8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Brugge Oostkamp voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp in het Nederlands

Mooi hotel, diner geen aanrader

Familie
1-10-2017

Mooi hotel met nette kamers, goed overnacht. De service van het diner was uitermate slecht. Ongeïnteresseerde bediening, veel tijd tussen uitserveren zelfde gangen, chaotische koffieronde met veel tegenspraak en geen excuus. Prijs/kwaliteit verhouding totaal uit proportie. Snee brood met gerookte zalm direct uit koeling (brood zat vast geplakt aan het bord); prijs 14,50! Receptie heeft de klacht de volgende ochtend wel netjes afgehandeld. Zouden terugkomen om te overnachten, niet om te dineren.

Gereisd Anders in januari 2017

Heel fijn....

leuk
6-8-2015

Leuke accomodatie zo te zien.... helaas verbleef mijn man er met zijn minnares, kwam ik nu achter...

Gereisd Anders in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Jammer........maar nooit meer!

Annemieke de Jong
3-12-2013

3 jaar gelden hier geweest met de kerstdagen, helemaal top.....ons hondje kon toen nog mee. Afgelopen weekend weer geweest ....... Bezoek aan de kerstmarkt. Het hotel nog steeds prima maar er mogen geen honden meer, helaas. Een kamer geboekt voor 3 pers.......beetje jammer dat er dan een opklapbed wordt neergezet. Verder was er niets aangepast op de kamer voor 3 pers......kopjes, glazen, handdoeken.......moesten er telkens om vragen. De sauna (3 jaar gelden) helemaal top! Nu .......beetje jammer, slecht onderhouden. Kleedkamer dames, konden we niet in! De 2 jaccuzi's defect........geen slippers te bekennen. En dat terwijl ze adverteren met Wellness !!!! Ik zal dit hotel dus niet meer aanbevelen !!

Gereisd Anders in november 2013

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp in Oostkamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.