Hotel Charming Rooms de Vierschare

7Goed

België, West Vlaanderen, Oostkerke (bij Damme)

7Goed

Hotel Info

Meer hotelinfo

3 reviews over Hotel Charming Rooms de Vierschare

• 7van der giessen31-07-2013

ongeïnteresseerde hotelier

Hotelier kan geen cappuchino maken omdat het stoomapparaat net stuk gegaan zou zijn, men kan er niet pinnen omdat het pin apparaat net stuk gegaan zou zijn.......kortom lui en desinteresse in het vak, bovendien is prijs kwaliteit ver te zoeken en dag geldt voor het hele gebied.

• 8wij en vrienden03-08-2011

gezellig hotelletje

1 nacht geboekt en was zondermeer een gezellig weekendje. zalig bed,lekker ontbijt,gezellig terras. de gastvrouw mag wel wat vriendelijker. al bij al een aanrader voor een rustig weekendje.

Met vrienden

• 6R.Jessen07-08-2009

restaurantbezoek Bediening onvriendelijk

De glazen werden met een "volle" hand op tafel geserveerd. De garnalen tomaten waren goed, ook de sliptongetjes, echter de Filet Pur was van onduidelijke smaak/kwaliteit. De frietjes slecht gebakken en dus zeer bleek. De boter werd bij het brood vergeten. Zonder verdere toelichting werd één "damme blanche" geserveerd met apart de slagroom, de andere met de chocoladesaus. Het nagerecht werd, zonder iets te vragen vroegtijdig van tafel gehaald.
      Terras niet schoon, mn de vensterbanken

Met vrienden

0 tips over Hotel Charming Rooms de Vierschare