Sorteren

Reviews over Oostkerke (bij Damme)

Gezellige ambiance!!

jolanda15292
    2-1-2014

Een nachtje overnacht in dit gezellige chambre hotel. Goede keuken met dagverse producten uit de regio. Van uit dit hotel Gent, Brugge en Knokke bezocht. Wellicht komen wij nog eens terug om er lekker te gaan wandelen of fietsen in de prachtige omgeving van Damme.

heel leuk hotel

Bart Viele
    15-9-2013

3 heerlijke dagen daar doorgebracht, prima ontvangst van de eigenaars, heel lekker eten (hulde aan de kok), leuke omgeving, en een prima kamer(nr3),dichtbij knokke en zeebrugge, mooie fietsroutes, kortom een aanrader.

ongeïnteresseerde hotelier

van der giessen
    31-7-2013

Hotelier kan geen cappuchino maken omdat het stoomapparaat net stuk gegaan zou zijn, men kan er niet pinnen omdat het pin apparaat net stuk gegaan zou zijn.......kortom lui en desinteresse in het vak, bovendien is prijs kwaliteit ver te zoeken en dag geldt voor het hele gebied.

gezellig hotelletje

wij en vrienden
    3-8-2011

1 nacht geboekt en was zondermeer een gezellig weekendje.

zalig bed,lekker ontbijt,gezellig terras.

de gastvrouw mag wel wat vriendelijker.

al bij al een aanrader voor een rustig weekendje.

Oostkerke (bij Damme) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 3 reviews