8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Brugge Oostkamp voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp in het Nederlands

• kamer
  • locatie
  • ontbijt
  • bedienend personeel.

Voor verbetering vatbaar: - maar 1 vegetarisch hoofdgerecht op de kaart die ook niet lekker was (vond ik). De volgende dag heb ik gevraagd of er een ander gerecht gemaakt kon worden. Dat gebeurde ook. Kon wel merken dat de chef niet gewend was vegetarisch te koken. - sfeer in restaurant vonden wij koud. Ook letterlijk. Het tochtte erg. - patat was nog bevroren toen deze werd opgediend en werd veel later opgediend dan de rest van het menu. - matige kwaliteit/prijsverhouding diner.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2018

Ongedwongen en sfeervol!

Robert Mol
23-10-2015

Zojuist teruggekeerd van een driedaags herfstarrangement. Doen we volgend jaar weer. Ongedwongen, sfeervol en je volledig thuis voelen. Met e auto zonder kosten geparkeerd voor de deur. Ontbijt is geschikt voor iedere vis- vlees en vegetarische liefhebber. Voor onze dochter was het zelf persen van de sinaasappelen het einde. Diners waren goed verzorgd in een gezellige entourage. Kamer mooi en modern ingericht, lekker schoon. Binnen een kwartier ben je in het onvergetelijke Brugge. Wat zijn de Belgen toch een volk om een voorbeeld aan te nemen: even de nieuw gekochte schoenen spuiten in de winkel, het glaasje water bij de koffie en de altijd gastvrije lach. Zo was het ook bij van de Valk. Ga zo door!

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2015

Geweldig hotel , een aanrader

Nel de Groot
3-7-2012

Prachtig hotel , dicht gelegen bij Brugge. Vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt en geweldig diner. We komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jun 29 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fabeltaschtische plek.

Mi-lou
1-1-2011

Geweldig hotel mooie ligging perfecte service en heerlijk eten. De Kamers zijn mooier dan mooi. Ook het personeel is bijzonder vriendelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Sep 11 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadJacuzzi, Zwembad

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp in Oostkamp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Brugge Oostkamp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.