Vakantiehuis Rozenberghoeve

8.5Fantastisch

België, West Vlaanderen, Ploegsteert

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Rozenberghoeve?

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Rozenberghoeve voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis Rozenberghoeve

• 9E. Verbeek25-10-2010

De mensen zijn aardig en betrokken op een werkelijk prachtige kindvriendelijke hoeve met een heerlijk uitzicht. De hoeve ligt in een erg mooie omgeving en heeft een prima indeling en inrichting. En voor mensen met interesse in wo1 is het de plek om te zijn. Er is geen plek die ik ken die zo'n fabuleus uitzicht biedt over een voormalig slagveld, in dit geval de mijnenslag bij Mesen.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 8Leonard09-05-2008

Onderdeel van een boerderij. Geen last van het bedrijf overigens in de vorm van te veel geluid, geur of vliegen. Accomodatie prima in orde. TV met satelliet, geen NL zenders maar wel VRT 1 en Ketnet. Schoon. Op ca. 3 kwartier van de kust. Prima uitvalsbasis voor wie WO I monumenten wil bezoeken zoals Ieper en de talloze andere plaatsen die herinneren aan een zinloze massaslachting. Horeca genoeg van eenvoudig tot Michelinklasse in de omgeving. Google naar de site van de verhuurders zelf, voor een goedkoper alternatief dan via een agentschap.

Gereisd met familie in mei 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Rozenberghoeve voor je op een rij gezet: