De Zonnegloed

7.3Goed

Op vakantie geweest naar De Zonnegloed?

• 7Elke De Croock15-08-2018

Beestige prijzen

Ruim, mooi en net park met verschillende wandelroutes. Leuk dat verstoten dieren hier een thuis vinden. Maar, toch erg prijzig! Een croque uit het vuistje, je kon er nauwelijks een babychinchilla een dag te eten mee geven, kostte 4 €. Watertje, 3€. Ook de toegangsprijs is erg hoog! Kortom, fijn initiatief maar door de beestige prijzen blijft ons bezoek bij deze ene keer.

augustus 2018

• 7Depoorter03-08-2017

Soort kinderboerderij

Zonnegloed is wel ok, is een soort kinderboerderij maar met wat meer dieren, wij waren met 5 personen, het is wel jammer dat er geen familietickets zijn, het kost 15 euro/volw. en 11 euro/kind. Is toch wel wat prijzig vinden wij. Initiatief is wel bewonderingswaardig maar wij vonden het wel vervelend dat er voortdurend gevraagd werd om te storten. De kindjes vonden het leuk , ik ben blij dat we eens geweest zijn maar het zal waarschijnlijk bij 1 keer blijven. Parking is gratis maar het is meer op het veld dat je moet staan.

augustus 2017

• 10Joyce Pannekoecke28-12-2015

Prachtige sanctuary

Vzw De Zonnegloed is een park waar je tal van dieren kunt ontmoeten. Het is niet zomaar een dierenpark, maar wel een sanctuary. Haar populatie aan dieren is hoofdzakelijk opgebouwd uit wilde dieren die niet meer terug in de natuur kunnen. Ze komen uit diverse Europese opvangcentra. Ze bieden ze een warme thuis aan voor de rest van hun leven. Perfect dus voor een leuke uitstap, waarmee je nog eens een goed doel steunt! Kinderen kunnen zich ook uitleven op de verschillend speeltuinen. Een authentieke verborgen parel op het platteland van Oostvleteren.

Gereisd met partner in april 2014