8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Brugge Oostkamp voor je op een rij gezet:

136 reviews over Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp in het Nederlands

heerlijke aanloop naar bezoek kinderen Engeland

Ria en Wim van Waveren Hogervorst
2-1-2016

fantastische kamer en geweldige keuken

Gereisd Met partner in juni 2015

Ongedwongen en sfeervol!

Robert Mol
23-10-2015

Zojuist teruggekeerd van een driedaags herfstarrangement. Doen we volgend jaar weer. Ongedwongen, sfeervol en je volledig thuis voelen. Met e auto zonder kosten geparkeerd voor de deur. Ontbijt is geschikt voor iedere vis- vlees en vegetarische liefhebber. Voor onze dochter was het zelf persen van de sinaasappelen het einde. Diners waren goed verzorgd in een gezellige entourage. Kamer mooi en modern ingericht, lekker schoon. Binnen een kwartier ben je in het onvergetelijke Brugge. Wat zijn de Belgen toch een volk om een voorbeeld aan te nemen: even de nieuw gekochte schoenen spuiten in de winkel, het glaasje water bij de koffie en de altijd gastvrije lach. Zo was het ook bij van de Valk. Ga zo door!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2015

Mooi hotel, met veel luxe

erwin
16-10-2015

Mooi goed verzorgd hotel met een luxe restaurant.

Gereisd Met partner in oktober 2011

Absolute aanrader!

jorn & sophie
30-9-2015

Geweldig hotel met lekkere keuken, fantastisch ontbijt, nette mooie grote kamers,perfecte ligging om tot rust te komen nabij het drukke fantastische Brugge.

Gereisd Met partner in september 2015

super!!!

chris
12-9-2015

Het is een mooi en prima hotel met goed , vriendelijke, en behulpzaam personeel. Een goede plek om naar Brugge te gaan met de fiets is het 7 kilometer alleen de fietspadden zijn erg smal en slecht. Het eten en ontbijt is niets op aan te merken gewoon geweldig,wij zijn in veel van de valk hotels geweest en die zijn goed maar deze is gewoon voor ons tot nog toe de "Topper "

Gereisd Met partner in september 2015

Heel fijn....

leuk
6-8-2015

Leuke accomodatie zo te zien.... helaas verbleef mijn man er met zijn minnares, kwam ik nu achter...

Gereisd Anders in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk genoten

Far en Ruud
26-7-2015

Mooi hotel. Prima ligging. Heerlijk uitgebried ontbijt. Fantastische verzorging. Goed personeel.

Wij waren zeer verast, we hadden drankjes in de bar besteld en kregen zoveel borrelnootjes. Daarna nog thee met koek en klein glasje limon cello. Ligging zeer gunstig t o v Brugge. We komen zeker terug

Gereisd Met partner in juli 2015

Mooi hotel met grote kamers en centraal gelegen

Ken
14-6-2015

Dit van der valk hotel is een aanrader om een dagje naar brugge te gaan. Niet te groot, mooi verzorgd hotel met grote kamers. Ontbijt is uitgebreid, ook met vele vissoorten.

Gereisd Met partner in april 2015

Goed sfeervol hotel met gunstige ligging

Jennifer
17-2-2015

Niet al te massaal hotel met goede ligging ten opzichte van het bezoeken van het geweldige Brugge, Veurne, Diksmuide en diverse plaatsjes aan de kust. Wij hadden een comfortkamer met een mooie badkamer met ook heerlijke douchegel etc. Kamers in andere Valkhotels groter dan deze gehad maar deze zijn zeker ruim genoeg. Het diner in dit hotel is culinairder dan andere Valkhotels waar wij geweest zijn, dit was een aangename verrassing. Ontbijt was prima maar niet veel keuze in broodjes en op eerste dag helemaal geen broodjes of krentenbrood.Wel lekkere verse jus! Dit is een prima hotel en zal er zeker nog een keertje teruggaan want deze streek is schitterend om te bezoeken.

Gereisd Met partner in februari 2015
Sales Manager, Sales&Marketing, 1-4-2015

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor de lovende woorden die u neerschrijft over ons hotel. Het doet ons plezier te lezen dat u genoten heeft van u verblijf. Wat u verteld over ons restaurant Cruydenhove doet ons glimlachen en appreciëren wij heel hard. Dit zal ik zeker ook door geven aan de Chef-kok. Over het ontbijt zal ik eens nagaan wat er precies is gebeurd doordat u zegt dat er niet veel variatie was van brood. Maar ik lees graag dat mensen nog willen terug komen en wij zullen u altijd hartelijk ontvangen. Tot een volgend verblijf hier bij ons.

Met vriendelijke groeten, Hotel Van der Valk Brugge-Oostkamp

Aanrader! Heerlijk verblijf gehad

JannekeV1990
16-2-2015

Met Valentijn een heerlijk weekend doorgebracht bij Van der Valk Brugge. Vriendelijk personeel die je netjes te woord staat en helpt. We hadden een Comfort kamer, kleiner dan we wel eens bij een andere VD Valk locatie hebben gehad, maar netjes en schoon. Vooraf werden wij gebeld of we wilden reserveren in het restaurant op 14 februari omdat ze gasten voorrang willen geven. Ontbijt buffet was iets aan de krappe kant. Wel werden er netjes tafels gereserveerd voor gasten in het hotel, zodat je verzekerd was van een plek tijdens het ontbijt. Al met al een aanrader! Mooie locatie, wel gelegen naast twee drukke wegen wat soms wel te horen was in de kamer.

Gereisd Met partner in februari 2015
Sales Manager, Sales&Marketing, 1-4-2015

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie hier op Zoover. Het doet ons altijd plezier te zien dat mensen even de tijd nemen om hier een reactie over ons hotel te noteren. Ik zou u ook willen bedanken voor uw mooie woorden die u neerschrijft. Wij doen altijd ons uiterste best de klant een goeie service aan te bieden. Alleen verstaan we niet zo goed wat u bedoelt met ontbijt aan de krappe kant? Voor het ontbijt proberen we een grote variëteit aan te bieden en er is ook live-cooking aanwezig. Inderdaad wij zijn gelegen aan een autosnelweg wat soms hinder kan opleveren, maar wij proberen ons uiterste best te doen er zo weinig mogelijk hinder van te hebben, bijvoorbeeld goed geïsoleerde kamers of mensen in een andere kamer ver weg van de autosnelweg te plaatsen. Blij ook te lezen dat u het een mooie locatie vindt en dat u over ons personeel niets op te merken hebt.

Bedank en vriendelijke groeten, Hotel Van der Valk Brugge-Oostkamp

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp in Oostkamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.