Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Le Fabuleux Destin

BelgiëWest VlaanderenOudenburg

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Le Fabuleux Destin voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 30 reviews

Meer bed & breakfast info

30 Reviews over Le Fabuleux Destin

• 9Fam Vereycken22-05-2016

Zeer goed verblijf gehad

De boot is perfect ingericht, mooie kamers en badkamers, zeer hygiënisch. Heel vriendelijke mensen ook , lekkerste ontbijt dat we ooit op weekend gekregen hebben, prijs-kwaliteit dik in orde, zeker voor herhaling vatbaar

• 9Hilde en Paul04-12-2015

Fabuleux

Een verblijf aan boord van Le Fabuleux Destin doet de naam van het mooi ingerichte schip alle eer aan. De hartelijke gastvrijheid, het overheerlijke ontbijt, de rust en de magie die je er voelt,zijn ideale ligging,... Kortom, het plaatje klopt. Smaakvol was het, dit verblijf in de hoofdstad van de smaak.

• 10Peter en Isabelle04-10-2015

Heel gastvrije ontvangst. Alle comfort aan boord. Topontbijt! Een echte aanrader zeker in combinatie met het tweesterrenrestaurant "Aan tafel met Luc Bellings"!

• 10Paul & Magda13-08-2015

Ongelooflijke ervaring !

Ter gelegenheid van de 65ste verjaardag van mijn vrouw, had ik van 9-10 juli geboekt op "Le Fabuleux destin". Ik had echt geen beter verjaardagscadeau kunnen kiezen. Door Jan en Hilde werden we zeer hartelijk verwelkomt ... het was net alsof we elkaar reeds jaren kenden ! Het gastronomisch diner in het 2 restaurant van Luc Bellings was gastronomie van de bovenste plank. Per taxi (inbegrepen) werden we na het diner teruggebracht naar onze Chambres b'hotes. We waren nog maar net van de verrassing van het gastronomisch diner bekomen, terwijl een nieuwe verrassing zich reeds aanbod. Een super de Luxe ontbijt op het dek van het omgebouwde vrachtschip, gewoon top ! Bedankt Jan en Hilde. Na het luxe ontbijt volgden we de tips van Jan, waardoor we op de 19de verdieping van het Radisson Hotel konden genieten van een prachtig uitzicht over Hasselt. Na een bezoek gebracht te hebben aan de abdijsite van Herkenrode, hetgeen weerom méér dan de moeite waard was, reden we terug huiswaarts.

• 10Jana Rabaey08-03-2015

Een echte aanrader!

Na een heel hartelijk ontvangst en duidelijke rondleiding, werd ons al meteen een glaasje Limburgse bubbels aangeboden. De kamer was praktisch ingericht en de kwaliteit van de bedden was superieur. Echte apotheose van ons verblijf was het vernieuwend, gevarieerd en ongelooflijk lekker ontbijt. Een echte aanrader! Bedankt aan Hilde en Jan voor dit fijne verblijf!

• 9Gerlinda Verdeyen17-01-2015

fantastische plek

een aanrader, mooie kamers, zeer verzorgd ontbijt, heel klantvriendelijk

• 10Diane Lauwers15-10-2014

Weeral een schitterende twee-daagse ...

Voor de derde keer genoten van onze tweedaagse in Hasselt in combinatie met een dinner bij Luc Bellings. Service, eten, kader, ... nog altijd perfect. We komen zeker en vast nog eens terug.

• 10Frederik20-09-2014

Alles erop en eraan!

Prima ontvangst met glaasje bubbels/heerlijk arrangement bij Luc Bellings en taxiservice/heerlijk geslapen op schitterende bedden/prinselijk ontbijt... kortom, een echte aanrader!

• 10Hans van den Oever05-07-2014

zelden zo goed

Een Bed and Breakfast op een schip... alleen dat gegeven al zou bonuspunten op moeten leveren maar daar bleef het niet bij, een vriendelijke ontvangst, een rondleiding langs de verschillende ruimtes aan boord, het zwembad, onze 'hut', niet groot maar uiterst luxe, fantastische bedden, maximaal instelbaar, tv bij het voeteneinde, een uiterst fraaie badkamer, alles ingericht met oog voor details. Op het dek kregen we een drankje aangeboden, Limburgse bubbels met een Limburgs hapje erbij, heel lekker. De locatie op loopafstand van het centrum dus ideaal. De volgende morgen zonder overdrijven het beste ontbijt dat we ooit gehad hebben, alsof we bij een sterrenrestaurant zaten (zie tip). Het was helemaal af, een aanrader voor iedereen die eens iets aparts zoekt...

• 9Jen29-05-2014

In een woord "fantastisch!"

Zeer aangename sfeer en ontvangst door gastvrouw en heer Hilde & Jan. We hadden enorm veel gelukt met het prachtige weer waardoor we op het dek konden genieten van een glaasje bubbels en een hapje aangeboden door het huis! Kamer aan de kleine kant maar gezellig en daar moet je tenslotte niet gaan zitten als je op het dek kan genieten of in Hasselt kan rondlopen.

Hebben het weekend gecombineerd met op zaterdagavond te gaan eten bij Luc Bellings en deze combinatie was top! Op zondag kregen we ontbijt op het dek aangeboden en dachten dat we nog steeds bij Luc Bellings aan het eten waren. Was buitengewoon lekker en verzorgd!! Bijkomend was het uitzicht op het kanaal mooi meegenomen.

Bed & Breakfast Le Fabuleux Destin info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden