in het groen. Er is een zwemvijver met ligstoelen, wat bij mooi weer een extra troef is. Kinderen kunnen bij de konijntjes en cavia's. Ze kunnen ook ponny ritjes doen. Er is ook een grote speelstal en tal van go carts om te rijden. Verder is er ook elke avond een kampvuur, wat voor een extra vakantiegevoel zorgt. De douches en toiletten zijn proper, maar als je naar boven kijkt zie je wel soms een spinnenweb piepen, maar dit stoort niet, als je weet dat dit vroeger een schuur was. Zeker een aanrader om naar toe te trekken met kids.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Inez18-08-2018

Een waar walhalla voor de kinderen......

Opvallend; mooi groen gras na die lange periode van droogte deze zomer. Ruime plaatsen, verspreid over het grasveld. Auto kan bij de tent. Grote zwemvijver, wel koud water, voorzien van veel speelgoed. Heel veel skelters om mee te rijden. Oude varkensstallen omgetoverd tot een speelparadijs. Een ruimte met kippen, ruimte met konijnen om te aaien en te knuffelen, ruimte met cavia's om te knuffelen, een reuze grote zandbak met speelmateriaal en een hangmat, een stal met tapijten aan touwen, ruimte met bouwblokken, tafelvoetbalspellen, pluche kippen. Echt fantastisch! Verder nog af en toe een ritje mogelijk met paard en kar (tegen betaling) of op de rug van een pony. Je kunt bij de koeien in de stal. 'S avonds kampvuur waar iedereen welkom is. Sanitair ruim, maar niet altijd even schoon. Water in de douche niet echt warm, elke 10 sec moet je de knop opnieuw indrukken. Water heeft een vieze geur. Geen wc-papier aanwezig. Supermarkt in Diksmuide. Els en Jo heel vriendelijk! Veel vriendengroepen.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Wendy Serpentier20-07-2018

paradijs voor kinderen

Dit is de tweede maal op korte tijd dat we hier naartoe komen. De eerste maal was tijdens het OLH Hemelvaart weekend. Toen was het hier heel druk. Er had een grote groep mensen al 2 jaar eerder gereserveerd om hier te kunnen samen kamperen. Ondanks de drukte viel alles best wel mee. We waren gecharmeerd door het "boerderijkamperen". Door deze ervaring zochten we naar een boerderijcamping voor onze zomervakantie in augustus. nu, in juli kwamen we een weekje hier staan. We wonen hier maar op een half uurtje rijden vandaan. Mama had ook vakantie, papa moest werken en reed op en af. Het is hier een werkelijk paradijs voor de kinderen. Er staan hier enorm veel go-cars waar kinderen vrij mee kunnen rijden. Er is een trampoline aanwezig én er is de "binnenspeeltuin" op een boerderijstijl. Je hebt er de sahara... een hele grote stal gevuld met zand. Ook zijn er de cavia's en konijnen waar je bij mag gaan. Een zaal vol met speelgoed... blokken... tafelvoetbaltafels (2) etc etc. 's avonds maakt boerin Els het hier heel gezellig en kunnen de gasten, indien ze dit wensen, rond het kampvuur gaan zitten. Steeds heel aangenaam. Boer Jo is de hele dag in de weer. Koeien melken, voorbij rijden met zijn tractor... maar steeds klaar voor een grapje. TOPVAKANTIE Hier komen we zeker en vast nog terug Het ligt vlakbij leuke toeristische plaatsjes: Ieper, Diksmuide, De Panne, de kust... een aanrader.

• 9Staat v/h sanitair
  • 4Petra19-08-2017

Centraal gelegen camping, prachtig fietsen

In het weekend komen veel groepen met veel kinderen uit België hier kamperen.
    Dan is het echt heel druk. Sanitair is drie dagen niet schoongemaakt, heel vies! Te veel mensen en te weinig toiletten en douches

• 1Staat v/h sanitair
  • 9tom01-07-2017

super leuke boerderij

Kamperen bij de boer op een werkzame boerderij vonden de kinderen super leuk . Veel aandacht en mogelijkheden om te spelen voor de kinderen, mooie grote plaatsen, met het warme weer was de zwemvijver zeer aangenaam . Jo en Els zijn zeer vriendelijk en stellen alles in het werk voor de gasten .

• 8Staat v/h sanitair
  • 7C.van rens17-09-2016

Mooie camping veel te doen voor kinderen

Toegangsweg over camping zwembad zonder afscheiding, een mindervalide badkamer of een afgescheide wastafel zou fijn zijn .

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Fam. Rademakers29-01-2016

geweldig genoten, relaxed, gastvrij, top!

We zijn 3 wkn geweest met 3 kinderen van 6-10 en 11jaar oud . Ze willen ale drie meteen terug. Dus ook voor langere periode 'n super locatie. Ontzettende lieve mensen. Geweldig genoten. Heeerlijk

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Irma13-08-2015

Beste camping van onze fietsvakantie!

Ruim opgezette camping. Er is zo veel te doen dat de kinderen zichzelf vermaken en uitvliegen over de camping. Bij de tent kun je in alle rust een boek lezen of gezellig met volwassenenen onder elkaar zijn. Wat bijzonder is aan deze camping is de enorme (gast)vrijheid. 's Avonds kun je bij een grote vuurschaal zitten maar je kunt ook een paar stoelen meenemen naar de tent. Het sanitair is erg ruim opgezet, schoon en lekker warm douchen. Zwemvijver is groot en circa 1,60 diep met veel speelmateriaal voor kinderen maar je kunt er ook heerlijk baantjes trekken.

Voor de volwassenen is biercafe de Witte op loopafstand (alleen in het weekend) zeer de moeite, overdag druk met fietsers, 's avonds een plek voor de locale bevolking. Natuurlijk kun je als bierliefhebber ook een uitstapje naar het 10 km verder gelegen Westvleteren niet overslaan.

Op doorreis wilden we hier een nachtje blijven maar we hebben spontaan besloten er een rustdagje aan vast te plakken omdat de plek zo goed is bevallen.

• 10Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar