Bed and Breakfast Le Fabuleux Destin

30 reviews over Bed and Breakfast Le Fabuleux Destin in het Nederlands

Zeer goed verblijf gehad

Fam Vereycken
22-5-2016

De boot is perfect ingericht, mooie kamers en badkamers, zeer hygiënisch.

Heel vriendelijke mensen ook , lekkerste ontbijt dat we ooit op weekend gekregen hebben, prijs-kwaliteit dik in orde, zeker voor herhaling vatbaar

Fabuleux

Hilde en Paul
4-12-2015

Een verblijf aan boord van Le Fabuleux Destin doet de naam van het mooi ingerichte schip alle eer aan.

De hartelijke gastvrijheid, het overheerlijke ontbijt, de rust en de magie die je er voelt,zijn ideale ligging,...

Kortom, het plaatje klopt.

Smaakvol was het, dit verblijf in de hoofdstad van de smaak.

Peter en Isabelle
4-10-2015

Heel gastvrije ontvangst. Alle comfort aan boord. Topontbijt! Een echte aanrader zeker in combinatie met het tweesterrenrestaurant "Aan tafel met Luc Bellings"!

Ongelooflijke ervaring !

Paul & Magda
13-8-2015

Ter gelegenheid van de 65ste verjaardag van mijn vrouw, had ik van 9-10 juli geboekt op "Le Fabuleux destin". Ik had echt geen beter verjaardagscadeau kunnen kiezen. Door Jan en Hilde werden we zeer hartelijk verwelkomt ... het was net alsof we elkaar reeds jaren kenden !

Het gastronomisch diner in het 2** restaurant van Luc Bellings was gastronomie van de bovenste plank. Per taxi (inbegrepen) werden we na het diner teruggebracht naar onze Chambres b'hotes. We waren nog maar net van de verrassing van het gastronomisch diner bekomen, terwijl een nieuwe verrassing zich reeds aanbod. Een super de Luxe ontbijt op het dek van het omgebouwde vrachtschip, gewoon top ! Bedankt Jan en Hilde. Na het luxe ontbijt volgden we de tips van Jan, waardoor we op de 19de verdieping van het Radisson Hotel konden genieten van een prachtig uitzicht over Hasselt. Na een bezoek gebracht te hebben aan de abdijsite van Herkenrode, hetgeen weerom méér dan de moeite waard was, reden we terug huiswaarts.

Een echte aanrader!

Jana Rabaey
8-3-2015

Na een heel hartelijk ontvangst en duidelijke rondleiding, werd ons al meteen een glaasje Limburgse bubbels aangeboden. De kamer was praktisch ingericht en de kwaliteit van de bedden was superieur. Echte apotheose van ons verblijf was het vernieuwend, gevarieerd en ongelooflijk lekker ontbijt. Een echte aanrader! Bedankt aan Hilde en Jan voor dit fijne verblijf!

fantastische plek

Gerlinda Verdeyen
17-1-2015

een aanrader, mooie kamers, zeer verzorgd ontbijt, heel klantvriendelijk

Weeral een schitterende twee-daagse ...

Diane Lauwers
15-10-2014

Voor de derde keer genoten van onze tweedaagse in Hasselt in combinatie met een dinner bij Luc Bellings.

Service, eten, kader, ... nog altijd perfect. We komen zeker en vast nog eens terug.

Alles erop en eraan!

Frederik
20-9-2014

Prima ontvangst met glaasje bubbels/heerlijk arrangement bij Luc Bellings en taxiservice/heerlijk geslapen op schitterende bedden/prinselijk ontbijt... kortom, een echte aanrader!

zelden zo goed

Hans van den Oever
5-7-2014

Een Bed and Breakfast op een schip... alleen dat gegeven al zou bonuspunten op moeten leveren maar daar bleef het niet bij, een vriendelijke ontvangst, een rondleiding langs de verschillende ruimtes aan boord, het zwembad, onze 'hut', niet groot maar uiterst luxe, fantastische bedden, maximaal instelbaar, tv bij het voeteneinde, een uiterst fraaie badkamer, alles ingericht met oog voor details. Op het dek kregen we een drankje aangeboden, Limburgse bubbels met een Limburgs hapje erbij, heel lekker. De locatie op loopafstand van het centrum dus ideaal. De volgende morgen zonder overdrijven het beste ontbijt dat we ooit gehad hebben, alsof we bij een sterrenrestaurant zaten (zie tip). Het was helemaal af, een aanrader voor iedereen die eens iets aparts zoekt...

In een woord "fantastisch!"

Jen
29-5-2014

Zeer aangename sfeer en ontvangst door gastvrouw en heer Hilde & Jan. We hadden enorm veel gelukt met het prachtige weer waardoor we op het dek konden genieten van een glaasje bubbels en een hapje aangeboden door het huis! Kamer aan de kleine kant maar gezellig en daar moet je tenslotte niet gaan zitten als je op het dek kan genieten of in Hasselt kan rondlopen.

Hebben het weekend gecombineerd met op zaterdagavond te gaan eten bij Luc Bellings en deze combinatie was top! Op zondag kregen we ontbijt op het dek aangeboden en dachten dat we nog steeds bij Luc Bellings aan het eten waren. Was buitengewoon lekker en verzorgd!! Bijkomend was het uitzicht op het kanaal mooi meegenomen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Fabuleux Destin in Oudenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Fabuleux Destin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.